• Lid sinds 6 mei 2012

2. Sushi King

Ridderkerk

Kwiezien

Rotterdam

bedijs heeft nog geen foto toegevoegd

1. bedijs's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Sushi King

Op 23 maart alsmede 6 april jl heerlijk gegeten. Uiteraard beiden keren in prima gezelschap.

Men biedt een All Yoy Can Eat concept aan tegen zeer betaalbare prijzen.
    Consumpties gratis met uitzondering van een biertje of wijntje, hiervoor betaal je een toeslag van 1 Eurootje per consumptie.

Wat mij verbaasde en zelfs enigzins in verlegenheid bracht is de uitmuntende kwaliteit van de Sushi.
    Men koopt o.a. vers in bij Zeevishandel Schmidt in Rotterdam - Schepsvaartkwartier - Vaste Land. Beste kwaliteit Tonijn en dit proef je, ja zeker wel!!!

Zonder meer uitermate goed gegeten.
    Men mag 4 x een ronde van maximaal 5 gerechtjes kiezen.
    Onze keuze viel onder meer op warme dishes zoals Usuyaki, dit zijn warme Beefrolletjes welke zijn bereid van heuse Rib Eye.
    We verorberden Ebi tempura welke een verassing vormden voor onze smaakpapillen.
    Tevens hebben wij dinneritems genuttigd zoals Ebi Korokke, Rampuchoppu of wel Lamsrack en heerlijkheden met de naam ChiChi Beef....moet je echt proberen = krokante Biefstuk op z'n Japans hmmmm!! Ook de welbekende deegrolletjes met lekkere eend vonden de weg naar ons binnenste.

Voorts hebben we lekkers op zoals Maguro, Hokkigai en Tamago, gevolgd door een proeverij van diverse Gunkan Maki te weten Ikura van Zalmkuit, Spicy Tuna Maki welke duidelijk als 1 van mijn favorieten benoemd is en nog wat Shichimi Sakmaki.
    Helaas konden wij door al dit heerlijks niet stoppen en vlogen wij aan op een portie Unagi Temaki, een Sashimi Salade, een Yasai Tempura, een Chiwaki Kushi...en ach laat ik maar nietsss meer zeggen want ik zou zo iedere week wel kunnen smullen!

Echt zeer goed gegeten voor een belachelijk scherpe prijs.

Het interieur kan nog wel restyling gebruiken wegens ietwat gedateerde inboedel / interieur, het is er echter schoon en geheel niet ongezellig dus een kniesoor die daar op let?!

Wij wensen het bijzonder vriendelijk team van dit bijna nog nieuwe restaurant heel veel Thums Up en hopen dat zij het dankzij onder andere deze Pluim onzer zijde razend druk zullen gaan krijgen. Aan ons zal het niet liggen want wij hebben in het recente verleden elders echt wel stukken slechter gegeten bij andere restauranthouders....

Dus voor echt lekker eten voor een wel heel bescheiden prijsje....gelijk reserveren!!
    Eet smakelijk Nu!!!

Carol, Reina en Petra

3. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Ciao Ciao

Nou, zeker wel aan te raden. Ik heb er diverse keren gegeten met vrienden en het is lang niet slecht. De eigenaren, zowel man als wel vrouw zijn zeer gastvrij.
    Eten prima, of je nu voor een pizza gaat of voor een lekker Italiaans menu.. hmmm
    Personeel is zeer betrokken en wil graag goed van dienst zijn, zowel in de keuken (niet geheel onbelangrijk lijkt mij) als ook in de zaak.. En men schenkt een prima wijntje bij het eten.. Ga gewoon eens lekker langs en plof neer voor een hapje en een sapje... Capice?!

4. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Kwiezien
    Internationaal Rotterdam

'De verborgen Parel van Katendrecht'
    Zalige kaart, bediening die alles doet om het je naar de zin te maken. Aparte menu's die continue wisselen, heel goede wijnen waarvan je een arrangement kunt genieten...of een halve voor de 'kleinere Bourgondiers' onder ons.
    Gezellige open ambiance en leuk publiek. Altijd druk, dus reserveren kan geen kwaad.
    Marro bedankt voor de diverse goed geslaagde diners tesamen!! x Hoop't snel weer een xtje over te doen met je:-)

5. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor King's Restaurant

bedijs

Schoon, goede Shoarma en zo'n beetje de beste voor een lekkere Kapsalon in Rotterdam-Zuid.

