• Lid sinds 18 oktober 2010

De Hooischuur

Nijverdal

Van der Valk

Nootdorp

Elisabeth A heeft nog geen foto toegevoegd

1. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor Laurel's
    Pannenkoekenhuis Raalte

Vandaag heerlijk pannenkoeken gegeten met mijn partner. Pannenkoek was echt heel lekker en de bediening was uitstekend. We gaan zeker weer!!!

2. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor Het Schwarzwald

We hebben via vakantieveiling bij het Schwarwald in Rijssen gegeten. We vonden de prijs/kwaliteitverhouding zeer goed!! Het voorgerecht dat we hadden gekozen: broccoli soep met zalmreepjes, was overheerlijk. De door ons gekozen schnitzel als hoofdgerecht was echt voortreffelijk en het verrassingstoetje was een grote coupe met ijs en dat was ook buiten verwachting. Kortom wij komen hier zeker terug!! Een grote pluim!!!

3. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor De Hooischuur
    Pannenkoekenhuis Nijverdal

Samen met mijn partner hebben we hier overheerlijke pannenkoeken gegeten. We hadden het maand menu besteld dwz. keuze uit 2 soorten met 3 gangen: soep, pannenkoek en koffie/thee of ijs. Alle gangen waren geweldig lekker en zo'n pannenkoek tref je niet vaak meer, echt overheerlijk en je merkt heel goed dat er aandacht aan de pannenkoek besteed is. De week erna hadden we vrienden op bezoek en we hebben toen weer in de Hooischuur gegeten en het was wederom een groot succes.

4. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor Heuver - Plaza

Wat een fantastische zaak, echt in alle opzichten. We gingen al een tijdje in de buurt op vakantie en gingen regelmatig bij Heuver-plaza een heerlijk broodje eten. Totdat we opeens in onze vakantie weer een broodje wilden eten en........ ze waren weg. Bij navraag bleken ze verhuisd en we zijn ze gewoon nagereisd ;)) Nu weten we ze weer te vinden en eten weer een geweldig broodje met ............ (voor mij warm vlees) HEERLIJK!!!!

5. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor De Branding

Vandaag via vakantieveiling een high tea gebruikt.
    Alle ingedienten waren vers en de hapjes waren stuk voor stuk eigen gemaakt. Echt een aanrader!!!

6. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor Reeuwijkse Hout
    Internationaal Reeuwijk

Mijn partner en ik hebben heerlijk geluncht. Het eten was goed heet en de bediening was snel en vriendelijk.

Het is behoorlijk druk en zegt toch ook wat..........

Wij komen zeker terug!

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  8. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Centrum

Wij ( mijn partner en ik) hebben hier heerlijk gegeten. Kwaliteit was prima en ook de bediening was goed. Wij komen hier zeker nog eens terug!

9. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Ik heb al diverse malen bij deze vestiging van Van der Valk gegeten.

Van der Valk Nootdorp is jong en vernieuwend. Ziet er erg leuk en trendy uit. Dit is weliswaar niet het belangrijkste maar toch niet geheel onbelangrijk. De bediening is correct en het eten is ook heel erg goed.

10. Elisabeth A's profielfoto
    Elisabeth A heeft een recensie geschreven voor 't Hoekse Hout

Samen met mijn partner een pannenkoek gegeten. Toen "de ober" de pannenkoeken aanreikte en ik zei dat mijn pannenkoek wel erg zwart was, beaamde hij dit en vertrok. Toen even later de bediening af kwam ruimen en vroeg of het lekker was hebben we gezegd dat de pannenkoek van mij wel erg zwart gebakken was, waarna wij haar niet meer hebben gezien. De pannenkoeken waren ook niet warm genoeg. We zijn uit goed fatsoen dan maar zelf af gaan rekenen en een excuus hebben we niet gehoord. Ik vind het ook behoorlijk onsmakelijk dat er 2 hondjes van de eigenaar door het restaurant lopen. Wij gaan hier dus nooit meer heen, zonde van je geld.