• Lid sinds 21 juni 2011

Het Kabinet

Breda

Gino Siemerink heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gino Siemerink's profielfoto
    Gino Siemerink heeft een recensie geschreven voor Het Kabinet

Vrijdag Tijdens Jazz festival samen met mijn vrouw op het terras twee maal sliptongetjes besteld. Het eten werd ondanks de drukte redelijk snel geserveerd. De eerste aanblik van wat we voorgeschoteld kregen was niet erg feestelijk. Om de sfeer voor elkaar niet te verpesten hebben we een groot deel verorberd tot dat we elkaar aankeken en toch maar vonden dat we het onder ogen moesten zien. Wat we voor ons geld op het bord hadden liggen was bedroevend. Twee kleine taaie sliptongetjes die amper van de graat te halen waren, eronder een klein bergje doorkookte prut wat voor groenten door moest gaan. En een bakje friet die volgens mij in iedere cafetarie beter van kwaliteit zijn en alles al koud voordat het in de buitenlucht kwam. Toen de serveerster ons bij het ophalen van de borden vroeg of het gesmaakt had, heb ik voluit nee gezegd en gemeld wat er allemaal mis was. Het enige antwoord: "dat is jammer" en er volgde geen enkele genoegdoening. Mij zien ze er nooit meer en ik raad iedereen af om daar binnen te stappen. Absoluut weggegooid geld. Ik kan alles samenvatten met één woord: Erbarmelijk.