• Lid sinds 1 april 2013

Robin Food

Beekbergen

Het Wapen van Aelden

Aalden

Anja heeft nog geen foto toegevoegd

1. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Wereldrestaurant Mierlo

Heerlijk gegeten. Volop keuze en alles werd netjes aangevuld. Vlotte bediening. Aanrader.

2. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Wij hebben hier op 15-04-2017 heerlijk gegeten.
    We kregen 2 amuses van het huis (gratis) bij ons aperitief.
    We hebben gekozen voor het 3-gangenkeuzediner en dat was heerlijk.
    De borden zijn prachtig opgemaakt, het eten is biologische en uitstekend.
    Wat ons betreft een aanrader. Als wij weer in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer terug.

3. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Robin Food

Via www.eet.nu gereserveerd. We hebben moeten zoeken naar het restaurant (als je met de auto komt ander adres gebruiken, zie website restaurant). Robin Food blijkt op een vakantiepark te zitten. Daar verwacht je een veredelde snackbar, maar dat bleek het niet te zijn, het is een kwaliteitsrestaurant. We hebben heerlijk gegeten. Het eten is voortreffelijk en alles ziet er prachtig uit. De bediening is prima, zelfs de kok kwam een aantal keren aan tafel informeren. Een absolute aanrader.

4. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Aelden

Bleek dat ze een nieuwe kaart hadden, waar geen 3-gangendiner meer op stond. Dat hadden ze voorheen wel. Toen wij aangaven dat we juist kwamen voor het 3-gangendiner, werd dat toch geregeld en konden we zelfs kiezen. Prima service dus. We hebben heerlijk gegeten. Oma's stoofpotje is een aanrader.

5. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Peerdestal

Een aanrader. We hebben er heerlijk gegeten. Prima vegetarische hoofdschotel. Borden worden leuk opgemaakt. Bediening is prima en gastvrij. Je krijgt vooraf een schaaltje met olijven en daarna een stokbroodje met toebehoren van het huis. Restaurant is leuk ingericht.

6. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Het Ei Van Columbus

Een aanrader. Het is een gezellige locatie. Ze hebben een leuk 3-gangenmenu met ruime keuze. We hebben heerlijk gegeten.

7. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Stoeterij

Ik heb i.v.m. mijn 50ste verjaardag een uitgebreide lunch/brunch bij De Stoeterij gereserveerd. Bij ontvangst koffie/thee, proosten met prosecco, daarna lunch BAT (buffet aan tafel), een dessert BAT en tot slot een kopje koffie/thee. Ik heb een top verjaardagsbrunch gehad. Het eten was zeer goed evenals de bediening (alles was prima geregeld). De locatie is erg leuk ingericht en de sfeer was uitstekend. Wij gaan zeer zeker nog eens terug om dan het diner BAT te proberen. Het is een aanrader.

8. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor De Bonte Koe

Anja

Op zaterdag 30-03-2013 gegeten met mijn man. Het restaurant is leuk en sfeervol ingericht. Bediening is erg vriendelijk. Eten was prima, alleen jammer dat er bij het zalmgerecht amper spinazie was te vinden, terwijl in de beschrijving stond dat het geserveerd zou worden op een bedje van spinazie. Wij gaan hier zeer zeker nog een keer eten als we weer in de buurt zijn.