• Lid sinds 21 februari 2012

La Tasca

Delft

Brasserie d'Oude Markt

Weert

Johanna heeft nog geen foto toegevoegd

1. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Verona

Johanna

Nog nooit zo'n lekkere pizza's gegeten! De pizza carpaccio met rucola, parmazaanse kaas en een beetje balsamico is zeer rijkelijk belegd en smaakt fantastisch. Idem voor de 4 stagione pizza... De bediening mag attenter zijn om drankjes op te nemen, zeker als het niet druk is....moesten we zelf iedere keer vragen. Prijzen voor drankjes liggen iets hoger dan elders in het land, dat blijft mij altijd verbazen....

2. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor La Tasca
    Mediterraans Delft

Bij binnenkomst was de bediening opdringerig als het ging om dure glazen champagne en hapjes vooraf te verkopen. Het uitsluitend te bestellen driegangenmenu voor EUR 38,95 heeft voor elk wat wils. De gerechten zijn (te) klein, maar geven wel een fantastische smaakbeleving. Geen extra groente(n) of aardappelgarnituur erbij geserveerd. Geen brood met smeersels vooraf. Als je nog een dessert wilt moet daarvoor nog redelijk veel bijbetaald worden. De drankprijzen zijn aan de hoge kant, voor een klein flesje frisdrank EUR 3,50. Ze prijzen de duurste wijnen van de kaart aan bij de verschillende gangen, variërend van bijna EUR 8,00 tot ruim EUR 11,00 per glaasje..... Flessen stil en sparkling water stonden al geopend op de tafel....vreemd.....en voor iedere fles mag EUR 6,00 afgerekend worden. Als je dit soort prijzen vraagt voor eten en drinken mag je best gratis karaffen water op tafel zetten.....

3. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Brasserie d'Oude Markt

Je kunt hier prima lunchen, alleen de prijzen voor broodjes zijn erg hoog! Bruine bol graved lachs voor EUR 14,00 en hamburgers voor EUR 19,00 is echt veel te duur in vergelijking tot andere lunchrooms. Met 3 personen geluncht voor EUR 62,50 is te duur....Broodjes zijn goed belegd en lekker, maar de verhouding prijs tot het gebodene is scheef...jammer!

4. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor De Alphense Burgemeester

We werden bij binnenkomst in een volle serre aan de waterkant gepropt. Pas na ons verzoek voor een rustigere plaats werd dit ingewilligd en mochten we in het voorste gedeelte plaatsnemen. Prijs en kwaliteit staan in geen enkele verhouding tot elkaar. Voor 2 kleine tomatensoepjes in te grote kommen plus 1x koffie en 1x thee (klein glas heet water met theezakje EUR 3,25) mochten we EUR 20,05 afrekenen. En stond de serveerster te wachten of we een fooi wilden geven. Niet dus, zat al dik en dubbel in hun prijzen verrekend. Geen aanrader!

5. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Grillroom Oase

Grote porties met heel erg lekker eten. Met je wensen wordt rekening gehouden. Klein restaurant met veel afhalers. Tafels en stoelen waren schoon en werden steeds gereinigd. Nette, niet opdringerige bediening. Echte aanrader!

6. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor De Kloosterhoeve

Uitermate vriendelijk en gastvrij personeel, de gasten zijn echt alles voor hen! Eén voorgerecht was qua smaak niet wat we verwacht hadden. De bediening reageerde hierop heel attent, het werd vervangen en daarnaast kregen we elk een drankje van het huis aangeboden. Heerlijk wild hoofdgerecht. Porties zijn ruim voldoende en de prijzen staan in goede verhouding tot het gebodene. Ook als passanten zonder reservering ben je hier van harte welkom!

7. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Brasserie 1560

Vriendelijke, niet opdringerige bediening. Heerlijke voorgerechten. Hoofdgerecht lam is aan de kleine kant, amper saus/jus over het vlees, weinig groenten... En dan moet je voor frites voor 2 personen nog EUR 5,00 extra betalen. Hierover een opmerking gemaakt bij de ober. Voor de prijzen die voor de hoofdgerechten gevraagd worden kan de frites er makkelijk zonder bijbetaling bij geserveerd worden. Hoofdgerechten smaakten overigens ook heerlijk!

8. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Sowieso
    Huiskamerrestaurant Veldhoven

Per toeval bij dit grand café terecht gekomen. Keurige, correcte bediening. Heerlijke gerechten, alles vers van het huis, tegen betaalbare prijzen. Alles netjes en super schoon. Een geweldige eerste kennismaking met een enthousiast team en geweldige gerechten! We hebben ons er sowieso echt thuis gevoeld, voor herhaling vatbaar!

9. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor De Verdraagzaamheid

Wat een ongeorganiseerde bediening! Bediening weet van elkaar niet wie er al bij welke tafel is geweest. Daardoor gaat het opnemen van de bestelling niet goed. Besteld 2× tomatensoep, 1× tosti ham/kaas en 1× carpacciosalade plus bruin brood bij zowel de soep als de carpacciosalade. Er wordt uitgeserveerd 1× tomatensoep, de carpacciosalade en de tosti/ham kaas met verlepte rucola sla. Waar is de 2e tomatensoep? Oh, die zijn we vergeten, sorry. Met als gevolg dat we eerst aan de nog warme tosti beginnen om deze niet koud te laten worden. De 2e tomatensoep wordt snel gebracht en staat koud te worden terwijl we nog tosti aan het eten zijn… Is het eten heel spectaculair? Nee! In de carpacciosalade waren de op de kaart genoemde kappertjes niet terug te vinden en dat voor maar liefst EUR 14,50! Het gevraagde bruin brood zat er niet bij. Voor 2 bruine boterhamme ham/kaas met een beetje verlepte rucola salade ofwel tosti genoemd wordt EUR 6,00 gevraagd… Maak er een mooi bordje van met wat rauwkost erbij, dat kan makkelijk voor dit bedrag. Bij de ene tomatensoep werd 1 bruin boterham zonder boter geserveerd en bij de 2e tomatensoep werd helemaal geen brood en boter geserveerd en dat voor EUR 7,00 per bordje… Ook de prijzen voor de drankjes rijzen tegenwoordig de pan uit: EUR 3,00 voor cappuccino, EUR 2,75 voor een groene thee en EUR 2,75 voor een kopje koffie… De gepeperde rekening zorgde voor een nog vervelender nasmaak… de fooi hebben we maar op zak gehouden, die was met de berekende prijzen al dik en dubbel betaald…

10. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Berg en Dal

Plaats genomen op het overdekte terras voor de lunch. Zelf naar binnen gegaan om te zeggen dat we wilden lunchen. Het personeel kwam nooit naar buiten om te kijken of er nieuwe gasten waren. Voor een eenvoudige spekpannekoek wordt 11 Euro gevraagd en voor een paar plakjes appel erop nog eens 2 Euro extra..... Het broodje carpaccio was royaal belegd maar dat mag ook wel voor Euro 12,50..... Met ieder 1 drankje erbij en we mochten meer dan 30 Euro afrekenen..... Prijzen zijn veel te hoog!!! Voor een tosti ham kaas wordt maar liefst Euro 8,50 gevraagd.....!!! De bediening vraagt niet of alles naar wens geweest is.... Niet echt een aanrader, zeker niet voor mensen met een kleine portemonnee....

11. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Jan Van Hoek

Johanna

Na al eerder hier alleen koffie gedronken te hebben nu ook gedineerd. Prima kaart met voldoende keuze, voor elk wat wils. Alle gerechten waren erg smaakvol met verse ingrediënten en de porties zijn voor een normale eter zeker voldoende. Keurige en attente bediening.
    Heerlijk buiten op het grote terras met voldoende afstand tussen de tafels gegeten. Prima prijs- en kwaliteit verhouding. Kortom een echte aanrader!

12. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor De Bout

Johanna

Heerlijke tosti's ham/kaas, eventueel met tomaat, met mooi bijgevoegd garnituur. Keurige en attente bediening. Bij binnenkomst werd geen gezondheidscheck gedaan en er werd ook niet naar je contactgegevens gevraagd. Geen desinfectiemiddel aanwezig bij het buitenterras.
    Op het lunchterras was alles verder prima in orde. Maar op het barterras voor het pand zaten beduidend meer dan de toegestane 50 personen en die zaten ook nog eens dicht op elkaar en namen zeker geen 1,5 meter afstand in acht......

13. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor De Boshut

Johanna

De prijs/kwaliteitverhouding kan hier beter. Op een bol zalm verwacht je dat je zalm proeft en niet slechts enkele zalmsnippers met een beetje rauwkost en dat voor ca. EUR 10,00.
    Ook de clubsandwich kip zag er rommelig uit, weinig aandacht aan besteed en qua smaak kan dit ook beter.
    De bediening doet het netjes en is attent. Nu nog meer aandacht aan de gerechten besteden zodat je ook krijgt wat er op de menukaart staat.

14. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor 's Landshuys

Elk 2 kopjes koffie en stukje gebak......en dat voor maar liefst EUR 17,50!!
    De gasten werden niet echt vriendelijk ontvangen, er werd naar hen min of meer geschreeuwd waar ze mochten gaan zitten. We moesten zelf om een 2e kopje koffie vragen omdat het bedienend personeel dit niet kwam vragen.
    Op zich mooie locatie midden op het plein in het toeristische Bourtange, maar heel bijzonder, nee...

15. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Uden

Onlangs hier geluncht. Udens 12 uurtje besteld: klein kopje tomatensoep, wit bolletje kroket met mosterd en boterham met plakje gekookte ham en een gebakken eitje… voor EUR 12,00… best aan de prijs… Voor een klein glas verse jus EUR 3,95 en een glas thee ca. EUR 3,00 (glas warm water met theezakje). Niet echt goedkoop om even te gaan lunchen… Smaakte op zich niet verkeerd, maar zeker niet iets speciaals.

16. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Overdiep

Mooie locatie aan het water. Gezellig interieur. Goede naleving van de coronamaatregelen. Vriendelijk en attent personeel. En bovenal heerlijke lunchgerechten tegen een alleszins acceptabele prijs!

17. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Voor coronatijd hier een keer geluncht… Het broodje carpaccio bestond uit een snee brood met carpaccio en een heel klein beetje garnituur en dat voor 10 Euro! Ook het broodje zalm was aan de kleine kant voor de prijs die ervoor betaald moest worden. Erg karig voor lunchgerechten! We maakten hiervan melding bij de serveerster en uiteindelijk kregen we een kopje koffie van het huis. Maar daarmee was de nasmaak zeker niet weggewerkt…

18. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor In d’Ouwe Peel

Na een mooie wandeling hier op het terras beland. Vriendelijk personeel. Lekker geluncht, mooie royale gerechten, fijne bediening en dat alles in een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Zeker een bezoekje waard!

19. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Heerenhuys23

Binnen of buiten op het terras eten en/of drinken, het is hier altijd goed verzorgd. Het personeel zorgt er in coronatijd voor dat de regels worden nageleefd door de bezoekers. Op het terras staan de tafels meer dan 1,5 meter uit elkaar en ze zien er schoon uit. Het eten is smaakvol en de porties zijn ruim voldoende. Prijs/kwaliteitverhouding zijn hier prima op orde. De bediening is vriendelijk, doet haar werk met veel plezier en dat stralen ze uit en zeker niet opdringerig. Kortom, het is altijd genieten hier, een echte aanrader!

20. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft gereageerd op een recensie van Hotel Centraal

Als je zo met al je gasten omgaat.....kennelijk kun je niet tegen een negatieve recensie, jammer!

21. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft gereageerd op een recensie van Hotel Centraal

Dag Miranda,
    Jammer dat je niet wilt reageren op de aangehaalde zaken waarmee je eigenlijk aangeeft dat ze op onwaarheid berusten, zo komt het althans op mij over.
    Ter aanvulling: er namen meerdere gasten op het terras plaats zonder "even te sprayen" en daarvan werd niets gezegd. Er konden zo stoelen bijgeschoven worden zonder dat de bediening daarop reageerde. Hoezo uitgebreide coronamaatregelen?
    De eigenaar heeft in ons gesprek een aantal zaken erkend en toegegeven, vreemd dat jij daarop tegengesteld reageert.....

22. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Kleijn Speijck

Bij het opnemen van de eerste drankjes wordt gevraagd of we alvast wat brood en smeersels willen. Dan ga je er van uit dat dit aangeboden wordt door het huis, maar niets is minder waar, want dit wordt gewoon op de rekening gezet. Je krijgt zoveel brood dat je het niet allemaal kunt opeten en het laat zich raden waarin dit verdwijnt… zonde van het brood en het geld dat je ervoor betaalt…
    Het eten is smaakvol en voldoende en de bediening is vriendelijk en attent.
    E.e.a. is besproken met de eigenaar.

23. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor De Stegen

Prima adres voor een goed verzorgde en smaakvolle lunch en/of diner, met goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk en attent bedienend personeel. Aanrader!

24. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Smaakvol

Heerlijk geluncht, uitstekende en vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. We komen hier graag terug!

25. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Hotel Centraal

Al vaker hier geluncht en gedineerd en in de regel tot tevredenheid. De laatste keer was gewoon slecht. We hadden gereserveerd voor een diner. Na aankomst duurde het ca. 15-20 Minuten voordat de bediening kwam. Drankjes opgenomen. We moesten zelf om de dinerkaart vragen. Uiteindelijk bestelling opgenomen. Ik moest 1 uur op een salade (!) wachten die overigens erg lekker was. De Thaise curry was een smakeloze hap. Opvallend dat niemand kwam vragen of alles naar wens was… We zijn met de curry zelf naar de keuken gegaan om onze ervaringen te delen. De kok beaamde dat het inderdaad nergens naar smaakte (kennelijk worden gerechten niet geproefd voordat ze worden uitgeserveerd?) en de eigenaar haalde dit gerecht direct van onze rekening. Op zich netjes opgelost, maar dit kan en mag niet gebeuren, zeker als je er lang op moet wachten. Vervolgens om de rekening gevraagd. Voor een fles Spa blauw van 1,5 liter (vreemd dat een restaurant plastic flessen serveert en ook 1,5 liter is wel erg veel) werd maar liefst EUR 7,50 berekend, alsof het wel heel erg speciaal water was… waar de supermarkt EUR 0,85 voor vraagt, echt schandalig! We spraken ons ongenoegen hierover uit aan de serveerster, maar “zij kon het ook niet helpen” en daar bleef het bij. Vervolgens zijn we naar de eigenaar gegaan en hebben hem ons ongenoegen uitgesproken over de slechte bediening en de hoge prijs voor Spa blauw. We hebben hem gevraagd of hij zelf EUR 7,50 voor een fles water zou betalen waarop hij “nee” antwoordde. Onze vraag aan hem waarom ik het als gast dan wel zou moeten betalen liet hij onbeantwoord… Het viel ons verder op dat tafels en stoelen geen enkele keer werden gereinigd nadat gasten vertrokken waren. Bij aankomst werd ons verzocht “even te sprayen” en dat waren de coronaregels. Derhalve niet echt een veilige omgeving om te dineren in coronatijd. Wij willen graag dat de horeca blijft bestaan, maar niet met deze belachelijke prijs voor water en de onveilige hygiënische situatie. Wij komen hier voorlopig niet meer terug. E.e.a. is met de eigenaar besproken.

3,1
  26. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olijf

Johanna

Voor de eerste keer bij Olijf gegeten. Wij hebben ervoor gekozen om à la carte te eten. Onze smaakpapillen hebben een heerlijke avond beleefd! Er werd door de uiterst correcte en vakkundige bediening (enorme goede kennis van de aangeboden wijnen plus uitleg bij de gerechten) gevraagd of we bij het aperitief hapjes vooraf wensten. Wij kozen voor de olijven en de Iberico ham (er werd inderdaad niet bij verteld dat hiervoor betaald moest worden). Wij vroegen om water en hebben keurig 2 flessen gratis aangeboden gekregen. Bij de voor- en hoofdgerechten werden heerlijke begeleidende wijnen geserveerd (BOB- ofwel slokjesarrangement is ook mogelijk) die het geheel tot een ware smaakexplosie maakten. Er lagen zoveel lekkere dingen bij het hoofdgerecht op bord dat we de gebakken aardappels of frietjes niet gemist hebben! Ook de nagerechten waren lekker. Bij de koffie werd gevraagd of wij er friandises bij wensten (ook hier werd niet verteld dat deze tegen meerprijs waren). Heerlijke huis gemaakte friandises bij lekkere koffie en cappuccino. Dit is niet echt een goedkoop restaurant, maar gezien het hoge niveau van gerechten en wijnen is dat voor een speciale dag acceptabel. Een echte aanrader als je je een keer echt lekker wilt laten verwennen!

27. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Heerlijke gerechten, fijne en correcte bediening en dat alles voor hele mooie, acceptabele prijzen, het was top!

28. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor De Groene Vlinder

Wow wat kun je hier heerlijk lunchen! Zeer uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Alles wordt vers bereid. Zeer vriendelijk personeel. Gedeelte van de zaak bestaat uit een zelfbedieningsbuffet waardoor de prijzen zeer acceptabel zijn. Echte aanrader voor een overheerlijke lunch!

29. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor 't Sprookjeshof
    Pannenkoekenhuis Appeltern

Johanna

Lekker buiten op het terras van een heerlijke lunch genoten. Mooie porties, voldoende gegeten, Gastvrije en vriendelijke bediening die echt geïnteresseerd is in de klant. Leuke locatie. Prima verhouding tussen hoeveelheid, kwaliteit en prijs. Een echte aanrader!

30. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor 't Kleijn Geluck

Johanna

Bij een bijzondere gelegenheid hier met een grote groep gedineerd. Vooraf een keuzemenu samengesteld. Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Er werden direct verschillende amuses geserveerd, voor elk wat wils! De keuze voor het voorgerecht en hoofdgerecht werd opgenomen en de bediening bleek hierin zeer flexibel te zijn als je bijvoorbeeld van een ander gerecht het garnituur wilde hebben. Beide gangen werden begeleid door heerlijke, bijpassende wijnen. In alle rust werden alle gasten tegelijk bediend. Nadat de tafels afgeruimd waren kon de keuze voor het nagerecht worden doorgegeven. De avond werd afgesloten met koffie/thee en friandises. We hebben hier heerlijk gegeten, zijn keurig netjes bediend, groot compliment voor het team van Kleijn Geluck!

Meer updates