• Lid sinds 23 oktober 2009

Bon Vivant

Bennebroek

Fu Lai

Bennebroek

Henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Snack-Resto 't Pleintje

Henk

Fijn om een snackbar in het dorp te hebben. Sfeer en service zijn er prima. Ik heb wel een advies. Namelijk om naast de huidige patat ook Vlaamse frites te gaan verkopen. Die hebben meer smaak en zullen ongetwijfeld meer klanten gaan aantrekken. Mij in elk geval wel!

2. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Bon Vivant

Lekker eten, maar weinig en duur. We werden bediend door een wat oudere man met een stuurse blik in zijn ogen, die ons niet aankeek en zeer gehaast was. Niet een houding van iemand die het de gasten naar de zin wil maken. Het restaurant zelf is erg sfeervol. Een Bon Vivant met wat communicatieve vaardigheden zou hier iets geweldigs van kunnen maken. Bij het verlaten van de eetgelegenheid moesten we ons een weg banen door de nicotine walm van enkele stevig rokende gasten. Alles bij elkaar een matige ervaring.

6,3
  3. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Fu Lai

Dit Chinees restaurant is onlangs heropend en volledig gemoderniseerd. Het restaurant is sfeervol ingericht en overal staan verse bloemen en planten. Het eten is smakelijk en van goede kwaliteit. De vrouwelijke kok kwam ons enthousiast vertellen over hoe ze probeert lekker, maar vooral verantwoord en gezond, te koken. Een echte aanrader dit restaurant in het pittoreske stukje Bennebroek.

4. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor AH Tim
    Chinees-Indisch Obdam

Henk

Na een wandeling van 25 km kwam ik moe en hongerig aan in Obdam. Naast het NS-station trof ik Chinees-Indisch restaurant AH Tim aan. Ondanks dat het druk was kreeg ik een fijne tafel en prettige aandacht. Op het eten moest ik even wachten, waarschijnlijk omdat ik iets met vis had besteld. De sfeer in het restaurant is eenvoudig maar gezellig. Men deed er echt alles aan om het mij naar de zin te maken. Om de trein te halen moest ik op tijd weg. De eigenaar vond dat duidelijk jammer. Hij kwam achter me aan met pepermunt, chocoladetoffees en 3 prachtige rozen! Die heb ik aan mijn vrouw gegeven, omdat zij tevergeefs met eten op mij had zitten wachten. Dat maakte alles weer goed. Ik kom hier zeker (met mijn vrouw) nog een keer terug!

5. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor In 't Goede Uur

Henk

Wij vonden de kaasfondue waarvoor we speciaal kwamen erg lekker. Samen met een voor- en nagerecht hadden we beiden helaas niet genoeg om verzadigd te zijn. De bediening was vriendelijk, maar ongeïnteresseerd. De ambiance is er prachtig en bijzonder sfeervol. Het eten heel smakelijk. Daar hoort wat ons betreft een meer betrokken bediening bij.

6. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Papa Longo

Papa Longo is een Turks-Italiaans restaurant waar wij al jaren komen en met veel genoegen eten. De pizza's zijn erg goed, het personeel vriendelijk en de ambiance gezellig en sfeervol. De 'lamsrug met pepersaus' is een absolute aanrader! Een heel gevarieerd en zeer smakelijk gerecht. En met een Efes-bier en koffie na afloop helemaal compleet! Echt eens heen gaan, naar dat prima restaurant. Van buiten oogt het niet zo aantrekkelijk, maar binnen zul je ervaren dat deze eettent zich onderscheidt van de vele andere Turkse pizzeria's in Amsterdam.