• Lid sinds 25 maart 2012

De Koog
  2. -

Brasserie De Lindeboom

Den Burg

André heeft nog geen foto toegevoegd

1. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Lindeboom

Wij hebben hier afgelopen woensdag gegeten. Het was voortreffelijk. We hebben genoten.

Echter.. de bediening moet nodig op cursus.

Er wordt een schaal brood en kroketten naast de kassa gezet. Vervolgens begint het bedienend personeel te eten in de ruimte waar ook de gasten zitten. Dit kan echt niet.

Als klap op de vuurpijl worden aan onze tafel de borden uitgehaald terwijl er gewoon nog iemand aan het eten is. Als je daar een opmerking over maakt, gaat men gewoon door.

Zou dit te maken hebben met het feit dat vakantiehulpjes geen hart voor de zaak hebben? Het was ronduit storend.

Nogmaals, het eten was super. De bediening helaas niet.

2. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor Eigeweis!
    Internationaal De Koog

Gisteren met 6 personen, waaronder 2 kinderen hier gegeten.
    Samenvattend: geweldig.

We zijn begonnen met brood en diverse smeersels. Daarna het hoodgerecht, schnitzels en saté, de kinderen een kindermenu.

Het eten was heerlijk. Goed mals en absoluut niet doorgeslagen qua garing. Leuke opmaak borden.
    Dessert was erg lekker. Alleen jammer van de spuitslagroom maar dat kon de pret niet drukken.

Leuke aandacht voor de kinderen. Die kregen een kleurplaat. De dames in de bediening namen de tijd voor een leuk praatje. Wij hebben een leuke avond gehad.

Een aanrader!!!!!!

3. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor Vis van Beek

Een heerlijk bakje kibbeling genoten. Het moest alleen een half uur duren voordat de bestelling klaar was. Terwijl het absoluut niet druk was.

Als je hier een opmerking over maakte werd je domweg spottend uitgelachen. Je bent immers een domme toerist.

4. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lila's

Slecht, slecht, slecht.

Eten afgehaald en thuis gewoon weggegooid. Babi Pangang vol met vetranden en zenen. Vlees was niet knapperig. Het leek wel gekookt draadjesvlees. Foe Yong Hai was soppig van binnen en aangebrand van buiten. Ook was het allemaal bremzout. Soep leek te zijn aangelengd met water.

Het restaurant is goed te doen. Het lijkt alsof ze de restjes daarvan gebruiken voor de afhaalkant.

Afhalen is niet aan te raden.