• Lid sinds 13 september 2012

Klein Parijs

Harderwijk

Oude Post

Renkum

Hans ten Oort heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans ten Oort's profielfoto
    Hans ten Oort heeft een recensie geschreven voor Oude Post
    Internationaal Renkum

"dat is een goeie voor de baas" zeiden we tegen elkaar op het terras van De Oude Post in Renkum. We hoorden de jongeman in de bediening iedereen uitgebreid en enthousiast vertellen over hun dagverse en huisgemaakte gerechten. Tijdens onze fietsvakantie 'rondje Veluwe' gingen we iedere avond uit eten, de ene keer 'goedkoop' en dan weer eens wat luxer en zo kwamen we bij De Oude Post terecht. Niet ons goedkoopste adres, maar wel met stip het leukste en beste adres. Het eten was subliem, de bediening op zich was al een attractie en later leerden we dat het twee broers zijn die dit restaurant samen begonnen zijn in het oude postkantoor waar hun vader jarenlang de directeur was geweest.
    Een absolute aanrader als je in Renkum bent.
    Hans, Betty, Fred en Marijke uit Almere

2. Hans ten Oort's profielfoto
    Hans ten Oort heeft een recensie geschreven voor Klein Parijs

Tijdens onze fietsvakantie heerlijk gegeten bij klein Parijs. Ontvangen door een viendelijke en uiterst charmante gastvrouw die ons de kaart uitlegde. Een kleine kaart, daar houden we van, je kunt beter aanbieden waar je goed in bent dan een grote kaart hebben die je niet kunt waarmaken. Alles was prima verzorgd en de exellente wijnen zetten de puntjes op de i. Een absolute aanrader voor wie in Harderwijk lekker, eerlijk en voor een fatsoenlijke prijs wil dineren. Hans, Betty, Fred en Marijke, Almere