• Lid sinds 15 maart 2013

De Liefde

Doesburg

Lemongrass

Oosterbeek

Ab Reparon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ab Reparon's profielfoto
    Ab Reparon heeft een recensie geschreven voor Lemongrass

Met 4 personen gegeten op mijn uitnodiging. Wat een horkerige bediening! Zelden zo'n klantonvriendelijk, naar binnen gekeerd restaurant meegemaakt. Heeft niets met de charme van het echte Tailand te maken. Kwaliteit eten is redelijk, maar toch nooit meer. Als gastheer schaamde ik mij voor m'n gasten!

5,9
  2. Ab Reparon's profielfoto
    Ab Reparon heeft een recensie geschreven voor De Liefde

Op donderdag 14 maart 2013 met 4 personen voor het eerst gebruik gemaakt van een culinaire Grouponaanbieding en wel bij Restaurant De Liefde in Doesburg. Nog afgezien van de stroeve, weinig klantvriendelijke wijze waarop met de "groupon" reservering werd omgegaan, was deze "eersteling" niet echt een succes.
    De bediening liet weinig continuïteit zien en varieerde van een overenthousiaste sommelier tot een wat afstandelijke dame met enigszins "beatrixiaanse" trekjes.
    De aanbevelingen van de sommelier waren prima, hetgeen zeker niet geldt voor de wijze waarop men bij "De Liefde" de marketingfilosofie achter het Grouponsysteem interpreteert. Het menu was n.l. duidelijk afgestemd op de prijs van de Grouponbon, terwijl men er juist goed aan zou doen om met name de grouponklant perfect in te pakken met een fantastisch menu en dito bediening. Op die manier, waarde exploitanten van De Liefde, kom je n.l. graag weer terug.
    Zoals aangegeven varieerde de bediening nogal, 3 keer moeten vragen om een karaf water is echt te vaak. De voorgerechten waren acceptabel, maar de veel geprezen mosterdsoep was inderdaad prima. De rest van de maaltijd was "gewoontjes" en qua hoeveelheid zonder meer aan de karige kant. Een stoofpotje waarvan je na 3 of 4 happen al de bodem ziet is bijv. niet acceptabel.
    Ik hoop oprecht dat "De Liefde" dit commentaar serieus neemt en nog eens goed nadenkt over de kwaliteit van hun bedrijf.
    Immers, de eerste marketingregel in de (culinaire) dienstverlening luidt niet voor niets: "Een ontevreden gast klaagt niet, die gaat gewoon naar een ander."
    Ab Reparon