Bezorgrestaurants in de buurt van De Mandemaaker

1248190757 83
1279920624 70
1502029690 74
1597219289 76

1. Slechte sfeer, en een slecht service. We waren met meerdere tafels en sommige tafels werden haast niet bediend, eigenlijk alleen om eten te brengen, maar of er nog wat te drinken moet wezen werd niet gevraagd. En ook vragen of er voor iedereen nog een rondje ingeschonken kan worden en dan mensen niet inschenken. Echt een slechte service.

4,3
  2. Frits 2784 punten

18/07 Wij waren op weg met de bus en bij Restaurant Mandemaaker was de eerste koffie stop. Tot onze verbazing was de deur nog op slot!! Tien minuten later werd er opengedaan en zochten wij een plekje aan een van de tafels. Het gebak (erg zoet) stond al klaar, de koffie kwam weldra

3. Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Keurige uitstraling, nette gedekte tafels. Bediening is wat te vlot en bemoeit zich als het uitkomt met het tafelgesprek. Als het gewenste eten wordt besteld probeert men bavette aan te smeren, doch is niet zo soepel als men dan om de bijlagen van de biefstuk vraagt. Geen soepele keuken dus.

De voorgerechten kunnen onze goedkeuring wegdragen. Van ons gezelschap kiezen er twee voor vis en de rest voor vlees. De vis wordt goedgekeurd - een vindt het wat droog - het vlees is keurig op de gewenste wijze gebakken. Dat laatste moesten we zelf aangegeven, want anders wordt alles automatisch medium gebakken. Er werd niet zelf aan ons gevraagd hoe we de biefstuk wensten. Als bijlagen kregen we drie kleine schaaltjes met patat, aardappel gratin en sla. We waren met 6 personen en dan verwacht je dat men de hoeveelheid aanpast. Als je later gratin nabesteld, duurt het te lang om de bijlage met de rest van je bestelling op te eten. Enkelen hadden geen sla want het bakje was na 4 lepels uitscheppen leeg.

De nagerechten en koffie konden de toets van de kritiek doorstaan. De keuken stond het nu toe dat we iets bestelden buiten de kaart om. Die soepelheid zou wat algemener mogen. Recensent gaat absoluut met een ander gezelschap nog eens proeven. Een zwaluw maakt nog geen zomer.

4. Uitstekend gegeten. Het beste restaurant van Spakenburg. Goede bediening met een uitstekend wijnadvies. Ook was het personeel erg vriendelijk naar de kinderen. Het eten was weer subliem, ditmaal de zeebaarsfilet genomen. Een van onze favoriete restaurants in Spakenburg.

5. Wij belandden in restaurant 'De Mandemaaker' in Spakenburg (door tip via app) op een zeer rustige donderdag eind middag/avond.

Om te beginnen komt de foto op de site over alsof de ambiance wat kil en steriel is. Dit blijkt totaal niet terecht! Het terras buiten ziet er prima uit en binnen is mooie rustige "zen" ruimte gecreërd met veel wit, warme accenten en goede verlichting. Tafels zijn mooi gedekt, leuk detail is het boter/zout/olijfolie setje met goede italiaanse olijfolie van het wijnhuis van een "oud" Spakenburger.

Het personeel was in het begin minder alert (lang wachten tot we aandacht kregen), wellicht doordat wij op één ander stel na de enige gasten waren? Dit werd later een stuk beter. Het personeel is vriendelijk en ziet er prima verzorg uit in dezelfde mooie blouses en schorten.

Qua eten gekozen voor 1 maal het mandemaaker menu: vooraf een rilette van ossestaart met hollandese garnalen. Saus erg goed, alles lekker op smaak. Als hoofdgerecht een gegrilde poonfilet met venkel en mosterdschuim. Poonfilet misschien ietsje te zout, huid wel lekker krokant, cuisson goed! Lekker zacht visje, saus/schuim ook erg lekker. Als nagerecht een vanille sabayon met aardbeien en stracciatella ijs. Sabayon erg lekker, mag nog iets meer vanille in. Stracciatella ijs in een "koek-cupje" was prima.

Daarnaast 1 maal de gebakken coquilles met gesmoorde rucola en notenolie. Cuisson van de coquilles zeer goed! Gesmoorde rucola en notenolie gaan goed samen met de coquilles. Geheel is misshien een tikkeltje aan de zoute kant. Als hoofgerecht de twee verschillende bereidingen van parelhoen. Bij één van de bereidingen was het vlees wat droog, saus erg lekker en garnituur lekker en puur van smaak. Al met al een erg lekker gerecht. Als nagerecht een kaasplankje met een verrassend lekker broodje (niet het standaard broodje). Erbij een heerlijke Port én een Sherry omdat ik niet kon kiezen na het proeven van beiden. Nogmaals; heerlijk!

