• Lid sinds 5 september 2010

La Casa

Valkenburg

Papa Beer

Harderwijk

Astrid heeft nog geen foto toegevoegd

1. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor La Casa

Een paar jaar geleden was dit een leuke tent en hebben we er meerdere malen leuk en gezellig kunnen eten. Je krijgt geen vol bord van hetzelfde, maar je kunt van alles wat eten en dat maakt het leuk. Service was prima.

We gaan er nu dus niet meer heen. Jammer genoeg hebben we te maken gehad met ongeïnteresseerde, arrogante jonge dames die met oogkleppen rondlopen (zwaaien en roepen om wat te mogen bestellen), kompleet met kauwgom (in een restaurant!) in de mond, lange haren vrijelijk wapperend (nogmaals, in een restaurant!) rondparaderen, alsof het een runway is. Een paar leuke dames is leuk, maar alleen als ze echt hun best doen en zich inzetten voor de klanten waarvan je wil dat ze toch rond de 50-60 euro p.p. achterlaten.
    Doe er wat aan, hoor veel mensen, die regelmatig kwamen eten, klagen!

5,9
  2. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Papa Beer
    Pannenkoekenhuis Harderwijk

Als afsluiter van een dagje Dolfinarium even een pannenkoekje met de kinderen bij Papa Beer. En wat mogen ze blij zijn bij Papa Beer dat ze bij zo'n grote attractie liggen. Met hun kwaliteit voedsel zouden ze nl. allang failliet zijn. Dure pannenkoeken en smakeloze combi's (met shoarma?), weinig keuze. Geen aanrader.

Toppunt vond ik het antwoord op mijn opmerking dat de "verassingspannenkoek" voor kinderen op hun menu verkeerd gespeld is (moet met dubbel r) en dat "verassing" een crematie is. Of ik soms uit België kwam, daar zal het dan wel anders gespeld worden (ben Limburger), "wij" leren het altijd zo!

3,6