• Lid sinds 15 februari 2014

Yukimi

Nijmegen

Caroline heeft nog geen foto toegevoegd

1. Caroline's profielfoto
    Caroline heeft een recensie geschreven voor Yukimi

Alhoewel de kwaliteit en smaak van het eten goed is, is dit restaurant wat ons betreft geen aanrader. Wij waren er op Valentijnsdag, het restaurant zat stampvol en het personeel kon de grote drukte niet aan.

Gevolg, veel te lang wachten op het eten. Drie kwartier wachten op een rondje sushi kan echt niet bij een all-you-can-eat formule, waarin je wordt geacht binnen maximaal 2,5 uur 5 rondjes te kunnen nuttigen. Ook de saladbar was min of meer geplunderd en werd niet aangevuld, dus voor de meeste bezoekers die lang moesten wachten, bood dat ook geen uitkomst om de eerste trek te stillen.

Tot overmaat van ramp liet 1 van de serveersters een flesje bier voor een andere tafel op haar dienblad omvallen waarvan de helft van de inhoud op onze tafel terechtkwam. Het werd niet eens opgeruimd. We moesten dit zelf met papieren servetjes maar droogmaken. Zeer onattent en onprofessioneel. Ook hoorden we klachten van tafels om ons heen, dat het allemaal veel te lang duurde en dat men de bestelling niet meer wilde afwachten.

Wij hebben er 3,5 uur gezeten en hebben toen in afwachting van de 4e ronde, die ook weer uren bleek te duren, besloten om ook te vertrekken want het plezier was ons vergaan. Als excuus kregen we te horen dat het erg druk was.

Slecht georganiseerd. Als je weet dat je grote drukte kan verwachten, zet dan extra personeel in en laat iemand, een hoofdserveerster of zo, de boel in de gaten houden. Er ontbrak leiding en overzicht. Je voelt je als klant aan je lot over gelaten. Het kan toch niet zo zijn dat de ene gast na de andere gast mopperend vertrekt? De sfeer is kil en ongezellig. Wij komen hier echt niet meer terug.

3,4