• Lid sinds 20 augustus 2012

Eetcafé 't Farregat

Aalsmeer

Schortinghuis

Spier

John heeft nog geen foto toegevoegd

1. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Hieronder veel mensen die aan het klagen zijn, en sommige punten zijn ook wel een beetje waar.
    Vlees wordt inderdaad 5 stukjes p.p., voor de gemiddelde eter is dat gewoon prima.
    Patat/brood/salade/saus is van een buffet, allemaal waren eigenlijk prima en praktisch altijd wel voorradig.

Kwaliteit van het vlees is absoluut niks op aan te merken.

Ruimte staat wat vol en is wat onhandig ingedeeld met inderdaad relatief kleine stoelen, als ze 1 tafel zouden weghalen past het waarschijnlijk allemaal prima.

Veel mensen (ik ook) eten/hebben hier gegeten via vakantieveilingen, als je dan onder aan de streep gaat kijken doet het Farregat het eigenlijk best goed:
    Het is best een leuke tent en de nadelen zijn wat mij betreft zeer goed overheen te komen, op maandag zit de tent gewoon vol. En als je aan het einde van de avond bedenkt wat je uiteindelijk hebt uitgegeven en dat je best goed hebt gegeten dan realiseer je je dat er niet echt andere eetgelegenheden zijn waar je dit voor elkaar krijgt.

Een topper? Nee, maar alle lauwe recensies hieronder hebben ze mijns inziens niet verdiend. Of, het is beter geworden.

2. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Schortinghuis
    Internationaal Spier

Gister wezen eten met mijn vrouw, bon "gewonnen" via vakantieveilingen en het is uitstekend bevallen. Hadden gereserveerd voor 19:00 en was prima, de recentie hieronder dat enkel op extreme tijden mogelijk was was bij ons absoluut niet van toepassing.
    Soep vooraf was prima, mijn vrouw had tournedos als hoofdgerecht welke uitstekend was, ik zelf had spareribs die prima waren (ok, ik heb ze beter gehad, maar ik bestempel mezelf dan ook als een fijnproever op dit gebied).

Bediening is prima in orde, zouden wat vaker mogen komen vragen of mensen nog iets willen drinken, is ook ten gunste van hun eigen omzet. De tapbiertjes zouden wat voller mogen, gisteren werden ze behoorlijk zuinig getapt.

Al met al geen slechte ervaring en prima voor herhaling vatbaar.