• Lid sinds 16 november 2013

Windraak31

Windraak

Windraak31

Windraak

Dave heeft nog geen foto toegevoegd

1. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur
    Chinees-Indisch Brunssum

Voor de eerste keer, na ingang van nieuw concept, hier komen eten.
    Was bang dat het zou tegenvallen ipv het normale wokken hier.
    Maar het was in een woord top.
    Gerechten waren goed bereidt, lekker en mooi gepresenteerd, vooral de top sushi.
    Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Eens niet elke keer moeten opstaan om je eten te halen is ook wel lekker.
    Voor ons dus zeker (en nog steeds) voor herhaling vatbaar.

2. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Santorini

Dave

Bij binnenkomst geeft het ruimtelijke interieur een mooie en schone indruk maar is wel wat gehorig . Het personeel is wat gehaast maar in ons geval zeer vriendelijk en correct . Onze menu keuze was de Santorini-speciaal schotel . Wat gelijk opviel was dat het vlees goed gegrild en zeer hoog op smaak , maar echter op het zoute af , gekruid was. Stukje kip laten liggen omdat deze te zout was . Ossenhaas was niet mals maar smaakte goed. Over het algemeen is de kwaliteit van het vlees , en de rest van het menu , redelijk gezien de prijs. Kortom ; Goede Griek met redelijke prijs kwaliteit verhouding .

3. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Sol

Wederom heerlijk gegeten in dit gezellige Spaanse restaurant. Deze keer niet gekozen voor de tapas maar voor de mixed grill met voorgerecht.
    De bruchettas vooraf waren wat aan de harde kant, maar de combinaties waren heerlijk. Ook het brood met olijven en diverse tapenades waren zeer goed.
    Het hoofdgerecht, de mixed grill, was heerlijk gegrild met de bekende Sol grillsmaak. Alleen de lamskoteletjes misten wat kruiding. De bief daarentegen was werkelijk top.

Kortom een goede keuze voor een lekker avondje tafelen.
    En voor ons zeker niet voor het laatst.

4. Dave's profielfoto
    Aziatisch Brunssum

Na 1,5 jaar weer eens sushi gaan eten bij Yumi Brunssum , voorheen hier bijna elke maand gegeten.
    Na eerdere positieve ervaringen viel het ons dit keer tegen .
    De sushi was flauw en alles smaakte hetzelfde .
    Normaal verheugen we ons op het invullen van de keuzekaart maar deze keer zijn we eerder gestopt omdat we er wel klaar mee waren .
    Bediening was overigens wel vriendelijk en attent.
    De sushi hype is wat ons betreft over en we zullen hier niet snel weer terugkomen .

5,3
  5. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Sol

Dave

We hebben hier heerlijk gegeten gebruik makende van de tapas. Voldoende keuze en de gerechten zijn heerlijk, wat vooral te danken is aan de typische smaak van de Jospergrill.

Bediening was vriendelijk en vlot. De inrichting is lekker Spaans en knus. Het werd in de loop van de avond drukker en dan kan de beperkte ruimte een nadeel worden. Maar eigenlijk hoort deze gezellige drukte wel bij een Spaans georienteerd restaurant. Wel veel trappen dus minder geschikt voor mindervaliden.

De prijs incl. drank vonden wij gemiddeld en het zeker waard.

Kortom, we waren positief verrast en zullen hier zeker terugkomen.

6. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Windraak31

Dave

De tweede keer na een half jaar hier weer eens komen eten. En wederom erg genoten van de kleine gerechten. De gerechten zijn van hoge kwaliteit en smaken erg goed. Bediening zeer attent en vriendelijk. Prijs is ietwat stevig.
    Kortom (weer) een zeer positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

7. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur
    Chinees-Indisch Brunssum

Nu 2 keer na invoering van het All Inn concept hier komen wokken en wat ons de eerste keer al opviel en helaas de tweede keer bevestigd werd: Wat is de bediening erop achteruitgegaan.

Vroeger waren ze bijvoorbeeld niet bij de tafel weg te slaan om drank te bestellen of om af te ruimen. Maar nu hebben wij ervaren dat je de bediening als het ware achter de bar uit moet halen om aub een ronde drank te kunnen bestellen. Ook hebben wij uit noodzaak de stapel vuile borden maar op een lege tafel neergezet omdat ze ze niet kwamen ophalen. Tevens werd ongevraagd na anderhalf uur de tafel incl. bestek afgeruimd terwijl er nog mensen aan het eten waren.

Wij zijn hier enkele jaren meerdere keren komen wokken en spreken dus echt uit ervaring. Het positieve is dat de (wok) gerechten van goede kwaliteit zijn en heerlijk smaken.

Ik hoop dat de bediening verbeterd zodat dit nog lang ons wok restaurant kan blijven.

8. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor El Comal

Afgelopen 2 maanden 2 keer met veel plezier hier komen eten. Het restaurant heeft een gezellige Mexicaanse sfeer. Dit wordt vooral versterkt door de typisch Mexicaanse muziek en aga's bij de ingang. De bediening is vriendelijk en goed met voldoende aandacht voor de gast. Het eten was zeer goed verzorgt en van goede kwaliteit en smaak. Persoonlijk mocht het iets pittiger zijn, maar dit is smaak gebonden. Keuze van dranken is ruim, zoals diverse tequilas. De prijs is gemiddeld. Wij komen hier zeker terug.

9. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Windraak31

Afgelopen donderdag voor de eerste keer hier gegeten. We hebben gekozen voor de kleine gerechtjes. Het is een leuke locatie die hier en daar nog wat onderhoud nodig heeft. De kwaliteit van de gerechten was zeer goed en de bediening correct en gezellig. Hoeveelheid van porties is goed behalve de (heerlijke) Fish and Chips, deze was wat groot. Overigens hebben ze een lekkere bierkartel. De rekening vonden we wat aan de hoge kant voor 2 personen.
    Samenvattend; we komen hier zeker nog terug om van de andere gerechtjes te genieten.

10. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Op oudjaarsavond hier komen eten omdat onze favoriete Griek gesloten was. De inrichting is netjes maar de sfeer is matig, het doet een beetje massaal aan.
    Het personeel is vriendelijk, alleen het nerveuze op en neer geloop van de eigenaar is storend zeker omdat het niet druk was. De gerechten zijn van goede kwaliteit en smaakten goed. Wat minder te waarderen viel was dat het hoofdgerecht snel na het voorgerecht werd aangeboden.
    Kortom, het eten is goed maar de bediening iets minder.

11. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor D'n Aezel

Voor de eerste keer bij D'n Aezel gaan eten met een WOW deal voor een 3-gangen wildmenu. De inrichting is erg gezellig en warm. De aanwezige gasten waren van goede stand en niet luidruchtig. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.
    Het wild menu was goed bereid en erg lekker, ook de hoeveelheid was ruim voldoende. We voelden ons erg thuis en op ons gemak. Dit bezoek is voor ons de aanleiding om zeker nog eens (of vaker) hier te komen eten.

12. Dave's profielfoto
    Aziatisch Brunssum

Al twee keer bij Yumi Brunssum gaan eten en elke keer was het zeer goed. We gaan normaal naar Yumi Sittard, maar vinden Yumi Brunssum een fijner restaurant. Het is natuurlijk nog nieuw en Sittard maakt een wat rommeligere indruk. Yumi Brunssum is ruimtelijker van opzet en moderner. De bediening is in beide filialen goed en vriendelijk. Sushi is van zeer goede kwaliteit en porties zijn niet te groot, dus kun je veel proberen voor je vol zit.
    Kortom als we in het centrum van Sittard zijn dan gaan we bij Yumi Sittard eten. Maar anders rijden we wel 10 minuten naar Yumi Brunssum.

13. Dave's profielfoto
    Dave vindt de recensie door Vermeulen voor Yumi leuk
    Aziatisch Brunssum

Vorige week gegeten bij yumi brunssum, wel eens eerder gegeten in sittard. Prettige ervaring gehad. De service was prima, sushi was lekker rolletjes en nigiri's waren niet al te groot wat zeer prettig was, net zoals in sittard. De keuken gerechten waren ook lekker alleen was de miso soep zuur, maar natuurlijk misschien een moment opname. De volgende miso soep dat we kregen was wel prima! Kortom wij komen zeker terug !!

14. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor El Castillo

Op Valentijnsdag hier met mijn partner gegeten. De sfeer is gezellig Mexicaans, inclusief muziek.
    Het voor- en hoofdgerecht (fajitas) waren erg lekker, met voldoende vlees en overige vulling. Het vlees werd overigens geserveerd op een warmhoudplaat, hierdoor kun je lekker rustig tafelen zonder dat het vlees koud wordt.
    De bediening kan iets vlotter en beter georganiseerd, maar was vriendelijk.
    Kortom, een goed Mexicaans restaurant waar we zeker niet voor de laatste keer zijn geweest.

15. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Delphi

We zijn al enkele jaren tevreden gasten van Delphi en ook na de recentelijke verbouwing is de standaard nog steeds even hoog.
    Het restaurant is zeer sfeervol geworden na de verbouwing en nog steeds erg gezellig. De bediening is zeer vriendelijk en wat betreft het goede eten zijn er zowel op kwantiteit als op kwaliteit geen consessies gedaan .
    Dit is wat ons betreft de beste Griek van Sittard e.o.
    Hier gaan we nog vaak van genieten .

16. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Yumi

Al enkele keren sinds de opening bij Yumi gaan eten en het bevalt ons nog steeds zeer goed.
    De gerechten zijn vers bereidt en zijn van hoge kwaliteit en de smaken zijn puur en lekker divers.
    Het fijne van dit restaurant is , ongeacht de drukte , dat je op je eigen tempo en in alle rust kunt genieten .
    Bediening is alert en vriendelijk .
    Het enigste wat beter kan is de sfeer en de entree van het restaurant , welke wel oosters is maar niet typisch Japans.
    Voor ons is dit een van de betere sushi restaurants van Sittard e.o. en we zullen hier nog geregeld komen genieten .

17. Dave's profielfoto
    Dave heeft een recensie geschreven voor Parkstad Plaza

Na twee bezoeken binnen 2 weken tot de conclusie gekomen dat dit niet het wok restaurant voor ons is. Het restaurant ziet er schitterend uit, lekker modern. Door de grootte van het restaurant is er wel weinig sfeer. De indruk welke bij ons achterblijft is die van een all inclusive restaurant in een groot Turks hotel. Er is wel genoeg keuze en voor elk wat wils maar wok capaciteit is matig. Voor ons zijn er betere wok restaurants en we zullen hier niet snel meer terugkomen.

5,9