• Lid sinds 30 juni 2011

Wonder's

Heerhugowaard

De Kolonist

Heerhugowaard

i.m heeft nog geen foto toegevoegd

1. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor Lieve

i.m

5 gangendiner in gastronomische sfeer. Met z'n 2-en 1x bierarrangement erbij en 1 wijn. Heerlijk. Personeel erg vriendelijk, mooie tent, en onwijs lekker eten!!! Dessert ietsje minder maar het eten was echt een smaak explosie en daar gingen wij voor. Wij komen zeker terug. De prijs is uiterst maatschappelijk. Wijn en bier goed op de gangen afgestemd.

2. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor Restaurant Zegels

Hier gegeten met een vakantieveilingbon. N.a.v. eerdere recensies geen hoge verwachting. Voorgerecht: visterrine was smaakvol. Zelf carpaccio, ik vond het best lekker! Soms beter gehad maar echt niet slecht. Hoofdgerecht was erg lekker en zeker geen kleine portie! Eenmaal boederijeend en eenmaal de tonijn. Heerlijk. We hebben sla en patat erbij genomen. Sla erg lekker. Deze kok snapt tevens ook dat er bij een hoofdgerecht groente hoort en dat wat op het bord lag was heerlijk vers en paste er goed bij. De service hadden wij niets over op te merken. Ze hebben wat meerdere soorten bier en de rode huiswijn vond ik lekker. Wilden fooi nemen maar ze kunnen het pinbedrag niet ophogen, dat was jammer want had alleen mijn pinpas mee. Op zich liggen de prijzen redelijk hoog, vooral dessert. Maar het hoofdgerecht is het zeker waard. Wilde zelf graag broodpudding maar die was op. Mijn man kreeg op verzoek een irish koffie zonder problemen in plaats van dessert. ik ga zeker weer bieden op de veiling!:)

3. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Pater

i.m

Wij gaan hier vaker eten. Van het weekend weer geweest en o wat was het lekker. Er wordt altijd een goede groente bij geserveerd.. Het vlees is erg goed. Ossenhaas is erg lekker en lam ook. Heb eens een soepje genomen krab/garnaal deze is aan te bevelen. Sfeer is authentiek bruin, informeel met erg goed eten en veel verschillende bieren. Wijn trouwens ook goed. Heb als dessert kaasplankje gekozen... lekker!
    Vooral eens doen! Niet geschikt voor kinderen.

4. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor Brasserie Jules

Het restaurant is wel gesloten maar de brasserie NIET, en daar is het heerljk. Onwijs mooie inrichting geweldig! Heerlijke wijn! Onwijs lekker eten. De lekkerste carpaccio vindt u hier en de beste entrecote!

DOEN DOEN DOEN.

5. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Filosoof

Wij zijn hier vaker geweest, aanrader is het nieuwe menu proeven dat is erg leuk je ziet de kok en die kan mooi vertellen over zijn producten. In dit restaurant echt eerlijke producten, dat zie je ook wel weer terug in de prijs maar dat is nu eenmaal zo ook als je zelf biologisch inkopen doet.

Het is ons ook wel eens tegengevallen, misschien op dat moment andere kok? Rode wijn vond ik lekker, het waardse biertje was niet echt lekker en bleek zeer prijzig te zijn. Lekkere desserts. Mooie zaak maar de tafeltjes zeer dicht bij elkaar waardoor je toch je buren erg goed kunt horen dat maakt het wat minder romantisch.

6. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor De Kolonist

Wij komen hier regelmatig en hier is een zeer goede prijs kwaliteits verhouding gevonden. Lekker wijn! Goed eten! Heerlijke toetjes. Informeler dus kan ook gewoon in je spijkerbroek komen eten dat is best fijn. Geitenkaas salade heerlijk! Vooral doen, dan kan je ook vaker uit eten doordat de prijs wat lager ligt. Vriendelijk personeel! Schone zaak.

7. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor Wonder's
    Internationaal Heerhugowaard

In juni hier gegeten met 4 pers. Rekening ruim 100.- per stel maar we hebben ook wel vier uur gezeten en goed doorgedronken. En drie gangen. Je kunt ook een kleiner voorgerecht nemen en dat hebben wij dames ook gedaan! Alleen wordt het na half elf drukker door wat jonger publiek die vooral voor borrel komen, niet erg maar zo lang er nog mensen zitten te eten zou ik de muziek niet zo hard zetten want je wilt toch je gesprek af kunnen maken. Goede kwaliteit eten, veel keuze, prijs vergelijkbaar met stroming maar dus wel meer keuze! o rode huiswijn....niet echt een succes.

8. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor De Vrijheid

Vorig weekend hier gegeten, we hadden gereserveerd en dat was nodig. Mooie zaak, alles netjes, lekker huiswijn. Heerlijk gegeten, met lekkere groente erbij! Prijs kwaliteit prima. Jong personeel maar wel zeer vriendelijk. Voorgerechten niet echt wauw dus we kozen voor soep vanaf het keuzemenu en die was echt heerlijk. Vis gegrilde tonijn en zwaardvis ook zeer lekker. De varkenshaas ook zeer lekker! En toppunt chocolade fondue, wauw wat een heerlijk toetje, echt veel en heeeeeerlijk.

9. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor Brasserie Mediaan

i.m

Het is hier altijd erg lekker, doordeweeks van de kaart. Varkenshaas heerlijk! Mooie ruimte ook. Doet zeker niets onder aan regulier restaurant! Ze zouden meer reclame moeten maken.

10. i.m's profielfoto
    i.m heeft een recensie geschreven voor Stroming
    Internationaal Heerhugowaard

i.m

Op een zaterdagavond daar gegeten. De zaak is erg mooi en stijlvol. Kaart niet erg uitgebreid maar dat betekent vaak juist goed kwalitatief eten. Voorgerecht gekozen, prijs kwaliteit hierbij niet geheel in balans. Kleine gerechten, is niet erg mits er een smaakexplosie zou volgen, en helaas deze bleef uit. Dat was teleurstellend, vier happen en weg voorgerecht en geen smaakbeleving. Hoofdgerecht, prijzig maar goed! Ossenhaas was zeer zacht heerlijk, maar na dat kleine voorgerecht had er een plakje meer bij gemogen. Vis hoofdgerecht met risotti was ook erg lekker........toetje niet genomen. Koffie en irish koffie. Kregen er huisgemaakte bonbons bij, dit was lekker. De wijn was ook lekker en prijs is normaal.

Al bij al, prijs iets aan de hoge kant. Als ze nu nog meer aan de smaak van de gerechten doen dan zou dat compenseren, of dus iets meer op je bord!