• Lid sinds 13 april 2012

1. Eigeweis!

De Koog

Eetcafé de Rog

De Cocksdorp

Jeroen van Rossum heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen van Rossum's profielfoto
    Jeroen van Rossum vindt Eigeweis! leuk
    Internationaal De Koog

Jeroen van Rossum

2. Jeroen van Rossum's profielfoto
    Jeroen van Rossum heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Rog

Al meerdere malen bij de Rog geweest en het is iedere keer weer een feestje om terug te komen.
    Gerechten zien er goed en smaakvol uit en dat is ook precies wat wij zo waarderen.
    Gastvrije medewerkers, die altijd even een praatje maken en vooral de continuïteit van de gerechten is hier top.
    Wij komen graag weer.

Getty Wester

3. Jeroen van Rossum's profielfoto

Goedenavond.

Wij betreuren het dat u de schnitzel en de aardappeltjes niet naar uw smaak vond.
    er is altijd een mogelijkheid om dingen bij te bestellen.
    We zullen uw reactie ter harte nemen en zullen extra kwaliteitscontroles gaan uitvoeren.
    verder zal ik u nog een privé bericht sturen

M.V.G.

Marco van der Vijver
    Getty Wester

4. Jeroen van Rossum's profielfoto

Goedenavond.

Wij lazen uw bericht via eet.nu en vinden het erg vervelend wat er is gebeurd en hoe het door ons is opgelost
    Er is helaas geen communicatie geweest met zowel leidinggevende van het restaurant even als de leidinggevende van de keuken.
    Wij zijn ons er dan ook van bewust dat de volledige verantwoording bij ons ligt.
    Het is een duidelijk leermoment voor ons geweest en hebben hier duidelijke afspraken over gemaakt zodat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

Bij deze zouden wij u willen uitnodigen voor een lunch voor het hele gezelschap op kosten van Eigeweis zodat wij kunnen laten zien dat het gister een samenloop van omstandigheden is geweest en dat dit zeer zeker niet de bedoeling is geweest.

M.v.g.
    Marco v/d Vijver Eigenaar/ chef-kok
    Getty Wester Bedrijfsleidster

5. Jeroen van Rossum's profielfoto

Beste de Jong,

Ik weet het niet hoor maar loop een willekeurig restaurant in en bestel vis.... deze zal in 999 van de 1000 keren uit de vriezer komen aangezien er geen één vissersboot dagelijks zijn vis naar de veiling brengt.

Dat u thuis inderdaad goedkoper uit bent lijkt me een beetje een open deur.
    Maar wordt u dan ook bedient? Dekt iemand uw tafel? wast er iemand voor u af? en dan nog maar niet te spreken over al die andere kosten die het visje nu net iets duurder maken dan bij u thuis.

Al met al een wat flauwe en niet correcte recentie!

Bar & Restaurant Eigeweis
    Jeroen van Rossum

6. Jeroen van Rossum's profielfoto
    Jeroen van Rossum heeft gereageerd op een recensie van Eigeweis!

Dat de toiletten smerig waren is absoluut niet mogelijk. Maar ik denk dat ik begrijp wat u bedoeld. De vloeren en tegels in de toiletten zijn nogal beschadigd en zijn door de vorige eigenaar nogal lelijk gerepareerd met zwarte kit. Hierdoor zou men kunnen denken dat er smerige vlekken op de vloer zitten wat dus echter niet zo is, dit is die kit.
    Aangezien wij 1,5 jaar geleden (bijna) de hele zaak verbouwd hebben en dit flink wat geld heeft gekost zijn de toiletten helaas niet meegenomen in de verbouwing. Het geld was simpelweg op. Aangezien de toiletten ook een doorn in ons oog zijn zullen deze zeer binnenkort opgeknapt worden zodat ze er weer spik en span uitzien.

7. Jeroen van Rossum's profielfoto
    Jeroen van Rossum heeft Eigeweis! toegevoegd als favoriet restaurant