• Lid sinds 25 oktober 2009

Vito's

Urbana

Weekends

Zwolle

Ilona heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ilona's profielfoto
    Ilona heeft een recensie geschreven voor Urbana
    Nederlands Zwolle

Wezen bowlen met een groep (22 personen). Gelukkig verder niemand, dus een kapotte baan kon ernaast verder gaan. De bediening was ronduit onvriendelijk. We moesten onze drankjes aan de bar ophalen en regelmatig stond er niemand. Een kwartier voor einde werd ons verteld dat we ons laatste drankje kregen en na wat drukte wie er ging afrekenen stonden we snel buiten. We hadden ons bezoek heel erg anders voorgesteld en moesten buiten in de kou overleggen wat we verder gingen ondernemen, dit alles onder het toeziend oog van een rokende bediening die binnen voor het raam op de tafels ging zitten! Dit was de laatste keer bij Urbana!

2. Ilona's profielfoto
    Ilona heeft een recensie geschreven voor Weekends
    Nederlands Zwolle

Met ons personeel hadden we hier gereserveerd. Een deel van de groep was met een gps tocht onderweg en we wisten niet hoe laat we in Weekends zouden aankomen. Niets was teveel en we konden eerder terecht, ondanks de openingstijd om 17.00 uur. Aan de bar hebben we verzameld en rond half zes gingen we aan tafel. Vooraf hadden we onze keuze al doorgegeven, dus dat verliep allemaal prima. Het voorgerecht werd (te) snel opgevolgd door het hoofd, maar gelukkig was het druk en duurde het dessert wat langer. We hebben erg lekker gegeten en er waren veel positieve opmerkingen te horen over de champignons en boontjes. De friet was echter aan de matige kant maar overall was het zeer goed. De buitenkant van het pand ziet er helaas tien keer beter uit dan de binnenkant, want daar mag geinvesteerd worden! Omdat we met een leuke groep waren en we goed gegeten hebben valt dat niet zo op, maar het blijft zeker een verbeter puntje!

3. Ilona's profielfoto
    Ilona heeft een recensie geschreven voor Vito's
    Italiaans Zwolle

We gingen met ons personeel lunchen en hadden daarom gereserveerd. Er stond niets klaar en tweederde van het personeel wist ook nergens van. Gelukkig waren we op tijd en konden er nog wat tafels tegen elkaar worden geschoven. We waren van plan om uitgebreid te lunchen, eerst een soepje, dan een broodje, maar helaas werd alles tegelijk op tafel gezet. Omdat we aan tijd gebonden zaten, zijn we blijven zitten en hebben nog een drankje genomen, maar we werden echt weg gekeken door het nors kijkende personeel. Heel jammer.
    De soep en broodjes waren heerlijk en de prijs is meer dan oké. Toch voor een grotere groep met tijd om te lunchen zeer ongeschikt!