• Lid sinds 17 februari 2013

Steakz

Utrecht

Elaine Veenhuis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Elaine Veenhuis's profielfoto
    Elaine Veenhuis heeft een recensie geschreven voor Steakz

Voor de eerste keer hier gegeten, via vakantieveilingen.nl. We kwamen binnen, kregen netjes een tafel, moesten alleen onze jassen maar over onze stoel hangen. We keken helaas uit op de fastfoodketens naast ons, was erg jammer. (had voorkomen kunnen worden door plastic dat, waar je niet doorheen kon kijken maar wel licht doorheen kwam)
    Netjes werd er uitgelegd hoe het allemaal in zijn werk ging en we kregen de vraag of we wat te drinken wilden. Helaas was dit post-mix en 2,40 het glas. Dit staat nergens aangegeven, de prijs. Erg jammer! Want 2,40 is heel prijzig voor een colaatje.
    Soep was een beetje een tegenvaller, werd uit een grote pan achter de balie gehaald en niet heel erg warm.
    Het vlees was wel lekker en zag er ook prima uit.. (Op het sateetje na, dat was voorgegaard). Het was wel erg zout allemaal, waardoor je dus veel ging drinken en dat automatisch erg duur werd.
    De salade/groentebar stelde niks voor. Beetje ijsbergsla, tomaat, komkommer lag er los. Met wat champignons en courgette. Ik had op z'n minst wat meer verwacht, als paprika en ui erbij.. En qua sla ook veel meer..
    Toen ik naar de toilet wilde, moest ik naar een gedeelte toilet met andere fastfoodketens. Dit vond ik niet heel erg prettig, zeker omdat 2 wasbakken eraf gesloopt waren en het niet heel netjes was.
    Frietjes waren erg lekker en we kregen dat ook zoveel als we wilden, net als het eten.
    Toetje was ik ook een beetje teleurgesteld over, was een dame blance.. Op de kaart (online) stond dat je ijs met warme chocoladesaus, maar je kreeg 1,5 bolletje ijs met een beetje opgespoten chocolade en wat slagroom ernaast.
    Niet een restaurant waar ik snel terug zou komen, ondanks dat ze wel vriendelijk waren.
    Tip voor het personeel: Vraag niet voor het toetje al of er op of aanmerkingen zijn, tips enz enz.. Dat is heel onprofessioneel en ook jammer want ze weten dus dat het schort aan vele kanten.