• Lid sinds 22 november 2009

De Liefde

Doesburg
  3. De Liefde

Doesburg

A. Geurts. heeft nog geen foto toegevoegd

1. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Auberge Graaf Hendrik

In één woord geweldig !! We zijn hier vanavond met ons tweeën wezen eten met een veiling bon. We hadden een 3 gangen keuzemenu. Ik had de paddenstoelen in bierbeslag en mijn man de pompoensoep. Daarna hebben we een stoofpotje genomen, overheerlijk en mals. Als toetje de zelfgemaakte appeltaart met slagroom en ijs. Alles was overheerlijk, we hebben echt genoten. Ook de groenten waren lekker vers. Het is een heel gezellig restaurant met een huiselijke sfeer. Wij voelden ons er gelijk helemaal thuis. De eigenaar was erg aardig en behulpzaam. Ik zou iedereen aan willen raden om eens in Braamt te gaan eten. Nogmaals hartelijk dank voor de gezellige avond.

2. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Nok's Kitchen

Het is al weer even geleden dat we vanuit Dieren hier zijn wezen eten. Wat een geweldig leuk en gezellig restaurant, echt een aanrader. Niet te groot, gewoon lekker knus en huiselijk. En het eten is voortreffelijk. We volgden het advies van de eigenaar i.v.m. de scherpte van de gerechten, en het was precies goed voor onze smaak. We zijn blij dat we dit restaurant hebben ontdekt en komen zeker vaker terug. Ook de bediening is zeer vriiendelijk en attent. Nogmaals hartelijk dank voor de gezellige avond. Namens Jan & Annie.

3. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft gereageerd op een recensie van De Slufter

Nee hoor, we zaten in dit restaurant op Texel !!! Zeker weten.

4. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. is Erik gaan volgen.
  5. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lettink

Vorige week zondag kwamen we geheel onverwacht in Vorden terecht na een tochtje rijden door de Achterhoek. Een van onze vaforiete restaurants is nog steeds Brasserie Lettink. Na onze gewonnen High Tea ( zie 3 december ) waren we er al weer een paar keer wezen eten tot onze volle tevredenheid. Ook die zondag kwamen we er geheel onverwacht aan. Een aantal tafels waren bezet maar er was nog plaats voor ons. We kozen voor het 3 gangen menu en wat hebben we weer genoten. Mijn man had de mosterdsoep, heerlijk, en ik de champignons met spek op toast als voorgerecht, ook een echte aanrader. Onze hoofdgerechten bestonden uit schnitzel met jagersaus, daarbij werden verse groentesoorten en heerlijke gebakken aardappeltjes en frietjes gepresenteerd . Ons nagerecht bestond uit de sorbet. Er was ruim voldoende van alles. Ook de bedienen was erg vriendelijk. Heerlijk, heerlijk van het begin tot het eind. Hoe bestaat het voor een compleet 3 gangen menu betaal je maar € 25.00. Geen wonder dus dat wij er zo graag komen. Jullie zien ons gauw weer terug.

Nogmaals bedankt, Jan & Annie.

6. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Hofstede de Middelburg

Gisteravond zijn we voor de eerste keer wezen eten bij Hofstede de Middelburg. En het is zeker niet de laatste keer. Bij binnenkomst voelden we ons gelijk thuis. Knus, huiselijk en een ontzettend aardige bediening. Het eten was in één woord voortreffelijk. We hebben enorm genoten, van zowel voor- hoofd- als nagerecht. En de Italiaanse wijn deed er nog een schepje bovenop, een echte aanrader. We willen jullie nogmaals bedanken voor de gezellige avond en het heerlijke eten en we komen zeker gauw terug. Vriendelijke groet, Jan & Annie.

7. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft De Vier Seizoenen toegevoegd als favoriet restaurant

De Vier Seizoenen eetgelegenheid gesloten

• Frans
    Kerklaan 1 Twello
  8. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor De Vier Seizoenen

Wij hebben vanavond voor het eerst gegeten bij restaurant De vier seizoenen. Via Sweatdeal, dus een goedkoop aanbod. Bij binnenkomst viel ons de gezellige huiselijke sfeer meteen op. Wat hebben we genoten. We hadden een 5 gangen verrassingsmenu. Van het begin tot het eind overheerlijk. De bediening was vlot en erg vriendelijk en de tussentijden van de ene naar de andere gang prima. We zijn het totaal niet met de vorige schrijfsters eens. Ons stoofpotje was supermals en vol vlees. De aardappeltjes overheerlijk. Hulde aan de kok.Wij komen hier zeker terug, Nogmaals bedankt voor de heerlijke gezellige avond! Namens Jan & Annie.

9. A. Geurts.'s profielfoto

Brasserie Lettink eetgelegenheid gesloten

Mispelkampdijk 11 Vorden
  11. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor De Liefde

Wat hebben we afgelopen donderdag ontzettend lekker gegeten bij dit restaurant. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd en onze jassen werden aangenomen. We voelden ons gelijk thuis.Wat een gezellig restaurant. Het eten was echt voortreffelijk ! Eerst kregen we heerlijke toast met boter. We bestelden de mosterdsoep want als je in Doesburg gaat eten moet je die geproefd hebben. Het bleek ook nog dat dit restaurant 2 keer de eerste prijs heeft gewonnen met deze soep, en terecht ! Ook de hoofdmaaltijd was heerlijk en het toetje: wauw ! Hemels genot, een zelfbedacht recept en dat proef je. Al met al hebben we ontzettend genoten. Ook van de wijnen die heel enthousiast en met veel uitleg werden geschonken. Er wordt met " LIEFDE " gekookt en alles wordt er aan gedaan om het de gasten echt naar de zin te maken. Dit is weer één van onze favoriete restaurants waar we zeker vaker zullen vertoeven. Echt een aanrader.

12. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft De Liefde toegevoegd als favoriet restaurant

De Liefde

Een culinaire verleiding
    €€ -
    Philip Gastelaarsstraat 5a Doesburg
  13. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Hof van Bussloo

Met vrienden zijn we vorige week wezen eten in Eethuys Hof van Bussloo. Bij binnenkomst voelden we ons meteen "thuis" Wat een gezellig, sfeervol restaurant. We hebben eerst een heerlijk glas wijn gedronken bij de open haard. Daarna lekker gegeten, alles smakelijk bereidt en ruim voldoende. Heerlijke verse ingrediënten, dat kun je proeven. Ook de bediening was erg vriendelijk. Er werd regelmatig gevraagd of er voldoende van alles was, en dat was er ! Wij komen binnenkort graag weer terug. Nogmaals dank voor de leuke avond.

14. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lettink

Ons vorige etentje bij Brasserie Lettink heeft leuke gevolgen gehad. Er was toen n.l. een weekend aktie. Dat hield in dat je je naam en adres op de achterkant van de kassabon kon invullen en daardoor maakte je kans op een leuke prijs. En dat hebben we geweten! Vorige week lag er ineens een envelop in de bus. Van.......Brasserie Lettink. We hadden gewonnen: een Luxe High Tea voor 2 personen. Wat een verrassing. Zondag hebben we de bon ingeleverd en wat hebben we genoten. We hebben nog nooit zo'n uitgebreide High Tea gehad. Heerlijke hapjes, zowel hartig en zoet. Cup cakes, petit fours, heerlijke belegde sandwiches met o.a. salade en zalm, wraps, taart, chocolaadjes, eigenlijk veel te veel om op te noemen. Heerlijke thee in vele soorten en voor de liefhebber zelfs koffie. Het is eigenlijk niet uit te leggen hoe heerlijk allemaal, iedereen zou het eens moeten doen, het is een echte aanrader. Leuk voor een verjaardag of zo maar gezellig met een stel vrienden. Wij gaan het zeker vaker doen. We willen de Familie Klaassen en medewerkers nogmaals heel hartelijk bedanken en zeker tot een volgende keer.

Namens Jan en Annie.

15. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lettink

We hebben zondag heerlijk gegeten van een 3 gangen menu van de 4 seizoenen menukaart. Het was allemaal overheerlijk en er worden lekkere verse groenten gebruikt. De sfeer was zo als altijd erg gezellig. Regelmatig werd ons gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets bij wilden bestellen. Het was niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat we hier waren. Het is één van onze favoriete restaurants. Dank jullie wel voor de geslaagde avond.

16. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Het Schwarzwald

We zijn van de week met vrienden ( 4 personen ) wezen eten bij Het Schwarzwald. Dit is de 3e keer dat we hier komen en zeker niet de laatste. We hadden gekozen voor 2 uur onbeperkt dineren. Wat hebben we met ons allen genoten. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. We kregen meteen al een mandje stokbrood. Daarna hadden we de keus uit 2 soorten soep. We waren eensgezind en kozen allemaal de broccoli cremesoep. Overheerlijk was die, met stukjes zalm er in. Daarna kregen we geweldig grote schotels op tafel met een overdaad aan vlees. Snitsel, kip, spareribs en ook nog wat vis. Erbij werden frietjes geserveerd met salade. Er werd ons nog gevraagd of er voldoende was en of we ergens nog wat meer van wilden hebben. Er was ruim voldoende en alles is lang niet op gegaan. Het overheerlijke ijs kon er nog net in. En ook de bediening is super aardig en correct, helemaal geweldig. Aan tafel werden we bediend door Ricardo, wat een leuke jongeman. Een hele vriendelijke lach en erg netjes. Je ziet zo aan hem dat hij het heel graag doet. Een hele dikke 10 voor dit restaurant en nogmaals bedankt voor de geslaagde avond.

Jan, Jeannette, Jan & Annie.

17. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Bij de Gebroeders

Afgelopen woensdag zijn we wezen eten met een bon van vakantieveilingen. Wat hebben we genoten. Bij binnenkomst werden we heel vriendelijk door alle medewerkers ontvangen. We hadden een 3 gangen keuzemenu en de keus was echt heel groot. Uiteindelijk konden we toch een keus maken uit al het lekkers. Van het soepje tot en met het ijs hebben we genoten. Bijna nergens zo lekker gegeten en wat een leuke vriendelijke bediening. Een dikke 10 waard en ons zien ze gauw weer terug. Nogmaals bedankt voor de "heerlijke "avond".

Fam. Geurts.

18. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Het Schwarzwald

Wat een leuk restaurant en wat hebben we heerlijk gegeten! We hadden via vakantieveilingen een 4 gangen verrassingsmenu gewonnen. We werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door gastheer Walter en zijn assistente Julia. Eerst werd gevraagd of we voorkeur hadden wat betreft het eten. Nou, het was echt een verrassing, helemaal geweldig. We hebben zelden zo lekker gegeten, ook de sfeer was leuk ! Het is echt een aanrader! Ons zien ze binnenkort weer terug ! Nogmaals bedankt voor de fijne avond.

19. A. Geurts.'s profielfoto
    A. Geurts. heeft een recensie geschreven voor Bistro de Cactus

We hebben hier vanavond met ons vieren gegeten. Het was geweldig. Op de eerste plaats het binnenkomen was al erg gezellig en de bediening aardig en vlot. Het eten was van het voorgerecht tot het nagerecht in één woord zeer goed!

Ik zal het een ieder aanbevelen om hier een keer te vertoeven. Ook wij komen zeker terug nu we deze geweldige bistro hebben ontdekt.