• Lid sinds 27 augustus 2010

De Liefde

Doesburg

Annemiek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Annemiek's profielfoto
    Annemiek heeft een recensie geschreven voor De Liefde

Afgelopen week kwam ik met mijn ouders (90 en 92) en kinderen terecht in Doesburg. Op zoek naar een gezellige plek om iets te eten kwamen wij terecht bij restaurant "De Liefde".

Wij zijn hier ontzettend hartelijk en gastvrij ontvangen. Met zorg en liefde worden de spijzen hier geserveerd! Het eten was écht heerlijk, ik kan vooral de tongstrelende amuses aanbevelen! Ik heb mijn ouders daar een beetje van mee laten proeven, zij zijn immers niet meer van die grote eters, ook zij vonden dit heerlijk. Mijn dochter en zoon genoten van de carpaccio. Daarna werden wij royaal voorzien van heerlijke mosselen terwijl de kinderen samen voor de Chateaubriand kozen. Daarbij diverse groentes, salade en aardappeltjes. Terwijl de kinderen smulden van hun dessert, hebben wij nog een kopje koffie gedronken.

Wij hebben in de gezellige sfeer van dit restaurant een heerlijke avond gehad.

De bediening was uitstekend, zorgzaam, vriendelijk en met aandacht. Er is zelfs nog een foto van ons gemaakt! Ik ben daar erg blij mee, een mooie herinnering, mijn ouders hebben tenslotte al een hoge leeftijd!

Als ik weer eens in Doesburg kom, zou ik hier zo weer gaan eten.

De Liefde doet zijn naam eer aan!