• Lid sinds 8 juni 2013

Tzong Don

Oosterwolde fr

Leafs

Appelscha

Jos W. heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Pibia

Ruim 30 jaar hier geweest om heerlijke pizza te eten. Gisteren was het bedroevend slecht! Pizza niet gaar en bleke bodem, leek wel brood. De toppings niet smakelijk gekruid, smaakte naar niks.
    Heel jammer, maar dit was de laatste keer.

4,5
  2. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Tzong Don

We waren er tegen 19:30 en blijkbaar is dat laat. Sushi en Sashimi was op! De mevrouw die ik daar over aansprak had het over een grote groep die veel gegeten hadden. Ok en dan hadden wij dus pech blijkbaar. Gelukkig kwam daarna de chef nog met een goedmakertje.
    In het begin kwam jong Chinees meisje de drankjes opnemen. Verder geen uitleg, niets. Pas later zag ik dat je ook iets op de bakplaat kunt laten bereiden, zoals sliptong, maar toen was het al te laat.
    Zeer weinig keus en ik begrijp werkelijk de enthousiaste recensies niet.

5,9
  3. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Leafs
    Nederlands Appelscha

Eten was goed, maar niet bijzonder. Voorste gedeelte beetje ongezellig. Leek meer op bedrijfsrestaurant. Ook erg kleine tafel. Niet voor herhaling vatbaar…

6,7
  4. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor LEV.
    Internationaal Doetinchem

Ontzettend lekker gegeten! Alle gerechtjes waren top. Ook de rode wijn zeer lekker. Er zijn nog wel een paar verbeterpunten:
    - je word niet ontvangen bij binnnenkomt en moet zelf maar je weg zoeken.
    - Is er echt maar 1 toilet? Of heb ik er een gemist.
    - Ik bestelde whisky en kreeg een bodempje waar je 6 euro voor moet betalen.
    Maar verder niets dan lof en voortreffelijk eten.

5. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Keet'n Zwart
    Internationaal De Lutte

Ondanks het feit dat het een slap seizoen is in de winter, hier fantastisch gegeten. Hele leuke bediening van de eigenaar. Vlees was perfect en de bijgerechten ook. Bloemkool lekker beetgaar met sausje. Mijn vrouw had een super lekkere kablejauw en de zuid Afrikaanse wijn was heerlijk. Leuke sfeer met lampjes. We komen hier zeker in lente/zomer terug. Toptent!

6. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Golden Palace

Wij halen al 20 jaar hier ons Chinees eten. De laatste tijd gaat de kwaliteit achteruit helaas. Bij het maandmenu hadden we 2 bakken met bami. De nasi zat er niet bij.

Gisteren nog gehaald en nu hadden ze de mini-loempia's in de pindasaus gedaan i.p.v. die lekkere rode saus. Slordig.

Toch maar eens naar een andere Chinees kijken

7. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Wapen van Heeckeren

Uitzonderlijk lekker gegeten met allemaal kleine hapjes. Werkelijk fenomenaal! We gaven aan dat we niet van vlees houden, dus: heerlijke krab, zalm en vegetarische ravioli. Prachtige wijn er bij, kortom super. In jaren niet zo lekker gegeten als hier!! Bediening helemaal zoals het hoort: niet te formeel, maar super attent.
    Een echte smaakbeleving, helemaal te gek. Hier gaan we zeker vaker naar toe.

8. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Stretto

Met z'n zeven fantastisch gegeten vanavond! Pizza's, pasta's en lasagne waren super lekker. Heel sfeervol en vriendelijke bediening. Kortom: het plaatje was helemaal compleet.

Hier gaan we zeker vaker naar toe! Wat een aanwinst voor Doetinchem.

9. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Het IJsselpaviljoen

Wat een onbeschoft personeel! Glazen werden op tafel gekwakt en we mochten zelf doorgeven aan elkaar. In plaats van "Voor wie is de tosti?" komen ze niet verder dan: "Tosti?" Jammer dat op zo'n mooie locatie niet een beter restaurant zit

10. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Ellens
    Nederlands Zelhem

Jos W.

Voorgerechten waren prima. Hoofdgerechten ook, maar waarom die piepkleine schaaltjes met bijgerechten? Met z'n vieren moet je dan uit die mini-bakjes eten. Komt zeer onvriendelijk over. Rode wijn was erg goed en net als de rest veeeel te duur.

4,9
  11. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Pinoccio

Jos W.

Ziet er erg gezellig uit qua inrichting. Wel erg groot en massaal. Bediening was heel goed en vriendelijk.
    Kwaliteit pizza vond ik niet goed. Te vet en geen kruiden, smakeloos. Huiswijn was goed. Van onze groep had iemand quattro stagioni besteld en dat zag er niet uit. Geen artisjokken. Niet 4 kwarten maar alles door elkaar gekwakt, jammer. Als de kwaliteit van de pizza's veel beter wordt, kan het een mooie zaak worden ook omdat ze niet duur zijn.

12. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Badmeester

Na lange strandwandeling hier op goed geluk gaan eten. Leuke bediening, heerlijk eten met ruime porties. Ook de witte wijn (Chardonnay) was prima. Helemaal top en echt de sfeer van een restaurant aan het strand. We komen hier in de zomer zeker nog een keer terug.

13. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Buds Tolhuis No. 11

Geen uitgebreide kaart, maar prima gegeten hier. Mijn kip Karin was heerlijk. De Haasje Repje die mijn vrouw had besteld was minder. Leuk bediening. Heerlijk rode wijn.

14. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Italia
    Pizzeria Ermelo

Het voelt alsof je in Italië zit met het Italiaanse gebabbel in de keuken. Pizza was ok, gelukkig niet zo zout zoals vaak. Heerlijke rode huiswijn. We waren voor NL begrippen aan de late kant (rond 21.00) en toen begonnen de opruimwerkzaamheden al. Beetje storend was dat, verder alles prima.

15. Jos W.'s profielfoto
    Jos W. heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Jos W.

Voor het eerst in Dordrecht en af gegaan op de ervaringen op deze site. Het was fantastisch! Hier weten ze wat klantvriendelijkheid is. Service met een grote S.
    De eigenaar hielp zelfs een oude man een trappetje af, waar zie je dat nog?
    Eten was heel goed en voor een prima prijs. Kortom een aanrader.

Jos en Grietje uit Doetinchem