• Lid sinds 26 april 2011

Parkstad Plaza

Kerkrade

Rhodos

Weert

Eduard Evers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eduard Evers's profielfoto
    Eduard Evers heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Nieuwsgierig waren wij dankzij de recensies van anderen. Verrast door de vriendelijke ontvangst van de gastvrouw, maar vooral door het eten. Een woord hiervoor. Geweldig!

De gastvrouw wist precies welke producten zij aan haar klanten serveert. Waaronder Biologisch scharrel vlees, perfect op smaak.

Bij veel Griekse restaurants gegeten, maar dit is een echte aanrader. 4x een 10 is hier op zijn plaats.

2. Eduard Evers's profielfoto
    Eduard Evers heeft Rhodos toegevoegd als favoriet restaurant

Rhodos

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.
    €€ -
    • Grieks
    Emmasingel 60 Weert
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Eduard Evers's profielfoto
    Eduard Evers heeft een recensie geschreven voor Parkstad Plaza

Vandaag voor de eerste keer hier geweest. Eerste indruk was zeer groot, begroeting mag wat vriendelijker, maar verder ziet het er keurig uit.

Het buffet is overzichtelijk en ruim ingedeeld. Verder een ingredienten deel om te wokken, een hoek voor hartige toetjes, ijsjes (waterijs en schepijs) en ruime keuze aan fruit. Voor de kleintjes friet met alles erop en eraan en ook nog een ruime keuze aan soep als voorgerecht. Ow ja... Daar ligt ook de kroepoek als men hiervoor naar opzoek gaat. Je ziet dit namelijk niet zo snel liggen.

Het eetgedeelte is een beetje krapjes naast elkaar, maar volgens mij ligt dit helemaal aan waar je mag gaan zitten. Voor in de zaak zit je ruimer, maar als je als groep gaat dan is het voor het gevoel compact.

Maar goed... als we kijken waarvoor we kwamen was het eten prima en goed van smaak. Kortom heerlijk gegeten en zeker voor ons gezien nog eens de moeite waard om terug te komen.

4. Eduard Evers's profielfoto
    Eduard Evers heeft een recensie geschreven voor El Castillo

Wij zijn hier regelmatig te vinden. Heerlijk genieten van het Mexicaans eten. Vooral in het weekend volop keuze (lopend buffet). Vriendelijk personeel en kindvriendelijk.

5. Eduard Evers's profielfoto
    Eduard Evers heeft een recensie geschreven voor New Fong Shou
    Chinees-Indisch Horst

Vandaag dit Chinees restaurant gevonden op Google. Service is super, maar uiteindelijk kom je toch om te eten. Het was verrassend, het was een waar genot... In heel veel restaurants geweest maar deze is gewoon top!