• Lid sinds 9 april 2012

Casa Italia

Venlo

Jacobus Severijn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jacobus Severijn's profielfoto
    Jacobus Severijn vindt de recensie door Venlonaar voor Casa Italia leuk

Vandaag gegeten in het restaurant van Casa Italia. Eten was van voldoende kwaliteit. We moesten echter zeer lang wachten op het eten (meer dan 40 minuten voor een vrij simpel pastagerecht). Ook heeft het restaurant weinig sfeer/uitstraling. Niet echt voor herhaling vatbaar.

2. Jacobus Severijn's profielfoto
    Jacobus Severijn heeft gereageerd op een recensie van Casa Italia

Beste "Venlonaar", aangezien Venlo op dit moment 99.895 inwoners telt, vind ik het heel laf om onder die naam in te schrijven en dus ook namens mij te spreken.
    Als het een simpele pasta betrof, vraag ik mij überhaupt af waarom jullie naar een restaurant zijn gegaan zeer zeker als je na 40 minuten al weer thuis op de bank had willen zitten. Wellicht dat er mensen zijn die door dit soort opmerkingen weg blijven, waardoor jullie de volgende keer sneller jullie eten krijgen.

3. Jacobus Severijn's profielfoto
    Jacobus Severijn heeft een recensie geschreven voor Casa Italia

Lange wachttijden dat klopt, maar ja ze hebben ook maar twee magnetrons!!!
    Nee grapje, dit komt natuurlijk omdat elke bestelling vers gemaakt wordt en dat proef je ook. Ik heb ook wel eens mijn bezorgdheid over de wachttijden uitgesproken, maar het schijnt niet mogelijk te zijn om 100% vat op bezorgingen te krijgen omdat je nooit precies weet wanneer de chauffeurs terug zijn. Omdat men niet wil dat de gerechten verpieteren in de verpakking, wacht men zo lang mogelijk met de bereiding hiervan. Wederom een punt waarom het altijd goed smaakt.
    Uit eigen ervaring weet ik dat zelf afhalen sneller werkt, maar ook hier is het soms wachten geblazen.
    Uiteindelijk wordt het wachten beloond met een heerlijk gerecht, met smaak en liefde voor het vak bereid en het belangrijkste van alles, het hoeft niet nog eerst in de magnetron om het op te warmen.