• Lid sinds 18 juli 2011

Rhodos

IJmuiden

Eetcafé 't Farregat

Aalsmeer

ikke heeft nog geen foto toegevoegd

1. ikke's profielfoto
    ikke heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Met bon van vakantieveilingen hierheen geweest voor een binnen BBQ.
    Restaurant zag er van buiten sfeervol uit,binnen werden we naar een apart (bbq)zaaltje gebracht. Hier stonden heel veel tafeltjes dicht op elkaar. Eraan gaan zitten was erg moelijk ivm beperkte aanschuifruimte. Achter de stoel van mijn zoon stond een paaltje, dus die kon ook niet goed aan tafel zitten.
    Het stond er blauw van de grillrook, geen afzuigkappen, 1 afzuigroostertje gezien die vol met aangekoekt stof zat en dus niet zuigt. 2 raampjes werden opengezet wat erg fris was, mede omdat we er vlakbij zaten Bbq was een tafelgrill.
    De vis was 1 gamba p.p. verder 4 kleine stukjes vlees p.p.
    Naar buffetje lopen ging moeilijk door de nauwe zitplaats en als je daar was dan was de patat op, duurde lang voor het gevuld werd. Verder bakje zalmsalade, mandje stokbrood, bakje groenvoer en paar sausjes en pindasaus en meestal lege bak waar patat in thuishoorde.
    Vooraf werd gevraagd of we brood wilden met boter of aioli of allebei. Ja doe maar,en achteraf zie je dat dit in rekening word gebracht .
    Thuis roken we erg naar de gebakken vlees.
    Nee geen aanrader, zelfs niet met veilingbon.

2. ikke's profielfoto
    ikke heeft een recensie geschreven voor Rhodos

ikke

Tijdje terug hier gegeten met voucher van vakantieveilingen.

Echt heel lekker en veel en erg gezellige sfeer.

Supersnelle bediening.

Hebben ook nog eens bij ander restaurant met bon gegeten, maar heel veel minder lekker en gezellig dan hier!

Aanradertje!

3. ikke's profielfoto
    ikke heeft een recensie geschreven voor Rhodos

ikke

Met zijn tweetjes hier wezen eten via vakantieveilingenbon.

Viel ons helaas wel tegen.

We vonden het er niet zo gezellig, tafel onopgemaakt, werd schoongemaakt toen we er al zaten. Werd even bestekje en servetje neergelegd en wat te drinken vooraf genomen.

Biertje was prima, witte wijn erg waterig(verdund?)(heb niet veel verstand van wijnen maar weet wel of ze lekker zijn) lang gewacht op 1ste gang die we moesten delen. Was vreemde combinatie van tonijnsalade en tzatziki. 2de gang kwam vrij vlug en bevatte weer 1 bordje voor 2 met lauwe gyrosstukjes. Met bakje salade weer om te delen. Nagerecht bordje met wat fruit weer om te delen.

Bediening wel correct.

We gaan daar niet meer heen.