• Lid sinds 18 mei 2009

De Kogelvanger

Het Kabinet

Den Boerenstamppot

Breda

Klant heeft nog geen foto toegevoegd

1. Klant's profielfoto
    Klant heeft een recensie geschreven voor Hook aan de Haven

Klant

Raar dat je van te voren moet weten hoeveel alcoholhoudende drankjes je gaat nemen. Met een groot gezelschap is dit niet te doen. Maar drankmunten bijkopen kan niet!

Wij zijn er met zijn tweetjes geweest. De "kok" die vleesgerechten klaar maakt op de bakplaat gebruikt hetzelfde bestek voor vlees en kip. Nooit van samonella gehoord, denk ik.

We hebben er goed gegeten en de prijs-kwaliteit is goed. De gezelligheid moet je er zelf maken want de sfeer en inrichting nodigen daar niet toe uit.

2. Klant's profielfoto
    Klant heeft een recensie geschreven voor Het Kabinet

Klant

Belachelijk, een schaaltje frites bijbestellen omdat er voor 4 personen veel te weinig was, moest extra worden betaald. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Verder op een drukke zaterdagavond is het ongezellig. De gasten zitten veel te dicht op elkaar daardoor is het allemaal een beetje te krap. De bediening is goed. Door de week een keer met zijn tweetjes gegeten en toen was het prima.

3. Klant's profielfoto
    Klant heeft een recensie geschreven voor Den Boerenstamppot

Klant

De gulden is er een euro geworden, maar dat heeft de hele horeca gedaan, dus de Boerenstamppot is nog steeds de goedkoopste. Het eten is er goed (zoals thuis, niets meer en niets minder) en de bediening vriendelijk en gezellig. Prijs-kwaliteit verhouding is top! Alleen iets minder Frans Bauer op de achtergrong graag als het aan mij ligt.

4. Klant's profielfoto
    Klant heeft een recensie geschreven voor De Kogelvanger

Slechte bediening tijdens Jazz middag, van te voren betalen en maar afwachten of je bestelling ooit nog komt (kan heel erg lang duren).

5,3