• Lid sinds 22 augustus 2011

SpiZe

Den Haag

Sumo

Rotterdam

Conny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Banzai

Wij zijn hier met ons gezin al een aantal maal geweest. Aanvankelijk was de kwaliteit niet om over te juichen , grote brokken sushi die bijna niet te behappen waren. echter in het afgelopen jaar is er veel verbeterd.

De formaten van de sushi is nu prima en de gerechten hebben een prima kwaliteit.
    Ik raad aan om niet tijdens de spits te gaan eten , want dan moet je best lang wachten op het eten. Maar als het iets minder druk is , is dit prima te doen.

Prijs kwaliteit is nu prima:)
    Service ook een goede voldoende.

Gezellige zaak aan/met leuk uitzicht over het water. Parkeren is een minpuntje, Je moet rekening houden met het sluiten van de garage. In de omgeving relatief veel parkeerplaatsen , maar omdat het binnen een woonwijk valt , weinig plaatsen beschikbaar.

2. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Verandering

Vandaag samen met mijn man gegeten bij de Verandering. Wij hadden een voucher gekocht via groupon.
    De bediening is vriendelijk en vlot.
    Als voorgerecht hadden wij beiden de carpaccio , hier zat weinig smaak aan , 1,5 pijnboom pit en weinig kaas . De carpaccio zelf was eveneens smaakloos, was ingevroren geweest. Als hoofdgerecht hadden we een tournedos. Er werd niet gevraagd hoe deze gebakken moest worden , dus kreeg ik hem welldone maar was wel mals en goed eetbaar , mijn man had de gamba's welke dreven in de olie. De groente die op het bord geserveerd werd waren ook niet eetbaar. De bij geserveerde aardappeltjes waren oké , maar de frites was in te oude olie gebakken , er zaten zwarte restjes van het frituurvet op. Het nagerecht was prima .

De prijs kwaliteit verhouding is wat mij betreft verre van in balans.
    De ambiance van de zaak doet wel goed aan. Veel gratis parkeergelegenheid.

4,9
  3. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Wang Hai

Afgelopen weekend , ben ik hier voor de tweede keer komen eten. De eerste keer samen met een vriendin en haar dochter , afgelopen weekend met mijn gezin.
    Ik had vouchers via vakantieveilingen.

Pluspunten :
    Vriendelijke bediening
    Eten is over het algemeen prima , je kunt alles bestellen ook babi pangang , dit wordt dan speciaal voor je gemaakt in de keuken. Sommige producten van het buffet liggen te lang.
    Gratis parkeergelegenheid.

Minpunten:
    Zaak doet wat smoezelig aan , terwijl dit toch op een toplocatie zit.
    Drankjes zijn superduur , voor een glas ice tea , dus geen flesje, betaal je € 3,00, zo ook voor de overige frisdranken.
    Servies soms met stukjes eraf , dus eigenlijk aan vervanging toe.

4. Conny's profielfoto
    Conny heeft Sumo toegevoegd als favoriet restaurant

Sumo eetgelegenheid gesloten

Westersingel 1a Rotterdam
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor Sumo

We komen al jaren bij Sumo, hebben de keten zien groeien vanaf het kleine zaakje op Schouwburgplein. De verhuizing van de Mauritsweg naar de Meent is niet echt een vooruitgang geweest in kwantiteit. Bediening lijkt onpersoonlijker en meer gehaast. Restaurant zelf heeft ook minder sfeer.

Het eten blijft super! Of je nu met z'n tweeën bent of met z'n tienen. Tijd is ruimschoots voldoende om te kunnen bestellen en te eten.

6. Conny's profielfoto
    Conny heeft een recensie geschreven voor SpiZe

Ben hier geweest samen met mijn gezin, waaronder twee kinderen van 7 en 8 jaar. Bij het reserveren gevraagd of er voor kinderen ook wat geserveerd werd, waarop er gezegd werd dat er een kindermenu was voor € 7,50 pp.

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet en naar boven begeleid, waar het erg rustig was voor een vrijdagavond. Het kindemenu bestond alleen uit patat met kipnuggets. En dat voor € 7,50. Geen groente, geen ijsje niets. Voor een kinderijsje moest anders ook nog eens € 4,50 betaald worden.

Het restaurant anzich is erg netjes, het eten is erg lekker. Voor een bijbetaling voor de visschotel mag je wel iets meer dan 1 stukje inktvis verwachten, was wat karig. De groenten mogen ook iets langer in de wok, echter overall was het erg lekker.

De bediening is vriendelijk, had wel het idee dat als je extra dingen vroeg dit niet helemaal overkwam, bijvoorbeeld een portie extra noodles, kwam niet met de bestelling mee, moest apart om gevraagd worden.

Wij hadden via vakantieveilingen geboekt en dit restaurant is een aanrader, maar zonder kinderen.