• Lid sinds 25 september 2012

Sultan's Palace

Westervoort

Hollywood

Westervoort

Aleks heeft nog geen foto toegevoegd

1. Aleks's profielfoto
    Aleks heeft een recensie geschreven voor Sultan's Palace

Na een eerdere, bar slechte, ervaring hier jaren geleden het restaurant na de verbouwing een nieuwe kans gegeven. Het interieur/sfeer was in elk geval sterk verbeterd maar wel wat donker. De bediening was persoonlijk en vriendelijk nu en het eten vele malen beter dan jaren geleden. De saladebar was uitstekend en de vleesgerechten perfect: sappig, mooi gegrild. dat hebben we wel eens anders meegemaakt in vergelijkbare restaurants (waaronder een een paar honderd meter verderop in Westervoort). Een week later hebben we wat laten bezorgen en ook di was dik voor elkaar: snel, prettige verpakkingen en ook nu een kwaliteit die tot grote tevredenheid stemde. Drie keer recht is scheepsrecht dus eergisteren even 'snel' wezen eten: glas drinken en een pizza. Geen doorvragen over voor- nagerechten, correcte bediening en een goede pizza met dunne knapperige bodem! Navraag leert dat het nog wel dezelfde eigenaren zijn dan eerder maar dan hebben ze OF ander/beter personeel of een kwaliteitsslag gemaakt. Volgende keer maar eens een drukke weekendavond proberen... dan hebben ze ook live muziek. Eens kijken of de kwaliteit dan onder druk komt te staan!

2. Aleks's profielfoto
    Aleks heeft een recensie geschreven voor Hollywood

Toen Hollywood net in Westervoort zat was dit ons vaste adres voor Shoarma en Pizza. Inmiddels, jaren later komen we er zelden meer. twee weken geleden hebben we er nog 1x gegeten maar dat was echt de laatste keer: de neerwaartse spiraal heeft doorgezet helaas. De salades komen zo uit de versnippermachine, sausjes w.s. uit een pot, het vlees is te lang gegrild/gebakken en dus droog. Qua hoeveelheid is het dik voor elkaar hoor maar tsja.. we zijn inmiddels doorgeschoven naar de concurrent 500m verderop die juist van slecht naar (heel) goed gegaan is qua kwaliteit. Het kan verkeren..

5,7