• Lid sinds 18 oktober 2010

Golden City

Rhenen

Da Gigi

Veenendaal

bert heeft nog geen foto toegevoegd

1. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Uithoek

Vandaag met 2 personen gegeten.

Een schotel varkenshaassaté en een schotel varkensschnitzel met verse rauwkost.  Nette bediening en grappige manier om de sausjes te serveren. Het was allemaal van goede kwaliteit en super netjes en schoon!

Een aanrader en dan voor dat geld, gewoon super goede snackbar. Deze kom je nog maar zelden tegen

2. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Golden City

Vandaag vanuit Bennekom chinees afgehaald en het is de rit waard. Super vers en smaakvol. Wij gaan hier zeer geregeld uit eten en kunnen alle positieve ervaringen hieronder bevestigen. Sfeer, ruimte, netjes, schoon en vriendelijk personeel. Kortom echt een aanrader zowel afhaal als daar eten. Super vers!

3. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Da Gigi

Wij zijn erg vaak uit eten geweest bij Da Gigi en vonden het de laatste paar keer steeds slechter worden, zowel de kwaliteit van het eten als de bediening.

Helaas moet ik zeggen dat wij altijd super enthousiast waren over de kwaliteit van het eten. Vandaag nog een keer afhaal geprobeerd, wij hebben twee pizza besteld en brood met kruidensaus. Blijkt bij thuiskomst dat wij de verkeerde pizza mee hebben gekregen. Terug rijden geen zin i.v.m. file. Dus toch de verkeerde pizza's geprobeerd. Erg slappe bodem en niet wat wij er van verwachten. De broodjes waren oud.

Voor ons niet meer een reden om terug te gaan, erg jammer! Hopelijk komt de liefde voor koken terug bij de kok

1,2
  4. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor L'Italiano

Wy hebben hier 2 pizza afgehaald en quattro formagio en een quattro stagione de quattro formagio was super zout. Na 1,5 liter cola en nog een halve pizza over toch maar voor gezien gehouden. Ben echt wel wat gewend maar zo zout dat hij echt niet weg te krijgen was. Jammer de andere pizza was goed. Wij vinden het veel geld voor afhaal pizza. Wij komen niet terug.

1,8
  5. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Chimetzo
    Internationaal Nes Ameland

Wij dachten hier vers eten af te halen. Zaak ziet er fris en modern uit dus lijkt allemaal erg goed. Wij dachten hier verse spullen te krijgen maar werden verrast door de kok. Meer dat het opwarmen van kant en klaar maaltijden was het echt niet. Volgende keer kunnen wij beter een diepvries pizza halen. Erg jammer! Had zoveel beter kunnen zijn!

1,3
  6. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Lin Wah
    Chinees-Indisch Beekbergen

Goed chinees restaurant met zeer vriendelijke bediening. Garnalen in knoflooksaus is een aanrader. Ook de babipangang is hier erg lekker. Je mag afwijken van de kaart en je hoeft niet lang te wachten oo het eten. Is een van de beste chinees restautants

7. bert's profielfoto
    bert heeft een recensie geschreven voor Fong Sheng
    Chinees-Indisch Meppel

Hebben hier de laatste 4 jaar vaak gegeten en merken dat de kwaliteit van het eten behoorlijk minder is geworden.

Ook jammer dat de serveerster die wij altijd hadden vertrokken is. Lijkt erop dat de kwaliteit van het eten ook op dat moment omlaag is gegaan. Jammer dat de eigenaresse alleen belangstelling heeft voor personen die haar bekend zijn en dan heel vriendelijk is. In al de 4 jaar dat wij er komen heeft ze nog nooit 1 woord tegen ons uitgebracht.

Wij kijken verder naar uit naar betere Chinees.

Jammer, was altijd bijzonder goed! Laatste keer kon het personeel bijna geen nederlands! Zaak zou ook wel eens opgeknapt mogen worden, ze zijn aangesloten bij de FER en dat maken ze nu niet meer waar.