• Lid sinds 17 maart 2012

Het Witte Veen

Witteveen
  2. Het Witte Veen

Witteveen

Cora heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cora's profielfoto
    Cora heeft BBQ Huis Wapserveen toegevoegd als favoriet restaurant

BBQ Huis Wapserveen eetgelegenheid gesloten

• Mexicaans
    Van Helomaweg 1 Wapserveen
  2. Cora's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor BBQ Huis Wapserveen

Gisteravond met z'n vieren na het "winnen" van de vakantieveiling heerlijk en gezellig gegeten bij BBQ House Wapserveen. Heerlijke soepen, enorm veel keus in vlees , zalige vis, fantastische salades: kortom, we hebben genoten met z'n vieren. Jammer dat anderen zo teleurgesteld zijn, wij hebben daarvan niets kunnen bemerken. Gerry, de gastheer, was bijzonder attent en heeft ons aan het begin het systeem uitgelegd. Als je van tevoren belt en meldt dat je allergisch bent voor bijv. smaakversterkers, kan hiermee zelfs rekening worden gehouden.

3. Cora's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor Peking
    Chinees-Indisch Meppel

Cora

Heerlijk chinees eten, zeker als je van tevoren even belt en het afhaalt voor een schappelijke prijs. Bijzonder prettige bediening en als we er eten,wat we ook geregeld doen, hebben we altijd een leuke tafel met fantastische service.

4. Cora's profielfoto
    Cora heeft Anton toegevoegd als favoriet restaurant

Anton eetgelegenheid gesloten

• Eetcafé
    • Lunchroom
    K. Brokweg 16 Witteveen
  6. Cora's profielfoto
    Cora heeft Schortinghuis toegevoegd als favoriet restaurant

Schortinghuis eetgelegenheid gesloten

Brinkkampen 1 Spier
  7. Cora's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor Het Witte Veen

Vorige week voor de tweede keer met vrienden gebruik gemaakt van het Bikkel- en smikkelarrangement en wederom hebben wij genoten van de zeer goede fietsen, het eenvoudige, maar o zo lekkere lunchpakket en 's avonds van het heerlijke warme en koude buffet. De eerste keer in juli mochten we kiezen uit een eenvoudig, maar erg lekker drie gangen menu, maar wij vonden nu het buffet, en dan met name de gebakken vis en de boeuf bourguignon, helemaal het einde! Als het even meezit, komen we volgend jaar zeker weer terug!

8. Cora's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor Schortinghuis
    Internationaal Spier

Gisteravond heerlijk met z'n tweeën gegeten: voorgerecht bestaande uit sla met Drentse ham was super, evenals de tournedos met pepersaus en het rabarberijs! Wij komen beslist terug!

9. Cora's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor Anton
    Internationaal Nijeveen

Heerlijk afgelopen zaterdagavond met z'n vieren zitten eten (en drinken). Het buffet was erg lekker en de bediening was super goed! Ga zo door, dan komen we zeker nog een keertje!

10. Cora's profielfoto
    Cora heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Het Vergulde Ros

Onlangs met grote groep hier het buffet gebruikt. Na het eten werden we getracteerd op een "speech" van de waard, waarin hij meldde het enorm vervelend te vinden dat er 2 personen minder waren. Hij vroeg de groep er voor te zorgen om de 2 afwezige personen alsnog het eten te laten betalen. Dit was een enorme domper aan het einde van een gezellige avond. Wel een pluim voor de prettige bediening (niet door de waard). Was van plan om binnenkort met z'n tweeën te komen eten, maar daar heb ik na deze anti-reclame van de waard geen enkele trek meer in.