Dewi's profielfoto

Broadway

Utrecht

KFC

Amsterdam

Dewi heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Amsterdam

Dewi

Ik ben niet zo gek op kip, maar had veel goede dingen gehoord dus ben in een gekke bui toch maar eens een kijkje gaan nemen.

Allereerst; die prijzen zijn abnormaal! Je betaalt toch geen 20 euro voor een klein gerechtje wanneer je een uur later toch weer honger hebt?

De kip was lekker maar best droog, moet je denk ik van houden.

Zelfde als andere fastfoodrestaurants verbaasde het me niet over de hoeveelheid afval die er om ons heen lag. Het personeel voelde zich niet geroepen om dit op te ruimen. (Zou ik ook niet doen voor zo'n kleinschalig minimumloontje)

Onze vertrouwde fastfoodketens moeten maar eens wat meer aan de klanten gaan denken in plaats van hun omzet, er mag een hoop veranderd worden!

Voor mij niet snel meer KFC.

2. Dewi's profielfoto

4. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Arnhem

Dewi

Erg leuk en gezellig pannenkoeken restaurant!

De bediening is erg netjes en goed georganiseerd, op speciale/extra eisen wordt goed gereageerd.

De pannenkoeken zijn van goede kwaliteit! Lekker knapperig met een lekker vet randje en een gigantische menukaart met heel veel verschillende eisen!

Een wat duurdere prijs voor een pannenkoek maar is dit al met al zeker wel waard!

5. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor Mondriaan Cafetaria

Dewi

Leuke sfeer, zeer vriendelijke bediening en korte wachttijden.

Eten is goed! Frietjes zijn zeker een aanrader. Op allergieën wordt goed gelet; Bijvoorbeeld wanneer je je friet zonder zout wilt wordt dit met alle liefde gedaan in een schone zoutloze uitlekbak.

Ook lekkere vlees gerechten zoals van Dobben of Goulash kroketten, en voor de vergetariër is er ruime keus.

De milshakes zijn heerlijk, deze worden zelf gemaakt en zijn om verslaafd aan te raken!

Zitgelegenheid is helaas nog niet erg aantrekkelijk. Een kleine verbouwing zou een goede oplossing zijn.

Leuke snackbar, kom er graag!

6. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor Braam Counters

Verschrikkelijke snackbar!

Het eten heeft te weinig smaak. De hamburgers zijn te taai en de friet is te hard. De milkshakes te dik voor het rietje en vragen om zout-vrije friet kan je beter laten. Hier gaan ze niet in mee. Zo kan ik nog wel even verder gaan!

Het personeel is erg onvriendelijk! Drukker bezig met de mensen aan de bar en wat er op tv is, dan met de gasten. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

Toch even een positief puntje: Je kan er halve liters bier en Cola afhalen en de schnitzels zijn wel lekker!

De verbouwing van een paar jaar geleden is zeker een kleine verbetering, helaas nog steeds geen snackbar waar je ook je eten binnen wilt opeten.

Aardige snackbar als je weinig eisen aan je eten stelt.

7. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor Plaza Lucky Corner

Kom hier al jaren!

Bediening is super vriendelijk! Ook de verbouwing is een grote verbetering. Een leuk restaurant gedeelte en een speciale hoek voor diegenen die hun eten willen afhalen.

Helaas wordt er soms nog wel eens iets vergeten, dat is een verbeterpuntje voor de toekomst!

Ook de nieuwe menukaart is zeer uitgebreid met veel variatie aan smaken! De prijzen zijn iets omhoog gegaan maar je krijgt wel waar voor je geld. Flinke porties en leuke menu aanbiedingen.

Leuke, gezellige, huisdier- en kindvriendelijke Plaza, dus zeker de moeite waard!

8. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor Pinoccio

Dewi

Een leuk en knus restaurantje in het hart van Arnhem.

Het is hier altijd erg druk, naar mijn beleving erg chaotisch. Het personeel is te jong en daardoor erg onervaren. Personeel laat lang op zich wachten wanneer je iets wilt bestellen en ook wanneer er iets besteld is zijn de wachttijden langer als een half uur.

Wanneer je steak besteld betaal je een behoorlijk hoge prijs voor een erg klein stukje vlees. (Had het idee dat ik die prijs meer betaalde voor de garnering dan voor het vlees), ook werd er niet gevraagd hoe je de steak wilt hebben.

Het eten is lauw wanneer dit geserveerd wordt, ook is het personeel erg onbeleefd met afrekenen. Wel een vriendelijke bediening van de manager gekregen.

De pizza's echter zijn zeker de moeite waard! Voor een goede prijs een lekkere pizza. Het restaurant beschikt over een open keuken, je kan dus zien hoe je pizza gemaakt wordt.

Een ideaal restaurant voor de pizza liefhebber, geen aanrader voor grote groepen.

6,5
  9. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor Delphi

Dewi

Heerlijk gegeten bij Delphi!

Leuk, gezellig restaurant met veel sfeer. Ook de bediening is uitermate vriendelijk en goede timing tussen bestellen en opdienen.

De prijzen zijn wel wat aan de dure kant, maar je krijgt zeker waar voor je geld.

De steaks zijn goed gegaard, keuze uit verschillende rauwkost en verschillende sausen die bij het gerecht worden bijgeleverd.

Hier kom ik zeker weer terug!

10. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Markt

Kom hier al jaren,

Heerlijk eten zowel op het terras als binnen. Goede sfeer, uitermate vriendelijk personeel en erg klantvriendelijk.

Het eten is altijd lekker en de sfeer is prima!

11. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor Broadway
    Amerikaans Utrecht

Na een lange reis in de auto besloten om met zijn tweetjes iets te gaan eten in Utrecht, gezellig aan de gracht.

De service was ronduit verschrikkelijk.
    Na een boze blik een klein tafeltje aan de rand van de gracht gekregen, een wiebelig, scheef tafeltje waar je het gevoel had dat je de gracht in viel.

Het duurde bijna 20 minuten voor onze drankjes er waren en ook de bestelling kwam kenbaar niet goed door.

Voor 20 euro aan gerechten op de rekening zien staan wat we niet besteld hadden. Ook om mayonaise gevraagd die we niet gekregen hebben maar wel mochten betalen.

De zalmschotel was droog en niet goed gaar. De steak smaakte nergens naar en een sausje ontbrak.

Wegens allergieen gevraagd om bepaalde garnituur weg te laten, toch gewoon op het bord gekregen.

Wel een leuke sfeer, maar is het restaurant niet waard.

Nooit meer.

12. Dewi's profielfoto
    Dewi heeft een recensie geschreven voor Saray

Al een paar keer geweest, altijd goed tevreden geweest, vriendelijke bediening, lekkere gerechten voor een goede prijs en een huiselijke sfeer.

Wel vind ik dat de bediening op zich laat wachten. Laatste keer een half uur moeten wachten tot ons gevraagd werd of we iets wouden drinken en kregen het drinken pas een kwartier later.

Ook was onze bestelling niet goed opgenomen en liet het eten ook erg lang op zich wachten. Ook bij dezelfde gerechten verschil in garnituur.

Personeel is verder wel beleefd en rondom de zaak hangt een goede sfeer.