• Lid sinds 17 juni 2009

Casablanca

Maaszicht

3. Maaszicht

Swalmen

Erick heeft nog geen foto toegevoegd

1. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Chez Philippe leuk

Erick

Erg goed, bedienig is niets op aan te merken, eten was erg lekker en veel keuze. Als je van wijntjes houdt ik zeg doen!!! Alleen voor mij was de zit te lang maar das persoonlijk.

2. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Royal Palace leuk

Erick

Erg goed, tot nu toe nog steeds de beste in Limburg, eten erg lekker, nooit lang moeten wachten en ruime keuze. Bediening loopt super en is attent. All in prijs ook niets over te zeggen! Wokken = Swalmen.

3. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Sittar niet leuk

Erick

Eten was lekker maar niet echt warm, je moet er van houden, bij binnenkomst werdt de sfeer verpest door wirookstokjes, bediening kan beter en sneller

4. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor 't Olijfje leuk

Leuk klein eet restaurantje. Eten is goed, bediening is ook goed.

5. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Royal Palace leuk
    Chinees-Indisch Swalmen

Jammer jammer, de laatste keer dat we daar waren viel het vies tegen, de eigenaren waren er niet en dat merkte je meteen aan de bediening.

Het eten was niet echt warm en het smaakte gewoon niet. Bij de eerste recensie ruim 2 jaar geleden was ik erg positief, maar dat trek ik nu in. Bediening liet behoorlijk steken vallen, dorst, borden werden niet op tijd uitgehaald, kortom me behoorlijk zitten ergeren.

Voorlopig even niet meer daar eten en alleen afhalen. Er waren meerdere gasten die opmerkingen maakten die avond over de bediening. Kortom ik had spijt dat ik een "all in WOK" genomen had.

4,7
  6. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor De Mert leuk
    Nederlands Swalmen

Lekker eten, goede en niet al te volle menu kaart, vriendelijke bediening, mocht er rustig eentje bij. (maar die zijn ze dan ook aan het zoeken) De sfeer / gezelligheid is dik in orde. Drankjes worden op tijd bijgevuld. Prijs / kwaliteit is in orde. Wij komen er zeker terug. Kleine tip, pas je achtergrond muziek aan de gasten, maar dat valt de meeste niet op.

7. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Friture Martha leuk

Top frituur, snelle vriendelijke bediening. Kom er graag.

8. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor De Rousch leuk

Gisteravond met collega's gaan eten hier in Heerlen bij de Rousch, erg mooi ingericht, gezellige nette professionele sfeer. Ik was hier nog nooit geweest. Ontvangst was zeer vriendelijk en gastvrij. De bediening mogen de meeste restaurants in Nederland eens stage gaan lopen. Top bediening (sorry weet de namen niet meer 2 kale mannen) die brachten het op een nette informele wijze waar we nog lang over na gepraat hebben en erg moeten lachen. Toppers!! Verdorsten doe je daar niet, het eten was dik in orde, alles was netjes op smaak en goed heet. De sfeer was dik in orde. Klein minpuntje vond ik de prijs, die is stevig voor dat wat je krijgt, maar dit is dan ook geen dagelijks restaurant waar ik zou gaan eten. Als ik daar dagelijks zou gaan eten verlies ik wel een aantal kilo's ;). Oh ja ik hoop dat wij niet al te luidruchtig waren voor de andere tafeltjes...

Samenvattend een prima restaurant, prima bediening ondanks de drukte, en misschien tot...

9. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Izumi leuk

Super lekker, mijn eerste ervaring met "all you can eat" bij de Japanner. Bediening super vriendelijk, leggen alles goed uit op eigen verzoek, drankjes komen lekker snel, en wij beide hadden genoeg gehad bij gerechtje 29. En natuurlijk nog een lekker ijs na. Kortom niets te klagen, bediening is super goed kan de andere klachten die ik hier lees niet plaatsen. Prijs kwaliteit is dik in orde. WIJ komen zeker hier terug.

10. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Hellas leuk

Lekker eten met de afdeling, goede bediening eten is zeer goed en lekker. Uitdrogen doe je ook niet.
    Kortom weinig aan te merken.

11. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Bufkes niet leuk

Erick

Er zijn 2 ingangen en wij stonden al meteen voor de verkeerde, deur ging niet open, aha ingang om de hoek gebruiken. Lekker duidelijk. Binnen gekomen, tja waar moet je bestellen en wat kun je bestellen, is niet duidelijk, de schermen waarop de keuzes staan springen erg langzaam over. Nadat we besteld hadden kregen we een melder mee die begint te piepen als je eten klaar is. Na 5 min ging ie af, ik onze bestelling ophalen. De 2 medewerkers hadden het te druk met kletsen en whatsappen, dus mijn bestelling maar mee genomen, 2 broodjes warm vlees en een koffie. Bij de tafel aan gekomen, waar is mijn roerlepel en melk en suiker. Weer terug, na even wachten kwam ze dan, achter me in een hoekje, moest je zelf maar pakken, pfff. Nu over het broodje warm vlees, warm is een ruim begrip, het vlees was lauw, broodje niet goed afgebakken, saus niet aangetroffen op mijn broodje, dacht dan maar naar onder spoelen met de bestelde koffie. Sorry, maar die was niet te drinken. De sfeer is ook niet om over naar huis te schrijven, tafels en stoelen veel te dicht op elkaar gepropt. Prijs / kwaliteit is onvoldoende. Samenvattend: Kijk verder, ik ben er klaar mee. Erg jammer.

3,6
  12. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor WOODZ niet leuk
    Internationaal Venlo

Erick

Helaas dit was matig. Hier heeft de tijd het restaurant ingehaald. De ligging is mooi, maar dat was het dan ook wel. Als je binnenkomt denk je, OUD(T)... Jammer.
    Dan het restaurant, het gezelschap was internationaal. Het eten was matig, de asperges waren niet goed schoongemaakt en dat kan echt niet!! De Limburgse salade was ook niets bijzonders. De bediening was dik in orde. Prijs is erg hoog. Mijn tip: kijk verder. Erg jammer, ik kan er niet veel van maken helaas.

13. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor De Tramhalte leuk

Wat een leuke variant op all you can eat. Nu dus de internationale keuken. Het is lang geleden dat we in Nederland in een restaurant waren waar het allemaal prima in orde was. Al het eten was erg lekker en goed op smaak. De bediening is super en zeer attent. Die hier klaagt is het zelf schuld en kan beter naar de frituur. Hier komen wij zeker terug. Dit restaurant is een aanwinst voor Blerick. Top!

14. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Maaszicht leuk

Met de (ex)buren en overburen gaan eten, alles was erg lekker, bediening ook dik in orde, alleen de grote ruimte was erg luidruchtig dat is een beetje jammer.

15. Erick's profielfoto
    Erick vindt de recensie door Erick voor Casablanca leuk

Altijd lekker, nooit teleur gesteld, prijs dik in orde, en oh ja als je laat bezorgen in Swalmen komt het tot nu toe altijd heet en op tijd aan.

16. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor Casablanca

17. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor Maaszicht

18. Erick's profielfoto
    Erick vindt Maaszicht leuk

19. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor De Tramhalte

20. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor WOODZ
    Internationaal Venlo

21. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor Bufkes

3,6
  22. Erick's profielfoto
    Erick heeft gereageerd op een recensie van Izumi

Hallo Ismay Sonnemans,

Jammer dat jij je persoonlijke frustraties hier deponeert. Inhoudelijk klopt er niet veel van je review. Als je reserveert krijg je een bevestiging dit heeft denk ik te maken met personele bezettingen. Ook de 2,5 uur is een tarief en een spelregel bij dit restaurant. Grammaticaal barst het van de fouten laat staan van je inhoudelijke aannames. Gezien je geschiedenis op eet.nu is het erg jammer dat je dit forum vervuild. Mijn advies is ; zoek hulp.

23. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor Hellas

Kortom weinig aan te merken.

24. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor Izumi

25. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor De Rousch

26. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor Friture Martha

Top frituur, snelle vriendelijke bediening. Kom er graag.

27. Erick's profielfoto
    Erick heeft gereageerd op een recensie van Royal Palace

Ps, dit eten is ergens in april geweest, ik ben nu alles aan het bijwerken.

28. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor Royal Palace

4,7
  29. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor De Mert
    Nederlands Swalmen

30. Erick's profielfoto
    Erick heeft een recensie geschreven voor 't Olijfje

Leuk klein eet restaurantje. Eten is goed, bediening is ook goed.

Meer updates