• Lid sinds 3 juni 2013

B'tje Anders

Frituur Damplein

Café De Geere

Middelburg

erik heeft nog geen foto toegevoegd

1. erik 's profielfoto
    erik heeft een recensie geschreven voor B'tje Anders

erik

Ik weet dat iedereen dit zegt maar Dit Is Echt De Beste Friettent Van Middelburg.
    Hoewel friettent de lading niet dekt. Het is tegenwoordig een heuse lunchroom waar je ook broodjes en andere lunchgerechten kan eten.
    Omdat ik geen buitendedeurluncher ben zou ik t wat betreft de rest van de lunchkaart eigenlijk niet weten

De friet is altijd heerlijk, constant van kwaliteiten en wordt voor je neus zo uit de aardappel gestampt. De kleur is lekker licht want altijd verse olie,
    De huisgemaakte sateh met lekker pittige saus, huisgemaakte geitenkaaskroketten met spekjes en bieslook zijn heerlijk een kleine greep uit een reeks huisgemaakte producten die het Brabantse stel serveert en zeker aan te raden.

Btje anders zit m voor mij in; Net even betere curry, net even betere tartaarsaus en goede kwaliteitssnacks, een heerlijke espresso tijdens (het meestal) korte wachten voor afhalen, supervriendelijke en charmante bediening en erg geslaagde inrichting.

Ik kom er altijd graag en vind B'tje anders echt een aanwinst voor het leuke Reigerstraatje in het hart van het monumentale Middelburgse centrum.

2. erik 's profielfoto
    erik heeft een recensie geschreven voor Frituur Damplein

Een van binnen bevroren kroket hoef je mij maar een keer te verkopen om me nooit meer terug te laten komen. Friet ook verdacht donker. Je ziet hier ook altijd alleen maar toeristen. Die weten niet beter.

De modern vormgegeven frituur staat op het monumentale en sfeervolle Damplein.

Heb mijn eten binnen normaal tijdsbestek ontvangen.

2,9
  3. erik 's profielfoto
    erik heeft een recensie geschreven voor Café De Geere

Voor een eetcafe; uitstekend! Ik had gereserveerd en schoven aan bij een ander stel. Dat wist ik van te voren en dergelijks is al eens uitgelopen op een verrassend leuke avond met een ons totaal onbekend stel. De tafels hier zijn enorm dus je hoeft geen last van elkaar te hebben. We eten beide een pakketje van bladerdeeg met daarin echt lekkere bospaddestoelen ragout op een bedje van gemengde warme groenten. sla met prima dressing. De friet erbij is lekker dik en knapperig. De huisgemaakte mayo maakt het af. alles smakelijk en vers. Dit alles wegspoelende met een koel glas Duvel. De bediening is ondanks de drukte vlot en zeer vriendelijk op het joviale af als je daar zin in hebt. zeer goede prijs/kwaliteit altijd hier. koffie en thee willen we op het terras doen. Dit is geen probleem en wordt keurig achter ons aan gebracht. Tjsa dan toch nog een minpuntje; De tent zit vol, iedereen gezellig en dan moet je moeite doen elkaar te verstaan. De acoestiek is echt - maar ja die nemen we voor lief.