Al met al: de cuisson van vis en vlees/gevogelte varieert van zeer goed tot in orde. De opmaak ziet er goed uit en smaken zijn goed. Ook de wijn (van de goede wijnkaart) was erg lekker. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Een heerlijke avond gehad voor een goede prijs. Zeker een aanrader dus!!

6. Al meerdere keren geweest; heerlijk eten!

Maar; de bediening is keer op keer echt onverzorgd, niet vriendelijk...misschien is het omdat wij zelf ook uit Spakenburg komen dat de bediening wat 'amicaler' of losser is? Jammer...

7. John en Elizabeth

Vrijdagavond 25 feb. gegeten bij restaurant de Mandemaaker. Aangezien wij op doorreis waren via het net een restaurant gezocht. Ook wij lazen de recensies, maar aangezien wij niet snel op de beoordeling van iemand anders afgaan zijn wij toch hier gaan eten. Wij denken dat de eigenaars van het restaurant de recensies ook gelezen hebben en hier van geleerd hebben, wij waren zeer te spreken over de bediening en het eten. Alle gerechten waren met zorg bereid en werden op de juiste temperatuur geserveerd. Zeker de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Wij raden iedereen dit restaurant aan en zullen als we in de gelegenheid zijn hier zeker nog eens terugkomen.

8. Het eten was heerlijk! De tijd tussen het serveren van de verschillende gangen was echter te lang (het was niet druk).

De bediening die we in het begin hadden (een oudere vrouw met zeer laag uitgesneden hemdje), was zakelijk en kortaf. We bestelden een karaf water, we kregen er geen glazen bij. Dus eerst de wijn opdrinken en dan pas aan het water.

Bij het uitreiken van de menukaart werd niet verteld wat de specialiteit van de dag was. Toen we ernaar vroegen, luidde het antwoord: "Griet!" Duidelijk... en onprofessioneel, zonder verdere uitleg. Er werd geen 'eet smakelijk' gezegd.

Later kregen we andere bediening en die was wel erg aardig (en netjes gekleed). Dat maakte weer veel goed.

9. Top! Heerlijk gegeten op het terras buiten!

Met uitzicht op de haven. Asperges op klassieke wijze.

Mijn gasten waren ook vol lof.

Prijs kwaliteit verhouding is oke.

Ook zeer vriendelijke bediening.

Leuk restaurant, kom zeker terug!

10. Hennie 12 punten

Hallo.

Wij hebben een high thea genoten, maar daar kan ik niet veel goeds over zeggen helaas.

Koud en kil, niet alle hapjes waren even vers, en het servies was gewoon een blamage, jammer! Ik betaal liever 10 euro meer per persoon en dat mijn vrienden tevreden naar huis gaan.

4,3
  11. * Het personeel ging in uitgestrekte draf door het restaurant waardoor er geen relaxte sfeer is. De bediening is echter wel zeer vriendelijk.

*Er werd bij het opdienen van het hoofdgerecht niet gevraagd of wij nog iets te drinken zouden willen.

*Het ergste van alles was dat het hoofdgerecht een onsje meer had mogen zijn en dat het lauw werd geserveerd. Daardoor maar snel gegeten en na 7 minuten waren we hiermee klaar.

*Het dessert was prima.

*Het lauw geserveerde hoofdgerecht werd goed gemaakt met een cappuccino van het huis. Dit was een aardige oplossing maar helaas kregen we cappuccino in een kapot kopje geserveerd....

12. Goedendag,

Ik heb hier gegeten en het was subliem.
    Het eten was heerlijk en de bediening is vriendelijk.
    De vis is echt lekker klaar gemaakt en er is voor ieder wel wat wils.
    Ook kun je er zowel buiten als binnen lekker zitten. Mooi terras!

Met vriendelijke groet,
    Harald.

13. Weer geweldig lekker gegeten!

We komen hier al zo'n 8 jaar met tussenpozen.

Het eten is altijd erg goed en de bediening is geweldig.
    Na de prachtige verbouwing is de sfeer hetzelfde gebleven hoewel de inrichting nu heel anders is.

We vinden het nog steeds een heel fijn adres om lekker te genieten.

14. Eten was erg goed, ambiance is kil.

15. Marco van Wensveen

We zijn hier al een aantal keren geweest.
    Telkens lof over het eerlijke eten en de goede bediening. Kleine kaart maar wel voor ieder wat wils. Mijn disgenoot had o.a. gestoomde paling (lyrisch) en ik had medaillons met roquefort. Heerlijk. Goede wijn per glas.
    P/K correct! Recentelijk gemoderniseerd. Nu nog mooier. Absoluut een aanrader!