• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Leeftijd: 65

Levensgenieter, bourgondier en autoliefhebber! Daarnaast ben ik actief als trainer coach en houd ik mij bezig met online reputatieschade.

Pure C

Cadzand

La Trinité

Sluis

De Kromme Watergang

Hoofdplaat

Eric Pouw heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eric Pouw's profielfoto
    Eric Pouw heeft een recensie geschreven voor Restaurant O&O

Prima ontvangst. Zeer vriendelijke bediening. Verrassend goed gegeten. Zeer de moeite waard. We komen terug!

2. Eric Pouw's profielfoto
    Eric Pouw heeft een recensie geschreven voor De Kromme Watergang

Een top restaurant zonder enige vorm van decadentie en met een natuurlijke hartelijkheid. De lunch was uniek en zal ik bijschrijven in het rijtje van mooiste tafelherinneringen. Vooral de perfect gegaarde zeetong en kreeft heeft grote indruk gemaakt. Maar ook de overige bereidingen waren perfect. Waren er dan helemaal geen klachten? Neen!

3. Eric Pouw's profielfoto
    Eric Pouw heeft een recensie geschreven voor Pure C

Verwacht niet dat je in Oud Sluis eet. Pure-C is anders, heel anders zelfs, toch maf, de kwaliteit van het eten iets beter. De inrichting is prachtig. Een beetje St. Tropez. De bediening is vlot. Dat dit adres het goed zal gaan doen is boven iedere twijfel verheven, daar is Sergio te veel vakman voor. Wij komen volgende zomer zeker weer terug.

4. Eric Pouw's profielfoto
    Eric Pouw heeft een recensie geschreven voor La Trinité

Een absolute aanrader. De kwaliteit van het eten is uitstekend. Een ster waardig. Maar de bediening is niet op elkaar ingespeeld. Kleine foutjes in de communicatie. Mooie wijnkaart. Nog(?!) redelijke prijzen. Wij hebben in ieder geval genoten en hoeven in het vervolg niet altijd meer naar Oud Sluis.