Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Burgh Haamstede verdeeld zijn.

1. Vanstechelman

Vriendelijke bediening, lekker eten aan de juiste prijs.

2. Elles Lindhout-Bakx

Wij hebben al zo vaak bij Zeebinkie gegeten bijna altijd volgeboekt dat zegt natuurlijk al wel genoeg… Eten en drinken is erg goed als je bekijkt wat je er voor betaald. Ook de bediening is super aardig… Gisteren hebben we eten besteld en op de camping laten brengen ook dat gaat super, altijd op de juiste tijd en even een belletje vooraf… We worden vaak nog extra verwent met een presentje.

3. Wouter Jansen

De avond begon goed met het bestellen van een mooie fles wijn. Echter na het voorgerecht moesten we ruim een uur! wachten op de volgende gang, zonder dat er iemand enige aandacht aan ons beide schonk. Ook niet nadat ik mijn gebakken schoenzool (biefstuk van €33,=) kreeg en dus meer dan de helft heb laten staan kwam er niemand na wederom een uur iets vragen of het naar wens was of dat we nog iets wilde drinken… Na twee uur zijn we maar weggegaan zonder toetje en een half gevulde maag en zonder een dubbeltje fooi.
    Het was slechter dan slecht, echt ongelooflijk.

4,3
  4. Topwijnen tegen zeer nette prijzen.

5. Jan Vandepoele

Zeer lekker. Helemaal niets op aan te merken.

• Eindcijfer 10
  6. We werden vriendelijk geholpen en het eten was prima, en dat in je eentje regelen terwijl de zaak volloopt, chapeau!

7. Van buitenaf twijfelden we omdat we niet echt goed binnen konden kijken, maar vanaf dat we de deur open deden was alles mooi, gezellig, lekker en echt een verrassing. We wilden alleen even een koffie maar uiteindelijk zijn we lekker gebleven voor nog meer want er was veel te veel lekkers om uit te kiezen.

8. fam Joosten

9. Familie Van Belle

Hartelijk ontvangst en vriendelijke, kindvriendelijke bediening.
    Lekker eten en super service ervaren!

10. We hebben een hele leuke avond doorgebracht met heerlijk eten bij Bistro West. De voorgerechten en veggieburgers waren erg lekker. Erg vriendelijk personeel.

11. Heleen de Geus

Fijne plek om gezellig te eten. Niet massaal en vriendelijke, attente bediening. Gelukkig geen harde muziek of herrie.

12. Van Ginkel

Klein restaurant met aparte tafel indeling. We kregen een tafel naast de wc en de deur naar het terras. Omdat het volgeboekt was, kreeg een gezin dat na ons binnen kwam een tafel op het overdekte terras. Hierdoor stond de deur hiernaar open wat bij ons voor veel tocht zorgde. Als voorgerecht bestelde we een borrelplank die er netjes en gevarieerd uit zag. Als hoofdgerecht 3 pannenkoeken en 1 portie poffertjes. De pannenkoeken waren erg dun en lauw toen ze aan tafel kwamen, ondanks de warme borden. Dit komt waarschijnlijk omdat de keuken slechts 2 koekenpannen heeft. De poffertjes smaakten naar bacon, de kaneel op de "appel, rozijnen en kaneel" pannenkoek was erg overdadig: je proefde er de rest amper nog door. De prijzen van de pannenkoeken zijn gemiddeld. We zijn naar dit restaurant gereden (ruim 50 km) vanwege de goede recensies maar dit was wel eens en nooit weer voor ons.

3,6
  13. Westerink

We hadden gereserveerd maar binnen was vol en moesten in de serre zitten daar werd toen pas de heater aangezet. Met de jas aan gegeten. Dat was niet fijn.

14. We hebben heerlijk gegeten met de kinderen en kleinkinderen.
    Fijne en vriendelijke bediening.

15. Arie Middelhoek

Prima bediening, goed eten, voor een fijne prijs.

16. Jd van der Torren

Zaterdag 13 januari gereserveerd, op de website stond dat ze open waren vanaf 12 januari. Reservering bevestiging gekregen. Terplaatse na een half uur gereden te hebben was het restaurant niet open, er vond een enorme verbouwing plaats door 3 mannen die geen enkele westerse taal spraken, wat een teleurstelling dit, zorg dat je je websitebezoek op orde hebt pfffffff

17. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Es war sehr lecker, das Personal freundlich. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.

18. 03-01-24
    Recensie gelezen goed aangeschreven restaurant.
    Heb gelezen over de tafel indeling dat als je met 2 personen komt, ook een tafel krijg voor 2 personen en dat klopt.
    Tafels zijn veel te klein voor 2 personen met eten en drinken erbij.
    Wat ik wel gezien heb (denk ik) dat vaste klanten meer ruimte krijgen.
    Wel goed gegeten maar denk iets meer aan de klanten.

19. Sfeervolle aangekleed pannenkoeken restaurant in een pittoreske dorpje. Vriendelijk en aardige eigenaar. We hadden om 17:00 gereserveerd, maar waren een half uur eerder geen probleem. Eten was oprecht heerlijk voor een nog schappelijke prijs met drie kinderen. Eigenaar kookte zelf. Ook fijn, dat er geen heel kinder speelparadijs was, waarbij er rustig gegeten kon worden. Voor ons daarom ook een klein fooitje waard. Een aanrader!

20. Met zijn drieēn hier pannenkoeken gegeten, en niet voor het eerst. De Pannenkoekenmolen in Burgh heeft prima pannenkoeken, maar bij het Schouwse Pannenkoekenhuis zijn ze nog veel lekkerder! En een aardige man in de bediening en keuken. Klein zaakje. In de zomer moet je parkeren op het grote parkeerterrein en een paar minuten lopen.

21. j den toom

Lekker eten en heel vriendelijke mensen.
    Super, ik ga zeker weer terug.

22. Bediening slecht maar vriendelijk. Voorgerecht, vet gefrituurde calamaris, al op voordat eerder bestelde drankje kwam. De tongfilet leek van rubber en de gebakken mosselen zwommen op het bord met de paprika in de olie. Zeebinkie? Zó slecht heb ik nooit eerder in een restaurant gegeten. Eigenlijk niet gegeten, want het was niet te doen.

23. Wat droevig. Staat hier wel een kok in de keuken?
    Zo ja moet hij/zij zich diep schamen! Wat een smakenlose hap. Echt diep triest.
    Kom hier nooit meer terug!

2,5
  24. Very nice place, friendly service. Very good fresh pancakes and poffertjes! We will be back.

25. Het was goed en gezellig!

26. Wij hebben zaterdagavond heerlijk gegeten, lekkere pannenkoek en heerlijke sate, supervriendelijke mensen, leuke sfeer, wij komen zeker nog een keertje terug!
    Echt aan te raden!

27. Marianne de Jong

Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Prettige bediening. Zeker de moeite waard om nog eens naar terug te keren tijdens een vakantie.

28. Lieve man in de bediening, heerlijke pannenkoeken, veel keus op de kaart, citroentje in de cola 😉. Echt lekker gegeten, aanrader!

29. Karl-Heinz Himburg

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Super Auswahl an Pfannkuchen, auch etwas ausgefallen, hat sehr lecker geschmeckt, Service war sehr freundlich und aufmerksam.
    Wir kommen gerne wieder.

30. Jolanda Niens