• Lid sinds 22 januari 2014

De Kluis

Vlijmen

Si Señor

Eindhoven

Hanneke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor PUuUR
    Internationaal Gemert

Gisteren voor het eerst gegeten bij Puuur in Gemert. Het was heerlijk! Ze hebben een overzichtelijke kaart met voldoende keus. Wij hebben gekozen voor het verassingsmenu. Het waren kleine schilderijtjes en de smaak was top. Het personeel erg vriendelijk.

Een heerlijk relaxed avondje uit met lekker eten. We komen zeker terug!

2. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor De Kluis

Inmiddels 2x gegeten bij de kluis. De bediening is erg vriendelijk! Zo hoort het te gaan in de horeca. Qua eten vond ik het beide keren niet echt bijzonder. De carpaccio smaakt goed al vind ik wel dat de garnering erg zuinig is. Verder heb ik gekozen voor de zalm met asperges. De smaak was prima... niet heel speciaal, maar gewoon prima. Ik vond het wel erg jammer dat ik maar 2 asperges bij het gerecht kreeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nog nooit heb meegemaakt als je een gerecht met asperges besteld.

Kortom ik vind de gerechten wat karig.

Ik denk dat als ze iets meer investeren op garnering en in fit geval asperges ze een prima restaurant zijn waar ze lekker een hapje kunt gaan eten. En zeg nou zelf de kosten zitten niet in een blaadje sla of asperge meer.

3. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Si Señor

Heerlijk ..... Enkele weken geleden een avondje uit met mijn vriendinnetje. De film 'Soof' stond op de planning en voor die tijd een hapje eten..uiteindelijk kwamen we bij Si Señor terecht.

We waren welkom.. er werd snel nog een tafeltje schoon gemaakt. Het was best vol, maar de sfeer leek goed. We zaten aan ons tafeltje en 20 minuten later kwam er iemand om ons te voorzien van een drankje. Witte wijn.. niet lekker. Vervolgens kon je onbeperkt tapas eten binnen 2,5 uur. Om een lang verhaal kort te maken kwam het op het volgende neer. In 2 uur tijd hebben we 2 rondjes tapas ontvangen. De smaak was waardeloos. Lees: geen smaak! De tortilla was droog en zelfs de frituurde gerechten waren niet goed.. je zou zeggen hoe moeilijk kan frituren zijn. Nou, voor de keuken van Si Señor.. heel moeilijk.

We hebben meerdere malen aangegeven dat het lang duurde (net als onze buren) en dat het eten niet lekker was. Uiteindelijk waren wij niet van plan de volledige rekening te betalen. Dit hebben we ook aangegeven. Tot onze verbazing ging men er direct mee akkoord om de helft van de rekening te betalen, ze vonden het prima. Achteraf hebben we nog veel te veel betaald voor hetgeen ons daar voorgeschoteld werd. Bah bah.

Snel naar de film om alsnog te gaan genieten van een leuke avond.

Dus als je lekkere tapas wilt gaan eten.. ga niet naar Si Señor, maar ga naar een ander tentje.. bijvoorbeeld de buren.