• Lid sinds 4 juli 2011

Chanthal heeft nog geen foto toegevoegd

1. Chanthal's profielfoto
    Chanthal heeft een bericht geschreven voor Robert Blok
  2. Chanthal's profielfoto
    Chanthal schreef:

Beste Robert Blok,

Uiteraard laten wij ons prima van te voren informeren. Wij bekijken recensies voordat we besluiten ergens naartoe te gaan. Dat is onder ander ook een reden dat wij een recensie achterlaten. Wij zijn er ook van bewust dat ieder zijn eigen voorkeur heeft en begrijpen ook dat u blij bent met UW huisstijl.
    Alleen zoals de foto`s op vakantieveilingen en op uw website doen aanzien lijkt u een klassieke huisstijl te hebben en niet de boerse Brabantsestijl. Bij aankomst zagen wij uw locatie op de camping. Een klein stukje lopen en we komen over het terras van de camping waar de camping snackbar zich bevind en via deze weg komen wij uit in uw brasserie.
    Mooi uitzicht op het zwembad van de camping waar zich de spelende kinderen zich heerlijk in het water lieten plonzen. Gezellig maar niet klassiek zoals de foto`s doen overkomen. Dan is er ook nog een ruimte die u op de foto`s heeft staan die niet betreden kon worden. Kortom u heeft het anders over laten komen dan de werkelijkheid. Op de foto`s lijkt het ook ruimer dan het is.

Gezien de ruimte is het voor u misschien een reden dat u niet elektriciteitdraden wilt werken en met hete stenen wilt rondlopen. Het afkoelen lijkt ons geen probleem om daar op te wachten, wij zijn immers een avondje uit waarbij we geen haast hebben.
    Bent u zich er trouwens wel van bewust dat er op het toestel met gasbranders staat " Buiten bereik van kinderen houden" ?

De keuze uit 6 soorten vlees en 2 soorten vis is ook prima te noemen. De huisgemaakte soep was vonden wij niet aantrekkelijk omdat het al helemaal doorgekookt was. Dat het vlees 4x per week vers wordt aangeleverd is voor u misschien voldoende als u 7 dagen per week geopend bent. Alleen was het nogal opvallend dat het vlees verkleurd was en dat er colorosezout (kleurzout) aan toegevoegd is om de kleur zo mooi mogelijk te houden. Dit viel ons op omdat hoelang het vlees ook gegaard wordt, de binnenzijde van het vlees rood blijft. Colorosezout laat het vlees namelijk bij garing rood.
    De verse farmfrites zoals u dat noemt wordt bij ons gewoon bij de snackbar gebakken. Uw camping gasten boffen in ieder geval maar deze verse farmfrites ook gewoon bij uw campingsnackbar verkrijgbaar zijn.

Verder over de dienstverlening begrijpen wij u prima dat u weet dat alles altijd verschoond wordt en dit nog nooit vergeten is.
    Helaas bent u zich er misschien niet van bewust dat de werkelijkheid anders kan zijn zoals wij ervaren hebben.
    Als wij een drankje bestellen zonder ijs en hij wordt aangeleverd met ijs mag het toch al duidelijk zijn dat het uw personeel niet uitermate perfect is. Dit accepteerde wij de eerste keer en bij de tweede bestelling werd gewoon weer dezelfde fout gemaakt en uw personeel loste dit gelukkig keurig op. Bij een derde bestelling kregen wij drankjes geleverd die wij niet besteld hadden,het was geen probleem voor ons maar het werd ons wel duidelijk dat uw personeel niet uitermate perfect is.
    Neem dan ook maar van ons aan dat uw personeel niet altijd in staat is om na elk diner een tafel grondig schoon te maken en de tafelloper te vervangen.

Verder zijn wij niet gefrustreerd maar eerder teleurgesteld in het verschil hoe u doet overkomen en hoe het in werkelijkheid is. Als wij niet via vakantieveilingen hadden geboekt en dus de rekening nog niet hadden betaald had u er op kunnen rekenen dat wij bij aanvang ook gewoon weg waren gelopen en een andere locatie hadden gekozen voor een gezellige avond uit.

3. Chanthal's profielfoto
    Chanthal heeft een recensie geschreven voor Brasserie Duinlust

Wij kwamen hier voor het onbeperkt steengrillen. Wat een aanfluiting! Het steengrillen is gewoon op een campinggrill met gasflesje er in en daarop een smerige metalen schaal met daarop een steen. Niet zoals het steengrillen hoort te zijn, waarbij je een hete steen uit de oven krijgt en wanneer die is afgekoeld je een nieuwe krijgt. Het assortiment was ronduit treurig te noemen. Je moest dan zelf naar het buffet waar bij je plakjes afbakstokbrood en kruidenboter kon pakken, salade (was gewoon gemixte sla uit een zak, zo in de bak gegooid), het vlees was verkleurd. En het was maar 16 graden buiten, laat staan als het snikheet is. Verder kreeg je er aan tafel snackbarpatat bij. En kon je de sausjes zelf pakken, maar er waren geen bakjes voor dus je moest het of op bordjes leggen of in een soepkom. En de entourage zoals op de foto's hoef je niet te verwachten. Klein opgezet, je moest soms mensen vragen iets naar voren te schuiven om bij het buffetje te komen. Boerenbonten tafelkleden en die werden niet verschoond wanneer er nieuwe gasten kwamen. Toiletten waren ronduit smerig te noemen.

3,9