• Lid sinds 11 mei 2013

Eethuis Schaijk

Schaijk

't Zusje

Uden

Chris heeft nog geen foto toegevoegd

1. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Sphinx

Laatste keren rauwe shoarma op de pizza, en calzone was net soep. Jammer, kwaliteit is minder aan het worden. Daarnaast mag de zaak wel een make over hebben, heeft nu weinig sfeer en oogt als vergane glorie.

3,1
  2. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Eethuis Schaijk

Lekker, goed en vers. Leuk ingerichte zaak, aanrader. Nieuwe eigenaren die het goed doen.

3. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Eethuis Schaijk

Goed eten, nieuwe eigenaars, zowel Griekse als Turkse keuken, eten smaakt vers en lekker, voordelig geprijsd, en je ziet dat de eigenaars hun best hebben gedaan om het gezellig te maken.

4. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Humphreys
    Internationaal Uden

Chris

Vanavond bij Humpreys gegeten, zoals eerder vooral de visgerechten erg goed, heerlijk op smaak. Ik vind het ook fijn dat er niet veel zout wordt gebruikt complimenten daardoor. Voorgerecht van zalm was dit keer wat minder dan een tijd geleden, de kabeljauw maakte alles goed. Dessert was lekker maar de dressing was naar mijn mening te aanwezig maar dat is puur smaak. Tip: de wijnkaart is prima maar ik vind het jammer dat ik per glas alleen de huiswijn kan kiezen. Een lekkere Spaanse wijn op de kaart zou fijn zijn.

5. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Chris

Gisteren hier gegeten. De verwachtingen waren hoog en ik moet zeggen dat het eten prima was. Wel viel me op dat meerdere gerechten erg zout waren en dat sommige gerechtjes overmachtig met dressing of saus waren bereid. Het eten was echter prima verder, niks op aan te merken.
    Ik zat boven in het restaurant en het meisje dat ons bediende, was niet scherp. Meerdere keren hebben lege borden zeker tien minuten op tafel gestaan terwijl het personeel bij de bar stond te praten. Onprofessioneel, als je praat doe het dan uit het zicht van de klanten. Een lege fles wijn met glazen heeft minimaal een half uur op tafel gestaan. Ik heb zelfs aan de ober die het eten kwam brengen moeten vragen of hij dit mee kon nemen. Dit is de taak van het meisje/vrouw die mijn tafel in de gaten moet houden. Ik had het idee dat zij zelfs een soort van ''leiding'' had. Dan mag zoiets echt niet gebeuren. Meisje miste ook duidelijk humor en ze snapte ook niet goed hoe een informeel praatje met klanten te maken.
    Als tip wil ik meegeven en dat geldt voor meerdere restaurants: Zorg dat iemand duidelijk de leiding heeft en alles aanstuurt, Het viel me op dat er geen duidelijke leiding aanwezig was die personeel corrigeerde en aanstuurt. In Nederland is het personeel al jong, zorg dan minimaal voor 1 persoon met een duidelijk overwicht en corrigerende rol. Dan is het personeel net wat scherper op lege borden en lege glazen. Door de lange wachttijden tussen de gerechtjes heb ik dit goed kunnen zien. Het is gewoon jammer dat als er op alle tafels lege borden en glazen staan, en het verantwoordelijke meisje staat rustig een cola aan de bar te drinken. De wijnen waren erg lekker, top, vooral de Spaanse witte wijn,
    laatste tip: Waarom geen drie gerechtjes per keer bestellen, scheelt wachttijd en zo stroomt alles wat sneller door, ook voor jullie voordelig.