• Lid sinds 15 november 2010

De Graanbeurs

Axel

De Graanbeurs

Terneuzen

Chevy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor Fong Lin
    Chinees-Indisch Kloosterzande

Gisteravond op zaterdag hier gaan eten om 18.45 uur. Slechts vier tafelende gasten en twee afhalers. Geen buffet. Geen sfeermuziek bij binnenkomst. Ik had nasi speciaal met fu yong hai en babi pangang. Smaakte niet bijzonder. Mijn vrouw had Ossenhaas. Die smaakte gefrituurd en leek niet op ossenhaas.. De verwarming stond op een te laag pitje en de bejegening vonden wij vlak. Zeker geen aanrader.

2. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor De Graanbeurs

Na enige jaren niet gedineerd te hebben in de Graanbeurs vanavond weer eens geprobeerd. De ontvangst door de eigenaar was neutraal. Wij hadden gereserveerd maar zaten met z’n tweetjes op de bank veel te dicht op de linker en rechter gasten. Privacy geen dus. Als je kennelijk niet tot de vaste gasten behoort dan tel je maar voor de helft mee qua aandacht en manieren. Ik had de roodbaars en mijn partner de lamshaas. Dit was voor ons beiden een uitstekend bereid gerecht dat mag zeker gezegd worden. De eigenaresse haalde als laatste het lege glas en servet zonder enig commentaar weg bij mijn partner. Dat vonden wij een matig gastvrouw schap. Wij houden het hier voor gezien. De Graanbeurs in Axel doet het wat gastvrijheid een stuk beter.

3. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor La Luna Rossa

Na enkele jaren weer eens gaan eten bij La Luna Rossa. Beiden een pizza besteld. Ik had de La Luna Rossa. Geen kruiden, amper saus, amper kaas. Vijf olijfjes met pit en een bedroevende smaak. Kortom de pizza was qua smaak nergens mee te vergelijken. Jammer, ik herinnerde mij dit restaurant als een van de toppers in het Italiaaanse segment.

5,9
  4. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor De Graanbeurs
    Internationaal Axel

Gezellig sfeervol restaurant. Eten prima vers bereid, alleen de groente garnituur is er amper in terug te vinden. Bediening top. Kom er zeker nog eens terug.

5. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Axel

Eens maar nooit meer! Iedereen kreeg een amuse behalve wij. Wachttijden tussen opname gerechten veel te lang, personeel onattent. Bij het afrekenen melding gemaakt van onze ervaringen, commentaar: "dan had u toch iets kunnen zeggen. Zo iets kan namelijk gebeuren in de drukte!"

6. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor Da Vinci

Mooie locatie de oude gewelven van het Arsenaal. Vriendelijke bediening, helaas, het vlees dat ik had, entrecote was niet van geweldige kwaliteit. Veel pezen en harde stukken. Amper iets van groenten terug gevonden op mijn bord. Frites echt van matige kwaliteit. De rode huiswijn was van zo'n lichte kwaliteit dat dit amper de naam wijn kan dragen. Te hoge prijzen voor hetgeen er geleverd wordt. Bij Da Vincie hebben ze het nu nog steeds niet begrepen. De paar keer dat wij het er nu geprobeerd hebben was er wel iets mis met een gerecht. Ga bij de Westbeer eten dan krijg je een stuk betere kwaliteit. Da Vinci pretendeert veel meer dan dat het waarmaakt. Dit was voor ons nu echt de laatste maal. Deze eigenaren runnen ook de Graanbeurs in Terneuzen. Gaan we om die reden ook niet eten.

5,5
  7. Chevy's profielfoto
    Chevy heeft een recensie geschreven voor Á Table

Voor de tweede maal gaan eten in A Table. Deze keer de bistro geprobeerd. In tegenstelling tot wat wij hadden begrepen werden wij verzocht in de bar plaats te nemen op hoge stoelen en een wel erg kleine tafel voor 4 personen. Niet bijzonder comfortabel. De ontvangst bij binnenkomst vonden wij deze keer wat relaxter en zeker vriendelijk. De genoten gerechten vielen bij iedereen in de smaak. Ik vond de rode huiswijn beneden niveau. De lokatie kan wat ons betreft wat sfeervoller.