• Lid sinds 19 oktober 2009

Shalom

United Pizza

Tong-Ah

Zutphen

henk heeft nog geen foto toegevoegd

1. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Tong-Ah
    Chinees-Indisch Zutphen

Wij gaan daar altijd eten of we nemen wat mee. Ik moest een maand terug wel even zeggen dat mijn bami zuur was. Jonge dame boos, maar ik werd nog bozer, want ik heb honger en ik wil eten en het niet weggooien. Maar het is opgelost.

2. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor United Pizza

In het begin vonden wij het lekker. Maar de laatste pizza die we daar hadden besteld (een met kip) was niet goed. En ze zijn niet goedkoop, dus wij doen daar niet meer aan.
    En het klopt bijna nooit, je bestelling.

3. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Shalom
    Internationaal Zutphen

Wij hebben er eens een keer wat gehaald en het was gelijk de laatste keer, want het was echt triest. Dit soort tentjes moeten ze verbieden, wat smerig.

4. henk's profielfoto
    henk schreef:

Er komt een nieuw restaurant in de laarstraat.Misschien is dat wat.Eind oktober kun je daar terecht

5. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Het IJsselpaviljoen

Wij hebben er een keer gegeten. Met mooi weer zit je buiten tegen de bloembakken aan te kijken maar verder een mooie locatie. Wij komen uit Zutphen en we zien regelmatig mensen buiten roken. Toen we daar hebben gegeten hebben we schnitzel IJsselpaviljoen genomen. Dat was echt niet best, je moet er toch wel bij zetten wat daar allemaal opgegooid wordt, want ik ben geen kaas liefhebber. Maar dat eten werd overheerst door kaas en spek.
    Dus geen verrassingen, maar zet het erbij.

De service is ook niet best want ze vergeten de helft, ook al is het rustig. De prijs kan beter want wij hebben geen groenten of aardappelen gezien.