• Lid sinds 30 maart 2012

't Vuurspoor

Zetten

Grand Café De Markt

Zevenaar

Aabbcc heeft nog geen foto toegevoegd

1. Aabbcc's profielfoto
    Aabbcc heeft een recensie geschreven voor King of India

Leuke zaak, heel sympathieke mensen die uiterstste best doen het naar je zin te maken en om uitleg te geven over de diverse gerechten. Het eten is erg lekker en meer dan genoeg.
    Komen graag terug.

2. Aabbcc's profielfoto
    Aabbcc heeft een recensie geschreven voor 't Vuurspoor

Kwamen voor gourmet en bedachten ons ter plekke dat we bbq ook wel erg leuk vonden. Dat was geen probleem omdat t niet zo druk was op dat moment. Duidelijke uitleg erbij lekker soepje vooraf en t feest kon beginnen. Erg lekker allemaal, veel keuze, alles werd goed bijgehouden en aangevuld. Zeer vriendelijke en attente gastheer en gastvrouw, wij zijn absoluut niks tekort gekomen en hebben genoten. Komen zeker terug!!

3. Aabbcc's profielfoto
    Aabbcc heeft een recensie geschreven voor Grand Café De Markt

Toevallig op terras beland en uiteindelijk hier het Sevenaeremenu gehad van 19,95.
    Eten was boven verwachting, niks op aan te merken, keurig opgemaakte borden, eten was heerlijk en meer dan genoeg, de bediening zeer attent en erg vriendelijk. Zal hier zeker vaker komen.

4. Aabbcc's profielfoto
    Aabbcc heeft een recensie geschreven voor China-Town
    Chinees-Indisch Arnhem

Gezellige zaak, zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening, erg lekker. Wij hebben totaal geen verstand van de originele chinese keuken en kennen dus alleen de ' hollandse' Chinese restaurants, maar we vinden t eten hier erg lekker. T wordt inderdaad supersnel geserveerd, t ziet er prachtig opgemaakt uit en t smaakt goed. Komen er graag.