• Lid sinds 15 april 2012

D'Antica

Amsterdam

Napoli

Arnhem

Kaatje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kaatje's profielfoto
    Kaatje heeft een recensie geschreven voor Napoli
    Pizzeria Arnhem

Pizza, salade, pasta en Italiaans broodje voor 16 euro!! En zo lekker! Toen ik in Arnhem woonde lieten we altijd bezorgen, nu rijden we vanuit oosterbeek heen en weer. Nergens zo lekker als bij Napoli! En wil je iets wat niet op de kaart staat? Maken ze voor je! En snel ook! Sfeer is niet echt fantastisch maar is ook meer een wachtruimte voor de afhaal.
    Wil je lekker eten? Ga naar Napoli!

2. Kaatje's profielfoto
    Kaatje heeft een recensie geschreven voor D'Antica

Prima gegeten met een groep van 9. leuke tafel bij de 'wijnkelder'. Eten is erg lekker maar na 3 gangen had ik niet het gevoel voldoende gegeten te hebben. Voorgerecht en nagerecht waren prima, hoofdgerecht was echt te weinig (3 minimale stukjes kalfsvlees in marsalasaus). Bediening is top!

3. Kaatje's profielfoto
    Kaatje heeft een recensie geschreven voor Loetje

Ik eet regelmatig bij Loetje Laren. Nadeel is dat je niet kunt reserveren wanneer je niet met minimaal 6 pers. Komt waardoor je vaak lang moet wachten. Laatste keer kreeg ik wijn in een vies glas. Toen ik daar wat van zij kreeg ik het verzoek zelf even naar de bar te lopen... Daar overigens weer vriendelijk geholpen en keurig een nieuwe wijn gekregen. Eten is top! Daar komen we ook voor. Service lekker snel, niet iedereen kan helaas de druk aan. Toch blijf ik gaan, de biefstuk is fantastisch en daar gaat het om!