Even snel eten en wegwezen- want gezellig is' t nooit in dit soort zaken- of beter nog, meenemen.
    Nette bediening en vlotte service.

6. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Korean Restaurant Koreana

bedijs

Totaal andere beleving van uit eten en zeker een unieke ervaring geweest. Leuk om de eetcultuur uit Korea eens op deze wijze mee te mogen maken en in 'bruiloftgezelschap' met een man of 10 zeker iets aparts.
    Tongstrelende gerechten, geheel anders voor de smaakpapillen, dus dat alleen is al een ervaring op zich.
    Je moet wel van knoflook houden, maar he!!...Als je spaans, grieks, italiaans, indonesisch, thais, lust en thuis hangen ook de strengen van dit bloed-beschermende gezonde goedje aan de keukenmuur om frequent te consumeren moet dit geen afbreuk aan de kwaliteit doen. Knapperige verse Sla met daarin een stukje lekkere vis of kip gewikkeld i.c.m. die verse gegrilde Knoflook...hmmm!!
    Vond't toen erg lekker en zal zeker ooit weer eens terug gaan.

7. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Restaurant Quinta

bedijs

Diverse malen met prettig gezelschap gegeten, lekker op't gemakkie zoals de Spanjaarden en Portugezen ook gewoon zijn dit te doen....namen maar meer Hollanders dit ritueel over:-) Eten of beter gezegd de Tapas/hapjes zijn in orde, bediening is aardig en sociaal, helaas zijn de prijzen van de 'natte kaart' inderdaad minder prettig in verhouding....beetje jammer, want met een eerlijke drankkaart en billijke prijzen is nog altijd de pure horeca stelling van kracht:
    Ze (vr)eten je arm, maar ze 'zuipen' je rijk!
    Er moet dus zat winstmarge te behalen zijn met wat gerichtere prijzen qua (fris)drank en men kan zichzelf echt niet 'rijk' rekenen met dit soort bedragen, want op de lange termijn zal dit gaan tegenwerken....
    However complimenten voor de spijskaart, is prima!

8. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Tel Aviv

bedijs

Wezen stappen in Rotjeknor en noooooit Shoarma hier gegeten is Cultuurschennis!!!

Of je nu trek hebt in Shoarma, Lam, Pitaatje Gezond, Kippie, Kapsalon or whatever....gewoon ECHT LEKKER!!!
    Jammer dat de meesten van ons dit regelmatig niet meer zo beseffen op het late...of liever gezegd vroege tijdstip:-)
    Hoewel...volgens mij blijft het wel hangen qua smaak, want het is er altijd druk tijdens de nachtelijke uurtjes...hoe later op de avond....hoe schoner het v...?!
    Tjeetje moet toch al de 2e of 3e generatie uitgaanders zijn nu zo'n beetje? We worden oud!!

9. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Tenno Garden

bedijs

Eerlijk is eerlijk ik ben nooit zo gecharmeerd van de Chinese ambiance qua uitstraling en styling, beetje achterhaald zeg maar en veelal toe aan vernieuwing op styling gebied.
    Mijn creativiteit en fantasie als 'oud styliste en etaleuse, als ook liefhebber van oosterse culturen slaan altijd enigzins op hol om er iets 'aparters of gezelligers' van te maken.
    Zaak is groter en best mooi voor huidige begrippen, eten is goed maar niet perse beter dan in de huidige 'budget eethuisjes' Voor afhalen prima te doen, hoewel ook iets duurder dan bij de gemiddelde 'concullega's'.

Toch petje af, want men werkt hier al lang en hard op deze altijd drukke locatie....en druk is goed he...?!?

10. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Golden Palace

bedijs

Lekker om af te halen, goede kwaliteit eten, vlotte bediening.
    Ook aan te bevelen voor een budget uitje i.v.m de buffetjes voor een bovengemiddelde lage prijs.

Als je toch even weg wilt en trek hebt in diverse Chinese gerechtjes, gewoon doen!!

11. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Wing Wah

bedijs

Jaaa, een begrip bij de 'oud Rotterdammers' en zeker een begrip op de Kaap!
    Maar ga dan voor de Dim Sum, naast de goede Tjauw Chiew....

Lekker joh!!

12. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Prachtig

bedijs

Leuke ervaring zo 'onder aan onze' schitterende Erasmusbrug ofwel De Zwaan. Diverse malen tussen de middag geweest ....he Marro:-) Ff lekker lunchen met een collega....vooral aan te bevelen in tijden van RATRACE en stress!! 'Informeel overleg' noemen wij dit....
    Lekkere kaart, prima wijntje, vriendelijke bediening, jammer dat' t vaak zo'n butweer is in ons grijze Hollanda, want buiten zitten geniet toch de voorkeur op zo'n bijzondere locatie.
    Echt goed en divers aanbod van grote en kleine gerechtjes, evt. leuk te combineren voor bezoekers van buiten Rotterdam die dit willen combineren met ons mooie Wereldmuseum of een tochtje door onze altijd bruisende, hectische havens.

13. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Koriander

Zooooo leuk!!!
    Net alsof je in de Provence bent. Overigens zou dit stukje authentieke Rotterdam Zuid met het park, de molen en deze schitterende nostalgische uitbating naast een gezellig tuincentrum veel beter op de kaart moeten worden gezet!
    Vriendelijke bediening, lekker om zomaar met oma VERSE Appeltaart met Slagroom te eten, of zomaar op een mooie voorjaar of zomer dag soezend in' t zonnetje of onder de parasol van een zalige Clubsandwich te genieten. Ook goed te doen voor een klein hapje of Tapas als ook met gezelschap genieten van de dinerkaart. Binnen is het trouwens even gezellig als buiten, dus ook in de wintermaanden zeker leuk voor een uitje. Wel grote kans dat je behalve voldaan qua eten ook met mooie bloemen of (tuin)planten thuis komt:-)

14. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Lulu
    Midden-Oosters Rotterdam

bedijs

Alleen maar gaan als je echt wilt genieten en onthaasten met je tafelpartner = namelijk zonde om hier snel weg te moeten of willen. Laat de avond gewoon lekker over je heen vallen en geniet met z'n 2tjes van het Fijnproever-menu...eerlijk en heerlijk!! Toch weer net ff anders als een reguliere japanner, chinees, indonees of thai en de smaak-prikkelende gerechtjes doen je toch steeds verrast staan....of liever gezegd verrast liggen/hangen....maar dit moet je maar eens proberen als je zin hebt om snuggelend te eten zo saampjes.....nog bedankt Cor voor de leuke relaxte en lekkere smaakervaringen van toen = ook veel relaxter bijkletsen op zo'n manier....volgende x trakteer ik weer:-)

15. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Restaurant Zinc

Jaaaa lekker hoor!
    Enig bedacht zo zonder kaart, net als in vele mediterrane landen. Leuke menu's, goede wijn en gezellig om te bezoeken met groepje collega's.....mits de creditcard van de directeur mee gaat natuurlijk:-)
    Sfeer is prima, maar die maak je natuurlijk met elkaar!

Zeker aan te bevelen om een keer gaan eten en lekker beleven wat men te bieden heeft.

16. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Nul10

bedijs

Oke de wil is er, echter nog wel wat winst te behalen qua prijs/kwaliteit. Leuke presentatie, aparte gerechtjes met de nadruk op jes vanwege de iets te bescheiden porties.
    Less is more, maar tafelen is wel lekker als je als groep collega's ietwat hongerig vanaf het werk komt om samen te eten....en dan wil je ook eten:-)

Wel vriendelijk en zeker niet ongastvrij.

17. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor O'Pazzo

bedijs

De luxere Italiaan, mooie styling, doch niet echt 'intiem'.
    Bediening kan inderdaad altijd beter, echter diverse malen een bovengemiddeld lekkere pizza gesnaaid.
    Ben benieuwd wat de kaart in het andere zitgedeelte te bieden heeft en zal dit zeker nog gaan uitproberen.

18. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor La Borsa

bedijs

Jaawwwoor, gewoon een keer doen als je niet te lang wilt tafelen maar wel ontzettende trek in een italiaanse hap hebt.
    Snelle jongens, uiteraard altijd haast en ietwat kortaf, maar prima Pizza, altijd lekker broodje met goede kruidenboter en de heer des huizes beschikt over prima wijnassortiment.
    Ook de koffie met een Limoncello er naast indien op het drukke terras in' t zonnetje smaakt naar Zwitserleven....maar dan op z'n italiaans!! Diverse malen vanuit 't werk met collega's gegeten en steeds goed gegeten.

Buon Appetito!

19. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Napoli

bedijs

Owwww....waar is de tijd gebleven:-)
    Jaaaaren lang met la familia 'kind aan huis' geweest aldaar.
    Echte italianen, beetje arro, ietwat hautain....maar DAMN je kunt hier prima van de italiaanse keuken genieten. Vertel ze gewoon precies wat je wilt....en hoe je het wilt, kan maar duidelijk zijn toch. Saltimbocca; HMMMM, Vitello Tonato; Jammmm, Ossebuco; Mama Mia!!! However een pizza is ook goed te doen en de huiswijn is oke. Koffie met een Sambuca om ff 'uit te buiken'....
    Eetse!!

Henk, Corry, Petra Marjoleine enzzzzzz

20. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Malakka

bedijs

Ja....kom zeg, wij denken dat wij hollandertjes een druk doende volkje zijn.....maar deze mensen zijn gewoon sneller en ietwat gehaaster. Echter prima zaak qua prijs/kwaliteit verhouding. Handig voorafgaande of direct na een filmpje pakken. Eten en drinken is diverse malen eerlijk en niet slecht maar oke bevonden. Keus genoeg en ook al zijn we als hollanders ineens gek op graaien in een buffet waarin iedereen met z'n handjes zit te graaien.....lekkkerrrr goedkoop:-)
    Je zou ook eens een echt gerecht van de kaart kunnen proberen natuurlijk...toch?! Peking Eend in een vers Flensje....hmmmm. Wij zijn nimmer slecht geholpen of onaardig bediend, t'is maar dat je't weet?!

21. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Angelo Betti

bedijs

Jaaahhh!!! Duhhh, als je hier nog nooit gegeten hebt en toch zegt dat je italiaans kent qua keuken... ciao!!!!

Snel, haastig, pretentieus, arrogant, maarrrr zooooo italiaans en lekkerrrrr!!!
    Gan nou maar, want een Piza eet je hier zoals in Italy en de rest ook:-)
    Diverse malen met italiaanse vrienden/ collega's bezocht en noooit spijt van gehad ondanks de drukte en het wachten....en zooo hoort't ook!!!
    Petra
    Thanxxx Lisa!!

22. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Smaak
    Nederlands Rotterdam

bedijs

Tja, wat zal ik er van zeggen, gewoon gaan....indien SMAAK!!
    Apart, gedurfd, jammer van de negatieve recenties als deze 'eerlijk' zijn en niet vanuit concurrerend oogpunt bedacht?
    'Gewoon' weer eens iets anders in het dagelijkse hectische bestaan, aparte kaart, bediening met een Hoofdletter en zeker aan te raden indien je eens een niet standaard kaart wilt beleven....Thanxx Cor, for taking me out!!

23. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Bazar
    Midden-Oosters Rotterdam

bedijs

Tja, je mocht willen dat je dit concept oooooiiit bedacht had!!!
    Altijd druk which day during the week ever!!! Inderdaad aardig rumoerig, echter wonderlijk genoeg niet geheel irritant... ga gewoon niet als je wilt zennen :-) Ambiance uiterst energiek, vrij vriendelijke en vlotte bediening, nooit enige extreme ergenissen ondervonden, prima schotels qua prijs/kwaliteitsverhouding leuk om met een groepje te doen maar ook met z'n 2tjes prima uitje voor een budget prijs.
    Nooit naar gegeten, nooit naar bediend en zeker uniek wegens de immense sfeer en dynamiek... oosters met een glimlach:-)
    Prima bedacht en zeker aan te raden, doen!

24. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Olympia

bedijs

Zooooo lang kind aan huis en PAPA weet hoe je een griekse zaak kan draaien in Hollanda:-)
    Soms gaan we veeeeel te lang niet, maar als we gaan is 't altijd weer een feest om er te zijn, eerlijke gerechten, grieks maar dan GRIEKS....feestje om weer het griekse gevoel te hebben, generaties van genegenheid, gezelligheid, warmte en genieten, gewoon gaan en jezelf laten gaan op de mediterane energie en sfeer! Lekker smullen van de eerlijke authentieke griekse keuken.

25. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Sumo

bedijs

Ga nou maar... gewoon errug Sushi... dusss lekkerrrrr!!!

26. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Dunya Lokanta

bedijs

Koerdische GASTVRIJHEID met een HOOFDLETTER!
    Gerechten uit o.a Mesopotamie en aanverwante streken, hart op te halen voor vegetariers onder ons, als ook voor vleesliefhebbers e.a. Eerlijke mensen, geen 'slijmers', maar hart voor eigen keuken. Water wordt gewoon in mooie kan geserveerd zonder kosten als je dit bij je wijntje of zo wil drinken. De Meze tafel alleen al is om te smullen en als je het Groepsgerecht neemt met je gezelschap weet je niet wat je overkomt voor een budget bedrag:-) Grote vent als je alles op eet!!! Meze tafel vooraf, dan tussen gerechtjes, vervolgens hoofdgerechten die je noooooit op gaat eten en een dessert om je handen...oke vingers bij op te eten!!!
    Je kunt een avond vertoeven met elkaar om van de gerechten, elkaar en de gastvrijheid te genieten. Doen!!!

27. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Rosso

Gewoon niet gewoon....dusss
    Neem't arrangement voor 2 personen incl. wijn arrangement....en je weet niet wat je overkomt?!?!
    Kwam hier onverwachts via een vriend voor een avondje 'ouwehoeren' en bijpraten....en zal't nooit meer vergeten!!!
    Prima 4-Gangen menu op, inclusief wijnarrangement. Zeer voorkomende bediening, goede uitleg over de exclusieve gerechtjes en de tongstrelende wijnen(sherry's port, enz.) die het menu complementeren.
    GA ZO DOOR!!! Ambiance is intiem door de rustieke ruimte, de 'wijnmuur, en de sfeer. Avond vullend op je gemak genieten....
    Zeker doen!

28. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor De Kleine Ondeugd

bedijs

Eten wat de POT SCHAFT op z'n THAIS... Lekkkerrrrrr!!!
    Veelal 1 vlees, 1 vis, 1 kip en 1 vegetarisch gerechtje per x
    Aan te vullen met Thaise nasi i.p.v witte rijst en een soepje vooraf. Van't huis een Amuse, kleine ruimte maar.....heeeel bijzondere ambiance door de prachtige schilderingen, de kleine keuken waar van uit alle heerlijks getoverd wordt en de intieme sfeer doordat men vlak naast elkander zit te genieten van alle lekkers.....en lekker is't!! Ruilen is uiteraard makkelijk met elkaar als iemand geen vlees of andere gerechtjes wil:-)
    Bediening wat snel en enigzins zakelijk, doch de kwaliteit maak je ook met elkaar tijdens 't eten. Goede wijn op de kaart = ook niet onbelangrijk, dus Go for it!!! Als je van Thais houdt .....hou je van de KLEINE ONDEUGD:-)

29. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Papaya
    Indonesisch Rotterdam

Gewoon doen!!!!
    Eerlijk restaurant met originele Indonesische keuken!
    Lieve mensen en bediening, prima eten en een goed wijntje op de kaart.
    Rijsttafel Papaya = heeeerlijk, Sate mix Speciaal ook niet te versmaden, maar ook zalig voor een vegetarisch 'avontuurtje' of diverse kleinere gerechtjes
    Prijs/kwaliteit is ruim voldoende en terug komen gaat zeker goed komen! Gaan = blijven!
    Thanxx for many great diners.....alleen nooooooit een agressieve 'EX' meenemen = zonde van die goede energie en prettige ambiance:-)

30. bedijs's profielfoto
    bedijs heeft een recensie geschreven voor Plaka

Ridderkerk, 5 mei 2012
    Zomaar op gevoel wegens HEIMWEE naar HELLAS plotseling en ineens in dit restaurant terecht gekomen;
    Ondanks de huidige 'moeilijke tijd' wegens recessie, lounge-en trendy verwachtingen e.d....heeeeeel aangenaam gegeten en nog belangrijker....heeeeerlijk gastvrij onthaald, gefilosofeerd en genoten van een ouderwets stukje intermenselijk contact.
    Eten was prima; Griekse Tafel genoten met diverse warme en koude voor-en-hoofdgerechten incl. onbeperkt drinken van frisdrank, bier of wijntje!!!! a euro 32,50 p.p
    Nog belangrijker ....of wellicht prettiger was de onverdeelde interesse en belangstelling van de eigenaar en werknemers naar ons. Ondanks eigen 'prive sores' en drukte wegens het bedrijven van 4 zaken, gezondheid familie ect. enige uren met ons zitten 'ouwehoeren' over het leven, huidig 'Europa', gezondheid, de liefde, menselijke groei, generatie-evolutie, genieten,... Je weet wel.... Gewoon delen over het leven op z'n Grieks!!!
    Super, warm, puur.. en goed voor de gemiddelde ontspanning en ontwikkeling!!! Tenslotte zitten we momenteel allemaal in't zelfde 'schuitje' binnen het zgn Europa:-) Bovenal prima dish en drankje!! With compliments and hope to see you soon again!!! xx

Meer updates