• Lid sinds 21 juli 2013

ger heeft nog geen foto toegevoegd

1. ger's profielfoto
    ger heeft een recensie geschreven voor Landgoed Overste Hof

ger

Erg lang wachten en de rekening klopte bij ons niet, dat kan gebeuren maar corrigeer het dan wel. Dit ging erg moeizaam en niet echt op een vriendelijke toon. Ik heb de dame in kwestie hierover ook aangesproken.
    Je zag dat het personeel geen rust / professionaliteit uitstraalde en op het terras in discussie met elkaar ging.
    Konden letterlijk verstaan wat er gezegd werd. Het eten was wel lekker maar niet om nog een keer te nemen omdat het niet echt af was. Ik miste de afwerking van het geheel. Al om al niet een plek om nog eens naartoe te gaan helaas.

3,5
  2. ger's profielfoto
    ger vindt de recensie door conny voor Landgoed Overste Hof leuk

De bediening was wel vriendelijk maar ze konden niet bedienen. Het duurde erg lang voor we ons drinken kregen en hebben we 3x om de rekening gevraagd en niet gekregen.Vervolgens zijn we 45 minuten later zonder te betalen gegaan. Niet onze stijl maar we moeten toch niet smeken om te mogen betalen! De 3e keer vragen werd al beantwoord met een antwoord wat neer kwam op niet zo zeuren. In de tijd dat wij er zaten zij verschillende mensen weggegaan omdat ze niet werden geholpen. Ik ben bang dat deze eigenaar het niet lang volhoud. Jammer want het was voorheen ons favoriete terras. Nu lopen we even door naar snowworld.