• Lid sinds 29 mei 2011

Dafne

Sittard

La Casa

Valkenburg

D&E heeft nog geen foto toegevoegd

1. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Brasserie Foroxity

D&E

Het eten is helaas een en al afkomstig uit de Sligro groothandel en dit is ook te proeven. Jammer, want de brasserie is gezellig, maar dan alleen voor iets te drinken en een borrelhapje.

5,1
  2. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor De Ziepe
    Snackbar Nuth

D&E

Lekkere frieten, lekkere snacks en altijd binnen no-time klaar. Laatst voor het eerst thuis laten bezorgen, ook hier niks op aan te merken.

3. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Mascaron

D&E

Op een woensdagavond gaan eten bij Mascaron. De tapaskaart is erg gevarieerd en bied voldoende keuze. Sommige gerechtjes waren erg lekker terwijl andere tegenvielen. De formule is geslaagd, je gaat zeker niet met honger naar huis en de cocktails zijn ook lekker. Doordat het een woensdagavond was, was naast onze tafel slechts 1 tafel bezet waardoor het restaurant een beetje sfeer miste. Ik zou hier zelf wel nog eens terug gaan, alleen dan wel in het weekend.

4. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Ernesto's Cantina

D&E

Ondanks de gemengde beoordelingen toch besloten te gaan eten bij Ernesto's, helaas werd dit een grote teleurstelling. De spareribs waren zwart en vrij smaakloos. Het gehakt voor in de taco was droog en smaakloos (terwijl het pittig gekruid gehakt zou zijn), door het gehakt zaten erwten en stukjes wortel, door de mexicaanse rijst zaten eveneens erwten en stukjes wortel. Het enige mexicaanse was de taco schelp zelf. Het restaurant zelf is op het eerste gezicht kleurrijk en gezellig. Echter ontzettend slecht/goedkoop afgewerkt (tape om dingen mee op te hangen). De bediening is onervaren maar wel vriendelijk. Wij komen hier zeker niet terug voor te eten en vragen ons af hoe mensen hier een 9 als beoordeling voor kunnen geven...

4,3
  5. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor La Casa

D&E

Tweemaal wezen eten bij La Casa. Het eten is erg lekker en betaalbaar. Het restaurant is sfeervol ingericht en het is altijd (gezellig) druk. De service daarentegen is hetgeen ons tegen valt. De bediening is vooral met zich zelf en elkaar bezig in plaats van met de gasten.

6. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor De Buren
    Internationaal Apeldoorn

D&E

Afgelopen zaterdag na het winkelen bij de Buren naar binnen gegaan. Van de buitenkant zag het er erg gezellig uit met de vuurhaarden in de statafels (dit in tegenstelling tot andere zaken in de omgeving) De sfeer binnen was ook gezellig & we werden hartelijk begroet. Ondanks dat we niet gereserveerd hadden, konden we toch een tafeltje krijgen. Om te beginnen hadden we met zijn 2-en samen Nachos met gehakt en gesmolten kaas besteld (€4,95). De portie die we kregen was echt groot! Na dit gerecht hadden we beiden al bijna genoeg, maar toch nog een portie Patatas Bravas (€3,50) besteld. Beiden tapas waren heerlijk!! Voor € 18 dan ook samen gegeten met 2 drankjes p.p.

Voor ons zeker een adres om nog eens terug te komen als we in Apeldoorn zijn!

7. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Corio Plaza

D&E

Eten was lekker, maar de prijs was in verhouding tot een 'echt' restaurant hoog.

6,5
  8. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Fong-Wah
    Chinees-Indisch Sittard

D&E

Meerdere malen wezen afhalen bij deze Chinees. Normaal gesproken altijd prima eten, maar de laatste keer was echt waardeloos!

Rijst leek van een paar dagen terug, kipsate niet gaar, zelfs de mini loempia's waren niet goed! Hebben het eten niet opgegeten en gelijk in de prullenbak gegooid.

