• Lid sinds 6 juni 2011

De Witte Stein

Reuver

Mandarin

Kessel lb

Jan van den Borst heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan van den Borst's profielfoto
    Jan van den Borst heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Kessel lb

Geweldige tent! Wij komen hier elk jaar met de voetbalvereniging en kunnen ons hier lekker laten gaan.
    Een eigenaresse met hart voor de zaak en daarbij een prima prijs/kwaliteitverhouding. De bediening is voortreffelijk overigens.

mickey

2. Jan van den Borst's profielfoto
    Jan van den Borst heeft een recensie geschreven voor De Witte Stein

Ik heb hier heerlijk genoten van de welbefaamde 'kunst en lifestyle beurs' gezellig op het terras mensen kijken onder het genot van een goed getapt glaasje bitburger. Het eerste wat mij opviel was het jonge personeel dat ondanks alles toch prima haar werk deed.

De ligging is perfect en de menukaart is erg gevarieerd, het eten viel niet tegen, beter gezegd het was heerlijk! Tevens heb ik nog een lange tijd met een barman gepraat die er al sinds het begin werkte en mij heeft uitgelegd hoe 'de witte stein' zich door de jaren heen heeft ontwikkeld tot een enorm bedrijf. Ook ideaal voor ouders met kinderen is dat er een speeltuin en velen speeltoestellen zijn, dus van de kinderen heb je geen last. Al met al dus een prima restaurant/café naar mijn mening. Het enige minpunt is dat de zonnewering omlaag ging aangezien we net lekker in het zonnetje zaten, maarja dat zijn persoonlijke voorkeuren.