• Lid sinds 3 april 2012

De Reünie

Tilburg

Grill-ig

Kaatsheuvel

jolanda heeft nog geen foto toegevoegd

1. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor Brasserie Duinlust

Nog nooit zo lekker en gezellig gesteengrilld als hier, komen zeker vaker terug.
    Bediening was echt heel vriendelijk en behulpzaam, eten was erg lekker (beter als andere onbeperkt eten lokaties) ziet erg van binnen erg knus en gezellig uit.
    Kortom was een topavond!

2. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor De Reünie

Ik ben 24 april hier gaan eten...was er al vaker geweest en toen was het me wel goed bevallen maar na wat er de 24ste is gebeurd kom ik hier nooit meer terug als er niks aangedaan wordt.

We zaten met een paar meiden in een bank op de hoek, gezellig plekje alleen is het jammer dat we bijna 20 minuten op ons eerste drankje hebben moeten wachten.
    Toen we die uiteindelijk hebben gehad hebben ze zelf nog na een paar keer langslopen van de bediening zelf om de menukaart moeten vragen.
    we hadden vooraf brood, een deel voor en hoofd en een deel alleen hoofd.
    Het brood kwam er vrij snel aan.
    Toen kwamen de voorgerechtjes iedereen had het al bijna op voordat ik eens eindelijk mijn salade kreeg (sorry hoor maar hoelang langer duurt het om salade te maken dan soep in te schenken)!
    Ik zei hier iets van tegen de bediening (blonde meisje) en die keek me maar raar aan en zei dat ze het op een verkeerde tafel had gezet (geen excuses of niks en hoe kan je in godsnaam een gerecht op een andere tafel zetten dan de rest)!
    Gelukkig wel het wel lekker maar het bederft de pret wel een beetje.
    Voorgerecht was uitgehaald en onze glazen waren leeg, maar niemand die even langskwam voor een drankje op te nemen...hebben drie keer moeten roepen of we iets te drinken mogen bestellen (volgens mij moet je het van de drank hebben, maar dat snappen zij blijkbaar niet)!
    De hoofdgerechtjes kwamen eraan en weer had iedereen zijn hoofdgerecht behalve een iemand (die had mijn voorgerechtje in een hoofdgerecht)
    Het is dus blijkbaar zo'n moeilijk gerecht om te maken dat het altijd 10 minuten langer duurt dan de rest, heel apart.
    Ook kregen we de frietjes pas toen de hoofdgerechten al half opwaren.
    Toen ze de hoofdgerechten kwamen uithalen vroeg een man hebben jullie een menu?
    Hallo... volgens mij moeten jullie dat weten!
    We wilden nog een dessert bestellen maar de caramel wel op dus besloten maar om een ijsje bij de mac te halen, daar hebben ze nl wel caramelsaus.
    We delen de rekening door 7 man en gaan kijken hoe we gaan betalen.
    Iemand ging vast pinnen, drna kwam ik en nog iemand erachter dat we ook moesten pinnen dus wij naar de kassa lopen met onze pinpas en de bon krijgen we toch te horen dat er maar een iemand per tafel kan pinnen:S
    Serieus hier heb ik nog noooooooooooit van gehoord.
    Wij uitleggen dat we geen contant geld bij hebben dus dat ze dat beter op de site ofzo kunnen aangeven, waarop zijn antwoord is het staat er niet op dat het WEL kan!!!!!!
    Wij vragen ja en nu...zegt die ga maar naar de overkant pinnen.
    Sorry hoor maar als je dit normaal zegt oke, maar op de manier waarop hij er zei heb je daar al geen zin meer in.
    Wij terug naar de tafel om te kijken of de rest miss nog contant geld bij hadden.
    We hadden de rekening bijna bij elkaar, kwamen 7 euro tekort.
    Weer terug naar de kassa (dit keer stond dat blonde meisje erachter) we geven het geld en zeggen dat we 7 euro tekort komen en leggen uit dat we geen contant geld hebben en we niet drie keer kunnen pinnen blijkbaar.
    Ik leg uit dat ik zelf in de horeca werk en dat ik miss wel weet hoe het wel kan of ik mag kijken...waarop ze mij volledig negeert en tegen iemand anders gaat praten (lekker klantvriendelijk zijn ze)
    Allemaal moeilijk aan het doen zegt ze ja hoe lossen jullie dit nu op?
    Ik vertel haar dat we heel de avond al slecht behandeld zijn en dat als dit bij mijn werk was gebeurd er niet moeilijk werd gedaan over die 7 euro dat dat dan als vergoeding was om het goed te maken...
    maar nee hoor daar mag zij niet over beslissen.
    Dus ik vraag naar de bedrijfsleider, die is er natuurlijk niet.
    Mag ik zijn nummer dan dat ik hem kan bellen want wil wel even aan hem doorgeven hoe jullie hier zo werken als hij er niet is.
    Nee want hij is op vakantie, kijk maar op de site.
    (weer zo'n vriendelijk antwoord)
    Heel verrassend zomaar uit het niets konden we wel nog een keer pinnen. (het was alleen tegen hun beleid om meerdere keren te pinnen per tafel, al dat moeilijke gedoe om het geld was gewoon om niks)
    We hebben betaald en zijn boos weggelopen!

3. jolanda's profielfoto
    jolanda heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Wij zijn hier zondag wezen eten.
    Genoeg keuze op de menukaart, konden bijna niet kiezen tussen al die lekkere gerechten.
    Toch maar een keuze gemaakt en het was overheerlijk.
    De bediening was erg aardig en was ook erg geinteresseert in ons.
    Ook de kok kwam even checken of alles naar wens was.
    We hebben een erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
    Wij raden het ook iedereen aan om hier een keer te gaan eten binnen of op het gezellige terras buiten.