Door de zeer slechte laatste ervaring besloten om hier geen Chinees meer te gaan halen.

9. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Jin Poo

D&E

Vele malen Chinees wezen afhalen bij Jin Poo. Altijd erg lekker eten! Een van de betere Chinezen in regio Zuid-Limburg. Nog nooit de wok geprobeerd, staat op ons lijstje om te gaan uitproberen!

10. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Della Mamma

D&E

Enkele keren wezen eten bij Della Mamma. Pizza's zijn lekker en ook de pasta's smaken goed. Het restaurant ziet er van binnen leuk uit, helaas elke keer zeer rustig binnen waardoor de sfeer iets minder was.

11. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor De Sarool

D&E

Al enkele jaren komen wij hier friet eten als we in Heerlen zijn. Porties zijn groot en de macaronisalade die standaard bij de gerechten zit is echt heerlijk! De prijs is ook super, gisteren voor slechts 4,25 bord frieten met mayonaise en glas frisdrank gehad. In een 'normale' frituur ben je zowat hetzelfde kwijt voor veel minder eten en mindere kwaliteit. De inrichting is wel aan vernieuwing toe, aan de muur hangen nog steeds de Anastacia bioscoop posters die er jaren geleden ook al hingen.

12. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Op 't Huikske

D&E

We gaan hier regelmatig zowel frieten halen als frieten eten. Zeer nette zaak, met vriendelijk personeel. Tevens zeer goede frieten, mooi schoon frituurvet, elke keer weer.

Onze favoriete frituur in Sittard! (Jammer dat hij voor 16uur nog dicht is haha)

13. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Onassis

D&E

Gaan uit eten met een verjaardag. De porties waren dermate klein dat enkelen van ons een tweede keer een hoofdgerecht wouden bestellen. Daarnaast was de kwaliteit van het eten niet goed, o.a. plakkerige rijst.

Het restaurant zelf ziet er prima uit en onder in de 'kelder' gezellige sfeer. Het eten was enkel dermate slecht dat we niet terug komen naar dit restaurant. Kennen meerdere Griekse restaurants in de omgeving die zeker beter zijn!

4,5
  14. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Da Kiko

D&E

Geen restaurant om te gaan uit eten, elke keer slechts 2 tafeltjes bezet of iets dergelijks. Geen sfeer aanwezig in de zaak. Hebben ook 1 keer pizza besteld en thuis laten bezorgen. Pizza's zijn prima en de service van thuis bezorgen ook.

6,1
  15. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Dafne

D&E

Naar aanleiding van de goede recensies een keertje gaan eten. De binnenkomst was erg mooi, hebben zelf bovenin de zaak gezeten. Erg moderne inrichting voor een Griek, maar wel mooi.

Voorgerecht gekregen, letterlijk 2 minuten later hadden we het hoofdgerecht al. Het hoofdgerecht waren beide kleine porties, borden helemaal leeg gegeten. Hiervan zit je zeker niet vol! Daarnaast hadden we een extra portie frieten besteld, maar die kregen we niet. Na aandringen kwam er dan toch een portie friet, een kommetje met circa 10 frieten, schandalig!

Het moet gezegd worden mooie zaak, eten is goed maar weinig. Aan de bediening dient men ook nog te werken. We stonden na 40 minuten weer buiten, omdat we compleet naar buiten gewerkt werden.

Wij komen hier niet meer terug.

5,3
  16. D&E's profielfoto
    D&E heeft een recensie geschreven voor Akropolis

D&E

Op aanraden van vrienden hier gaan eten. Inmiddels al zeker 5 keer geweest. Elke keer was het eten goed, grote porties! En goede bediening. Verhouding prijs/kwaliteit ook prima.

Elke keer nemen we ons voor een toetje te nemen, maar het is er nog nooit van gekomen omdat het hoofdgerecht goed vult!

We zijn in de regio Zuid-Limburg nog geen betere Griek tegen gekomen.