• Lid sinds 30 november 2009

ik ben een liefhebber van heerlijk eten ,heb een hekel aan onhygienische toestanden ,en een nog grotere hekel aan onvriendelijke mensen,ik vind dat mensen die recencies bekijken moeten opletten op recencie schrijvers die maar 1 recencie hebben geschreven over een bepaalde eetgelegenheid omdat dat vaak kennissen van de uitbater zijn ,tevens vind ik dat recencieschrijvers die alles goed of normaal vinden niet serieus genomen moeten worden ,ik hou van eerlijkheid al mijn recencies zijn op waarheid berust .

De Canterlanden

Gytsjerk

Bik Bar Binnenburg

Den Burg

Bospaviljoen Het Turfveld

Den Burg

alexander heeft nog geen foto toegevoegd

1. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Na mijn eerdere goede recensie dien ik die nu enigzins aan te passen, mijn eerdere bezoeken aan snackbar/restaurant het Koepelbos waren aan het snackbar gedeelte wat voor een snackbar weliswaar erg duur is maar wel goed. Vandaag het restaurant gedeelte eens geprobeerd en dat viel zwaar tegen. Er worden in het restaurant gewoon snacks uit de snackbar geserveerd en veel te kleine hoeveelheden en veel te duur. Ik moest onder andere voor 3 kleine bolletjes slaatje, wat een groot slaatje moest voorstellen, 4 euro betalen. Mijn dochtertje had een kale friet met 2 kroketten voor dik 8 euro met saus, wat ook nog extra moest betaald worden maar de friet was nog minder als in een bakje uit het snackbar gedeelte. Mijn vrouw had gewoon een simpele braadworst met wat kale friet en cola,1 bier en een chocomelk. Dat was schrikken bij de kassa : 30 euro!
    Bij het betalen geklaagd tegen de eigenaar, hij vertelde alleen jammer dat u niet tevreden bent, verder geen compensatie o.i.d.
    Ga er dus nu nooit meer heen!

2. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor 't Hof van Dwingeloo

Mijn recensie gaat over de inpandige naastgelegen ingang van het restaurant, bij de snackbar met dezelfde naam Hof van Dwingeloo. In het restaurant hebben we nooit gegeten, gewoon omdat de snackbar perfect is. Heerlijke grote slaatjes, en raspatat altijd goed gebakken. Als we naar het oosten gaan en weer naar huis gaan, rijden we altijd een stuk om, omdat we graag bij deze snackbar willen eten. Dat zegt genoeg!

3. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Gasterij De Waldwei

Zeer goed en netjes en schoon buffet restaurant, alles was lekker en goed klaar gemaakt. Het enige wat we nog misten was de gebakken of gestoomde vis, die was er niet. Verder genoeg keus in vlees en salades en nagerechten. De bediening was perfect, als het bordje leeg was werd netjes het vuile bordje weggehaald. De bediening was ook zeer vriendelijk en attent, en niet gemaakt vriendelijk maar echt!

We zullen hier zeker nog terugkomen.

4. alexander's profielfoto
    alexander heeft een bericht geschreven voor Christiaan
  5. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Het Vliet

Hele goede snackbar, heerlijke snacks, veel zelfgemaakt, super goede kwaliteit. Alleen zo erg jammer dat de patat niet goed is : kleine patat die snel te lang gebakken wordt waardoor te hard en geen raspatat. Als de patat van betere kwaliteit was geweest ging ik alleen nog maar hier mijn snacks halen.
    Misschien gaan ze het ooit veranderen, alleen heb ik mijn twijfels, want deze slechte patat hebben ze al vele vele jaren!

Verder de lekkerste schnitzels en broodje warm vlees, haal er meestal alleen snacks en geen patat en dat is echt heel jammer! Geen zaak voor mensen die niet van grapjes houden!

En niet voor mensen die even gezellig wat willen eten bij kaarslicht, want het is er altijd koud binnen (beter meenemen naar huis of in de auto opeten). In de latere uurtjes vaak twijfelachtige klanten met een slokje op.

6. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Tille

Goede zaak voor mensen die goedkoop willen, veel voor weinig!

4,5
  7. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Tom's Cafetaria

Niet netjes en niet schoon. Er lagen nog allerlei etensresten op tafel van vorige klanten, toilet niet schoon, eten matig, allemaal fabrieksspul, wazig personeel en ongezellige zaak.

8. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Leeuwerik

Wel netjes en schoon, goede raspatat, maar : de snacks worden vanuit het vet meteen in de plastic bakjes gegooid met als gevolg gesmolten bakjes (dus plastic op je eten), is kankerverwekkend! De mensen achter de balie zijn wel vriendelijk maar gemaakt, dus niet echt.

Toen ik thuis kwam bleek de bestelling niet goed in de zak te zitten, 1 patat te weinig.

9. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor De Hanenburcht

1 keer geweest, zegt al genoeg. 1 klein kommetje gefrituurde aardappelschijfjes voor 4 personen en sperziebonen uit blik.

Meer hoef ik niet te zeggen.

1,8
  10. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Nij Andringa State

1 keer geweest in 2008 zegt al genoeg, het restaurant wil zich groot voordoen met een golfbaan en veel uiterlijke luxe, maar een Duvel of een Grimbergen hadden ze niet. De serveerster wist niet eens wat Grimbergen was.

1,7
  11. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor 't Koepelbos

Zeer goede zaak, lekkere snacks en broodjes, zeer netjes en schoon verse salade, en niet zuinig met sauzen. Dus een aanrader als u in de buurt bent. Jammer genoeg geen speciale bieren, anders was het perfect.

12. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Bik Bar Binnenburg

Al jaren haal ik daar mijn raspatat, is altijd goed.

13. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Long Sing

Beste Chinees van Leeuwarden, ben al bij veel geweest, maar al jaren op Long Sing blijven steken. Lekker mals mager vlees, en nog nooit iets vreemds in mijn eten gevonden, wat bij mijn vorige Chinezen wel is gebeurd.
    Als ik iets goed vind, dan is het ook echt goed!

14. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Snackresto De Smulpot

Slecht klaargemaakte menus. Meestal te lang gebakken vlees, daardoor te hard en droog. Prijs menus veel te hoog, scheelt maar een paar euro met een echt goed restaurant.

2,1
  15. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Croissanterie Paris

Zeer goede croissanterie, de broodjes worden dik belegd! En altijd vers, niks op aan te merken.

16. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor De Canterlanden

Zeer goed cafetaria, heerlijke raspatat. Veel eigen gemaakte snacks, zeer netjes en schoon. Niet echt goedkoop maar wel goed!

17. alexander's profielfoto
    alexander heeft Toet-Anch-Amon toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Grill
    • Steakhouse
    • Shoarma
    Groot Schavernek 11 Leeuwarden
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  18. alexander's profielfoto
    alexander heeft Catharinahoeve toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    • Internationaal
    Rozendijk 17 Den Burg
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  19. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Bospaviljoen Het Turfveld

Er hangt altijd een geur van oud vet om dit cafetaria, wij komen er niet meer ook omdat dit cafetaria al om 18:00 uur sluit! De "dames" achter de toonbank zijn onvriendelijk en geen netjes taal gebruik! De raspatat was eigenlijk het enige goede wat je daar kan eten.

1,4
  20. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Catharinahoeve

De lekkerste pannenkoeken van Nederland, daar kunnen een heleboel pannenkoekenbakkers nog wat van leren.
    Om hier eens een pannenkoek te gaan eten, ronduit perfect!

Teven een grote keus in speciaal bier, voor een voor Nederlandse begrippen lage prijs! Tevens een speeltuin voor de kinderen en binnen een supergezellige open haard.

21. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't West

Zeer lekker cafetaria, goede kwaliteit, goede bediening, netjes en schoon en zeer goedkoop.

22. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor Toet-Anch-Amon

Het beste shoarmarestaurant van Friesland!

Het eten is altijd perfect, de bediening is vriendelijk en de zaak is netjes en ruim, een aanrader voor iedereen!

23. alexander's profielfoto
    alexander heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis

Zeer slecht gebakken pannenkoeken. We hadden voor 4 personen pannenkoeken besteld, op 3 pannenkoeken zaten zwarte plekken. Ik had een pannenkoek appel rozijn, al mijn rozijnen waren zwart aangebrand. Toen ik er wat van zei tegen de serveerster zei ze dat dat normaal was omdat de rozijnen worden meegebakken. Tevens waren er geen speciale bieren zoals Grimbergen of Duvel het enige wat echt goed was was de vruchtensorbet.

1,9