• Lid sinds 30 augustus 2010

Doozo

Leeuwarden

De Tjotter

Harlingen

Joey heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joey's profielfoto
    Joey heeft Cheung Kwong toegevoegd als favoriet restaurant

Cheung Kwong

Nieuw! Asian shared dining concept in hartje Franeker.
    €€ -
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Het Witte Paard

Super goed gegeten, alles was goed behalve een aantal zeer irritante gasten uit Drenthe.

Hier kon het restaurant niks aan doen en ze hebben deze mensen diverse malen gevraagd een beetje rustig te doen.

Het kon echter onze eetlust niet bederven en het was uit de kunst.

3. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Cheung Kwong

Wederom bij Cheung Kwong gegeten en zoals altijd weer perfect. Dit blijft het beste Chinese restaurant in Friesland.

4. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Xin Hua
    Chinees-Indisch Harlingen

Erg goed gegeten en lekker snelle bediening en ook vriendelijk.

Goede sfeer en goed eten tegen een goede prijs.

5. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Roma

Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Echter duurde wel heel erg lang, de steak was goed echter wel heel erg weinig spaghetti en de saus op de steak was niet meer dan een paar druppeltjes.

Overall goed gegeten maar erg lang moeten wachten.

6. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor De Doelen

Kort geleden een keer tussen de middag daar gegeten, het was gewoon slecht. Na het afrekenen regende het heel erg hard en zijn we nog even blijven zitten. Men kwam direct weer vragen of we wat wilden drinken, waarna we uitgelegd hadden dat we even wachten tot het zou stoppen met regenen. We kregen de mededeling dat we daar niet de hele middag konden blijven zitten zonder iets te bestellen. Dit geloof je toch niet.

7. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Doozo
    Internationaal Leeuwarden

In dit restaurant komen wij zeker 1 keer per week.

Het is niet goedkoop zeker als je het vergelijkt met veel sushi restaurants in het westen van het land. Maar zoals we in Friesland altijd zeggen " beter duur als niet te krijgen", dus komen we er altijd weer terug. Bediening altijd vriendelijk en het eten altijd goed. Nog nooit een vervelende ervaring gehad, gaat wel eens wat mis maar dat wordt dan keurig opgelost. Prima restaurant met goede bediening.

8. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Nooitgedagt

Hier eten we met enige regelmaat en het is altijd goed. Nog nooit een slechte ervaring gehad. Bediening en eten altijd prima voor elkaar.

Aanrader.

9. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor De Tjotter

2 weken geleden voor het eerst naar dit restaurant geweest. Ik moet zeggen het was zeer goed, het eten, de wijn alles top. Enige minpuntje was de bediening, meisje heeft geen idee hoe met de gasten om te gaan, ze keek de hele avond onvriendelijk echter dit werd ruimschoots goedgemaakt door, wat wij vermoeden, de eigenaresse. Zeer goed en voor herhaling vatbaar.

10. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Zeezicht

Wij hebben hier vorige week gegeten en het eten was niet slecht, echter de bediening moet nog erg veel leren. De dame achter de bar was ronduit onvriendelijk. De overige bediening leek erg onervaren.

Prijs kwaliteit een beetje uit verhouding. Eten beslist niet slecht echter veel te duur voor wat je krijgt.

6,5
  11. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Toscanini

Het eten is er zeker goed echter wij zijn hier nu 3 keer geweest en iedere keer duurt het heel erg lang (in het weekend) voordat het eten komt.

We hebben zeker 15 minuten moeten wachten om iets te bestellen, toen na 1,5 uur eindelijk het eten kwam, wat prima smaakte, was de bestelling niet compleet en moesten we weer 10 minuten wachten voordat het hersteld was, echter toen waren de andere gerechten reeds koud. Wij komen hier niet weer, eten goed maar zeker niet goedkoop, bediening slecht.

6,1
  12. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Cheung Kwong

Heel lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening en lekker snel. Al met al een aanrader.

13. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor Klein Java
    Internationaal Sneek

Wederom met 1ste kerstdag naar Sneek gegaan en weer gegeten bij Klein Java.

We hadden gereserveerd, en dit bleek een heel klein tafeltje ergens achterin te zijn. Jammer dat men ons daar niet voor gewaarschuwd had.

Nette bediening en het eten was goed, echter op een halve meter afstand zat een vrij grote groep die heel erg luidruchtig was en waarvan de mensen constant heen en weer liepen en de hele tijd tegen de tafel en stoelen stonden aan te stoten. Jammer dat de bediening niet wat alerter is op dit soort dingen.

Over het eten kunnen we positief zijn, echter een voorgerecht voor 14.50 met 4 kleine hapjes per persoon was wel schandalig duur. Rijsttafel was top, value for money.

Tijdens het eten besloot de groep af te rekenen en bleef daarom 15 minuten boven op onze tafel staan waarbij jassen en tassen in het eten terecht kwamen.

We hebben de mensen netjes gevraagd of men ons misschien een beetje ruimte kon geven maar dat werd met een grote mond beantwoord, waar we ons mee bemoeiden.

Ook de bediening die dit duidelijk kon zien heeft hier niks van gezegd.

Na nog een keer vragen aan de bediening deed men er weer niks aan. Pas toen de groep weg was kwam men excuses aanbieden. Echter voor ons was het wel enigszins verpest.

Wij waren voor de bediening niet meer te zien, niemand kwam vragen of we nog iets wilden drinken. Ook bij het weggaan stond men ons wat aan te kijken maar niemand zei netjes gedag.

Al met al lekker gegeten, maar we gaan er niet weer heen. Het is toch jammer dat zo'n restaurant daardoor klanten verliest. Wij kwamen er met enige regelmaat.