• Lid sinds 13 juli 2013

Royal Plaza

Oldenzaal

Dionysos

Borne

Helmo heeft nog geen foto toegevoegd

1. Helmo's profielfoto
    Helmo heeft een recensie geschreven voor Jasmin Garden
    Chinees-Indisch Borne

Al jaren lang gingen wij regelmatig hier naar de afhaal. Helaas de laatste maanden gaat de kwaliteit erg achter uit.
    Laatste bestelling Chinese rijsttafel voor 4 personen was erg slecht. Helaas maar 2 satéstokjes, schijnbaar 2 vergeten, en erg droog. In de ajam ketjap zaten nog veel kleine botjes.de koe loe kai of yuk erg melig zachte korst en taai. de mini loempia's koud en zonder smaak. En dat alles voor € 30.-
    Helaas erg slechte beurt.
    Volgende bezoek maar uitstellen en naar een andere Chinees in Borne.

2. Helmo's profielfoto
    Helmo heeft een recensie geschreven voor Royal Plaza

Op vrijdagavond gaan eten bij Royal Plaza in Oldenzaal, restaurant op zich maakt een redelijke indruk, de soepjes waren redelijk tot goed met stokbrood en kruidenboter. Helaas daarna, de carpaccio lag er kansloos slecht en kleurloos bij. Verder waren alleen de saté en bami te eten, ander vlees in dikke lauwe smaakloze saus. Alle wok vlees was vet en smaakloos, afval product van de slager. Helaas zat er ook nog een groep van 20 aan een lange tafel, zodat een gesprek aan tafel niet meer mogelijk was. Volgens de eigenaar wel normaal in dit restaurant. Totaal indruk, commerciële vreetschuur met ongeïnteresseerde eigenaar. Jammer van mijn geld en tijd, slechtste wok restaurant ooit.

3,9
  3. Helmo's profielfoto
    Helmo heeft een recensie geschreven voor Olympic

Wij komen hier regelmatig en het eten is erg goed in prijs kwaliteit verhouding. Bediening door de dames ook vriendelijk en snel.

Enige punt van kritiek is de houding en uitstraling van de Chef of eigenaar van dit restaurant, norse, arrogante uitstraling en een man van weinig woorden, helaas geen voorbeeld functie van de warme, vriendelijke bediening in dit toch leuke restaurant.

4. Helmo's profielfoto
    Helmo heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Totaal sfeerloos restaurant, Griekse sfeer is totaal niet aanwezig, oubollig en oud interieur.

Eten is erg matig en fantasieloos, grof gesnedenen koud brood in een armzalig mandje, Griekse schotel met lauw en smaakloos vlees, presentatie van vlees schotel erbarmelijk.

3,2
  5. Helmo's profielfoto
    Helmo heeft een recensie geschreven voor Bistro Het Koetshuis

Helmo

Vrijdag 11 april gegeten bij het Koetshuis, totale indruk , alles net niet. Wij hadden een verrassingsmenu, wij hebben dit in vele restaurants in Twente gehad maar deze komt absoluut niet in de top 5. Verschillende vlees en vis gerechtjes, ook allemaal net niet. Te lauw, te weinig, te smaakloos, jammer. De bediening is ook zozo, van een professionele Gastheer mag je toch wel verwachten dat deze regelmatig langs komt of je nog een glaasje wijn wenst en of het smaakt, helaas ook net niet.
    Dit restaurant moet het nog van de oude naam hebben. Voor ons de eerste en laatste keer. Helaas net niet.

6. Helmo's profielfoto
    Helmo heeft een recensie geschreven voor Het Schwarzwald

Via Etentjeveilen hier gaan eten, het is het allemaal net niet, bediening kan beter. Maakt fouten bij opname bestelling, op vrijdag avond ongezellig, weinig te doen, geen echte restaurant sfeer.
    Achteraf te veel betaald voor de veiling, geen nagerecht, ondanks dat er niets te doen was toch weekend toeslag moeten betalen, 2x € 5.-
    Afstandelijke dame bij het afrekenen na commentaar van mij over het eten. Eten op zich ook allemaal net niet, eindconclusie hadden net zo goed een daghap bij de Griek voor € 10.- pp kunnen nemen, dus voor een echt restaurant geen aanbeveling.

7. Helmo's profielfoto
    Helmo heeft een recensie geschreven voor Restaurant Hellendoorn

Helmo

Om van alle smaken van de chef-kok te genieten raden wij u aan om het 4 x 4 luik te kiezen. Met dit viergangen vierluik, geniet u elke gang van vier gepaste hoogstandjes van de menukaart. Een beter beeld van onze chef-kok kunt u niet krijgen.
    Bovenstaand menu voor 2 personen besteld, in 1 woord ""fantastisch "".
    Van begin tot eind allemaal lekkere hapjes met uitleg van deze verse maaltijd door de chef-kok
    Enigste minpunt was de sfeer in het restaurant op vrijdagavond, bijna geen andere eters.
    Echter de bediening was erg goed en ook de inrichting van het restaurant is erg mooi en stijlvol..