• Lid sinds 26 juni 2011

Flinstering

Breda

C. van der Wal heeft nog geen foto toegevoegd

1. C. van der Wal's profielfoto
    C. van der Wal heeft een recensie geschreven voor Flinstering
    Internationaal Breda

Om te beginnen vroeg ik een fles wijn uit de wijnkaart en na 20 minuten gewacht te hebben kreeg ik eindelijk mijn eerste wijntje waarbij opgemerkt dat er een flinke scheut wijn naast het glas werd gestrooid zonder dat de jonge dame in kwestie er zich om bekommerde. De gemorste wijn heb ik zelf dan maar opgedroogd. Na een poosje vroeg ik om het wijn bij te schenken maar de dame had de fles doodleuk weer in de bar teruggezet. Nadat ik haar erop had gewezen dat ik toch echt een fles wijn had besteld werd alsnog de fles weer tevoorschijn getoverd, ik kreeg een glas wijn en mijn tafelgenote bleef met een lege glas zitten. Het IENS menukaart werd zonder uitleg op tafel gelegd. Gelukkig kreeg ik e.e.a. bij een naastgelegen tafel, waar een mannelijke bediende aan zijn gasten uitleg gaf, mee. Het eten werd geserveerd en de mannelijke bediende gaf netjes uitleg wat ik voorgeschoteld kreeg. Het eten was heerlijk en werd netjes geserveerd. Een extra pluim moet ik voor de sauzen geven. Heerlijk! Toen ik de jonge dame nog een kans wilde geven om zich van haar goede kant te laten zien vroeg ik haar om de glazen nog eens te vullen. In plaats dat ze mijn fles uit de koeling haalde, pakte ze een hele andere wijn van andere gasten en schonk dit in mijn glas bij. Toen ik haar op haar fout wees kreeg ik alsnog een nieuwe glas wijn van de zaak. Bij het nagerecht legde deze dame extra bestek neer waarna haar mannelijke collega het weer herstelde en zich voor zijn nieuwe collega verontschuldigde. Resumerend het eten was goed en de bediening kon duidelijk beter.