• Lid sinds 17 mei 2012

Ice and Chocolate

Eersel

Oakwood Grill

Veldhoven

Kimberly heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kimberly's profielfoto
    Kimberly heeft een recensie geschreven voor Oakwood Grill

Ben hier een 2 weken geleden met de familie gaan eten. En het was een flinke tegenvaller! Toen we binnen kwamen werden we niet echt geholpen, en het duurde ook erg lang voordat we ons eerste drankje konden bestellen, en de menukaart kregen. Je kunt hier dus alleen maar van een menu eten en niet a la carte. Toen we een beslissing hadden gemaakt, kwam een bedieningslid het eten opnemen. We hadden een aantal vragen over bepaalde gerechten, hier wist ze dan ook geen antwoord op te geven. Nadat we de bestelling hadden gedaan hadden we nog een rondje drinken besteld, deze drankjes zijn nooit aangekomen. Het wachten op de voorgerechten viel in principe mee. Ik zelf had carpaccio besteld, dit is echt geen aanrader, je krijgt maar 4 plakjes met bijna geen garnering. erg weinig dus. Mijn vriend had een caesar salad besteld, maar kreeg een garnalencocktail, die overigens wel goed smaakte. De rest aan de tafel had soep, deze was niet erg warm. Ook heeft 1 persoon geen voorgerecht gekregen, toen we dit aangaven moesten we nog 10 minuten wachten op 1 kopje soep. We hebben nog brood bij besteld, omdat het voorgerecht niet erg veel was. Nadat het de borden van het voorgerecht werden afgeruimd, hadden we weer een rondje drinken besteld. Deze keer kwam wel alles aan, op een karaf water na. We hebben toen erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten. De bediening bood zijn excuses hier niet voor aan. De tafel achter ons klaagde over de wachttijd, en de dame antwoordde daarop dat de keuken het niet aan kon. omdat er boven een groep zat. Omdat wij erg lang moesten wachten zijn we even gaan rondlopen door het restaurant, en het bleek dat er boven niemand zat. erg apart. Toen we uiteindelijk het hoofdgerecht kregen, hebben ze de mixed grill van 2 personen aan tafel omgedraaid, de ene had doorbakken en de andere rood. Ook raar dat ze niet van te voren vragen wie er doorbakken besteld had. Ook waren de sauzen verkeerd, de spareribs waren verbrand, en we kregen met zijn 6e maar 1 klein bakje friet +salade. De hoofdgerechten waren ook aan de kleine kant. Ik vond het ook erg vreemd dat je een halve maïskolf op je bord kreeg. Op het dessert hebben we niet erg lang hoeven wachten, we waren op dat moment bijna de enige in het restaurant. Ik had sorbet ijs besteld, met daarbij vers fruit. Het ijs lag op het fruit, waardoor het fruit helemaal bevroren was. Ik geloof dat het fruit al lang van te voren gesneden was, want het smaakte allemaal naar elkaar. Verder waren de desserts wel prima. Toen de dame de borden kwam afhalen, starten ze een gesprek over andere gasten in het restaurant. Ze late negatieve reacties op de gasten af, ik vind niet dat je het kunt maken om over andere gasten te praten. Al bij al, het is geen aanrader, althans niet meer voor mij. Je gaat hier weer met honger naar buiten!

3,2
  2. Kimberly's profielfoto
    Kimberly heeft een recensie geschreven voor Ice and Chocolate

Het ijs is wel lekker, maar de prijs van 1 klein bolletje, (want dat krijg je) is erg duur! €1,20! Ook mag het personeel meer plezier in het werk hebben.

5,5